Części Q i O do Focus mk2

Data: 2018-01-27 23:09:59
Autor: PlaMa
Części Q i O do Focus mk2
Cześć,

muszę znaleźć kilka części do Focus mk2. Mam cenę oryginałów z ASO, mam ceny Pj i PC od ubezpieczyciela, chcę przedstawić moją wycenę kompromisową na częściach Q i O (no i właściwie zobaczyć dla siebie czy jest o co walczyć). Sęk w tym, że nie mogę takich znaleźć na necie (dużo PJ itp., ale nic powyżej) :(

Ktoś z Was może mi pomóc? Podać cenę oraz miejsce gdzie można je kupić? Z góry serdeczne dzięki.

1. 1521605 - Wzmoc L zderzaka Prz
2. 1209177 - Reflektor p-mgiel l
3. 1675180 - Bł kraty czołowej
4. 1521604 - Osłona dolna zderzaka Prz