[GDZIE] Czesci do Megane II w Trójmieście

Data: 2009-09-18 16:17:43
Autor: BM
[GDZIE] Czesci do Megane II w Trójmieście
Witam,

Nabyłem auto na F ;) Megane II ... pare rzeczy w aucie jest do zrobienia.

Nie dziala dmuchawa, el. szyby od pasazera, brak zaslepek do wymiany zarowke w nadkolach.

Czy ktos moze polecic jakis sklep z czesciami w 3city?
--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

Data: 2009-09-18 19:33:39
Autor: Diabełson
BM pisze:
[...]

przy placu komorowskiego we wrzeszczu jest sklep z czesciami do aut F
może spróbować na subisława w auto-partner

Data: 2009-09-21 08:19:46
Autor: gareth
BM pisze:
[...]

Najpier musisz sie zorientowac czy sa wogole zamienniki do tych czesci.
Niestety czasem sie okazuje przy montazu w Megi, ze pasowac bedzie tylko
oryginal.

ps. czesci moze i drogie...ale mnie sie bardzo przyjemnie nia jezdzi :)

[GDZIE] Czesci do Megane II w Trójmieście