Część osób mogła przeżyć !!

Data: 2012-03-25 14:49:28
Autor: Obserwator
Część osób mogła przeżyć !!
...nagranie z posiedzenie Zespołu Parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn katastrofy smoleńskiej.

http://vod.gazetapolska.pl/1394-czesc-osob-mogla-przezyc

* Posiedzenie Zespołu Parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn katastrofy smoleńskiej, z udziałem amerykańskiego patologa Michaela Badena. "Część osób mogła przeżyć" - tak stwierdził na spotkaniu z Zespołem Parlamentarnym ds. katastrofy Smoleńskiej prof. Michael Baden – światowej sławy amerykański patolog, który został wyznaczony przez Kongres USA m.in. do przeprowadzenia powtórnej sekcji zwłok prezydenta Johna Kennedy’ego, gdy 14 lat po jego śmierci podjęto powtórnie śledztwo, i badania zwłok ofiar zamachów z 11 września.

Prof. Michael Baden wyraził zdumienie sposobem potraktowania śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej przez polskie władze. W czasie swej 50-letniej pracy był zapraszany do wielu krajów w celu przeprowadzania sekcji po katastrofach i zamachach, i pierwszy raz spotkał się z przypadkiem nie dopuszczenia go do sekcji. Profesor uważa, że prawo decydowania o badaniach powinny w każdym cywilizowanym kraju mieć rodziny ofiar, a zakazy prokuratury uważa za kompletnie nieuzasadnione.

Fakt, że obrażenia ofiar tak bardzo się różniły, tzn. jedne ciała były niemal nieuszkodzone, natomiast inne okaleczone w wysokim stopniu, uznał za niezwykły.

Wskazał, że typowe obrażenia w katastrofie lotniczej to zmiażdżenie twarzy i głowy spowodowane uderzeniem o poprzedzający fotel. Natomiast jego zdaniem konieczne jest przeprowadzenie sekcji wszystkich zwłok, gdyż tylko w ten sposób można uzyskać informacje niezbędne do określenia przyczyn katastrofy. Np. jeśliby doszło do eksplozji, to w części zwłok mogłyby się znajdować metalowe odłamki. Z rozkładu tych odłamków w poszczególnych ciałach, znając miejsca zajmowane w samolocie przez pasażerów, można wnioskować o miejscu wybuchu.

Prof. Baden zwrócił też uwagę na fakt, że w przypadku katastrof lotniczych, w których samolot znajduje się na tak małej wysokości, jak w Smoleńsku, zwykle część pasażerów przeżywa.*

Data: 2012-03-25 17:30:27
Autor: pluton
Część osób mogła przeżyć !!
Profesor uważa, że prawo decydowania o badaniach
powinny w każdym cywilizowanym kraju mieć rodziny ofiar, a zakazy
prokuratury
uważa za kompletnie nieuzasadnione.

Bardzo dziękujemy panu profesorowi medycyny za wnikliwa ocene polskiego
prawa cywilnego. Na najblizszym posiedzeniu sejmu grupa posłów od prawa
przedstawi projekty odpowiednich ustaw dostosowujących nasz kodeks
do postulatów pana profesora.

Bylibyśmy wdzięczni, gdyby pan profesor zarekomendował naszemu rządowi
wprowadzenie prawa do nieograniczonego posiadania broni palnej przez
obywateli.

Fakt, że obrażenia ofiar tak bardzo się różniły, tzn. jedne ciała były
niemal
nieuszkodzone, natomiast inne okaleczone w wysokim stopniu, uznał za
niezwykły.

Te ciała nieuszkodzone to właśnie ci, którzy przeżyli. Powstaje pytanie
jak zmarli.
Najbardziej prawdopodobne wydaje się, że kiedy po wykonaniu sekcji zostali
zamknieci w trumnach, to udusili się z braku powietrza.

[...]

A gdyby doszlo do epidemii grypy, to z oceny zaawansowania choroby
u poszczegolnych pasazerow mozna by sie zorientowac, kto byl
najbardziej przeziebiony.

Nullification

Data: 2012-03-25 17:55:50
Autor: Grzegorz Z.
Część osób mogła przeżyć !!
Obserwator napisał:

..nagranie z posiedzenie Zespołu Parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn katastrofy smoleńskiej.

Nie część tylko wszyscy. Rozstrzelali ich (w tradycyjny sposób) dopiero
wtedy jak Gosiewski uciekł.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-25 16:14:22
Autor: Obserwator
Część osób mogła przeżyć !!
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Obserwator napisał:

> ..nagranie z posiedzenie Zespołu Parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn > katastrofy smoleńskiej.

Nie część tylko wszyscy. Rozstrzelali ich (w tradycyjny sposób) dopiero
wtedy jak Gosiewski uciekł.

tutaj domagales sie jako Tzva szacunku do ciebie:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/782dce9b41
d8729e#

Twoja glupta, nie ma jak widac granic...ale wszytko ma swoje granice, nawet twoja beczelnosc....

Data: 2012-03-25 18:16:48
Autor: Grzegorz Z.
Część osób mogła przeżyć !!
Obserwator napisał:

Twoja glupta, nie ma jak widac granic...ale wszytko ma swoje granice, nawet twoja beczelnosc....

Beczelnosc zwlaszcza.

Data: 2012-03-25 16:25:50
Autor: Obserwator
Część osób mogła przeżyć !!
Obserwator napisał:

> Twoja glupta, nie ma jak widac granic...ale wszytko ma swoje granice, nawet > twoja beczelnosc....

Beczelnosc zwlaszcza.

 dążysz do konfrontacji na chama? masz za spokojne zycie? Potrzebujesz *rozrywki*, szumowino?

Data: 2012-03-25 19:25:50
Autor: Grzegorz Z.
Część osób mogła przeżyć !!

Obserwator napisał:

[...]

A zaraz potem glupta.

Data: 2012-03-25 22:17:53
Autor: matusm
Część osób mogła przeżyć !!

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jknb9o$5g0$1inews.gazeta.pl...
[...]

katastrofy Smoleńskiej prof. Michael Baden &#8211; światowej sławy amerykański
patolog, który został wyznaczony przez Kongres USA m.in. do przeprowadzenia
powtórnej sekcji zwłok prezydenta Johna Kennedy&#8217;ego, gdy 14 lat po jego
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2012-03-26 06:13:22
Autor: Pohook
Część osób mogła przeżyć !!
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
...nagranie z posiedzenie Zespołu Parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn katastrofy smoleńskiej.

http://vod.gazetapolska.pl/1394-czesc-osob-mogla-przezyc

Część osób na pewno przeżyła! Zawieziono ich potajemnie do obozu pracy na
Syberii i tam w pocie czoła pracują przy wycince drzew! Wszystko ku chwale
wielkiej Rosji i Putina! Leczcie się idioci! --

Data: 2012-03-26 08:15:36
Autor: A. Filip
Część osób mogła przeżyć !! [Pohook: Zawieziono ich potajemnie do obozu pracy na Syberii]
" Pohook" <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

To może od razu *TY* podasz lokalizację tego obozu?

Data: 2012-03-26 11:01:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Część osób mogła przeżyć !!

Użytkownik " Pohook" <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkp1e2$okp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co ty tam gadasz? Przeżyli wszyscy i wydobywają uran na Workucie! Zginęły klony wcześniej przygotowane. Dlatego Gosiu-klon miał normalną wysokość itd., bo klon nie przechodził tych chorób co oryginał. Także klon posła z Krakowa miał brakujące organy wewnętrzne. Oryginalny przechodził operacje, w wyniku których, miał brzuch i coś tam jeszcze wypchane gazetami. Przecież to każde dziecko wie!

Data: 2012-03-26 11:09:16
Autor: A. Filip
dziecko (PO) wie!]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

wypchane gazetami. PrzecieĹź to kaĹźde dziecko wie!

A co jeszcze dzieci (PO) "wiedzą"? :-)

Mi wierzyć (na gołe słowo) nie kazano, wiec ośmieszanie "nadmiarem ironii" u mnie ośmiesza tylko ironizującego.

Data: 2012-03-26 11:28:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Część osób mogła przeżyć !! [Idzikowski: Co każde dziecko (PO) wie!]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:874ntbbuf7.fsf_-_fenix.anfi.homeunix.org...
[...]

Pisiaczkowi nigdy nie dogodzisz!
To nie ironia. To najprawdziwsza z najprawdziwszych prawd. Macierewicz ze swoją prawdą w stosunku do tej prawdy jest małym pikusiem. A odsłoniłem tylko rąbek tej prawdy. Cała prawda o katastrofie smoleńskiej zwala z nóg i powoduje powszechne zawały serca tudzież wylewy krwi do mózgu. W obawie o wasze zdrowie prawdę tę dawkuję ostrożnie i powoli.

Data: 2012-03-27 06:38:37
Autor: stevep
Część osób mogła przeżyć !!
Dnia 26-03-2012 o 08:13:22  Pohook <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Eeee, sklonowano mózgi niektorych geniuszy np Kaczyński, czy Gosiewski "ku  chwale ZSRR".

--
stevep

Część osób mogła przeżyć !!