Części do Fizanów

Data: 2011-10-04 07:17:44
Autor: Tomasz Sójka
Części do Fizanów
Witam!
Czy ktoś wie gdzie w RP można nabyć środkowy segment do kijów Fizan
Compact? Wpadły mi w ręce takowe już z uszkodzonym (pękniętym) wspomnianym
segmentem i chciałbym je przywrócić do stanu używalności. Mailowałem do
paru sklepów mających Fizana w ofercie, w tym do czegoś w rodzaju
dystrybutora (Greenland Group) i albo nie było odpowiedzi, albo była -
negatywna... Więc - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - proszę o jakiś
namiar działający.
Pozdrawiam Tomek

Części do Fizanów