Czesci do Shimano ?

Data: 2010-06-29 08:20:44
Autor: 666
Czesci do Shimano ?
Można gdzieś zamówić drobne częsci do Shimano?
Idealnie odbiór W-wa (zawsze mniej o koszty przesyłki).
Okazuje sie, że jakieś srubki itp. to w serwisach albo wykręcą ze starego dekompletowanego sprzętu, albo nie mają (już parę śrubek pogubiłem/poniszczyłem).
Teraz chciałbym kupić tarczę osłonową na tarczę 48 zębów (często jeżdżę w luźnych "miejskich" spodniach i zdarza się zaczepiać):

http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FC/
EV-FC-M361-8-2794_v1_m56577569830646649.pdf

(ma to nawet kod Y-1KN 98070 Chain Guard for 48T ze śrubkami, lub Y-1KN 12000 bez śrubek) i nie wiem, jak ją wynaleźć?

Data: 2010-06-29 02:37:40
Autor: kantele
Czesci do Shimano ?
dołączam się do pytania :)
potrzebuję śrubkę od pokrywy zabezpieczającej mechanizm manetki Deore
M530 Rapidfire Plus... w moim serwisie to nawet nie mają takiej
wykręcanej z cudzej zepsutej manetki :)
pozdr. Marta

Data: 2010-06-29 14:27:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czesci do Shimano ?
kantele bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
potrzebuję śrubkę od pokrywy zabezpieczającej mechanizm manetki Deore
M530 Rapidfire Plus... w moim serwisie to nawet nie mają takiej
wykręcanej z cudzej zepsutej manetki :)

Poszukaj walniętej manetki na Allegro. Śmiem twierdzić, że manetka po
prostu Rapidfire Plus załatwi sprawę, nie musi być Deore.

Data: 2010-06-29 14:26:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czesci do Shimano ?
666 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Teraz chciałbym kupić tarczę osłonową na tarczę 48 zębów (często jeżdżę w luźnych "miejskich" spodniach i zdarza się zaczepiać):

Tak z ciekawości: a nie będzie wygodniej kupić opaskę odblaskową i nią
spodnie "opinać"?

Data: 2010-06-29 14:37:12
Autor: 666
Czesci do Shimano ?
Nie rób ze mnie idioty, dobrze??
;-)

-- -- -

Data: 2010-06-29 14:54:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czesci do Shimano ?
> [...]
;-)

-- -- -

| a nie będzie wygodniej kupić opaskę odblaskową i nią spodnie "opinać"?

Jak na razie to Ty robisz z siebie idiotę odpisując nielogicznie nad, a nie
pod, postem.

Data: 2010-06-29 15:29:43
Autor: Titus Atomicus
Czesci do Shimano ?
In article <kgt10khdp29o.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

666 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić): > Nie rób ze mnie idioty, dobrze??
> ;-)

Jak na razie to Ty robisz z siebie idiotę odpisując nielogicznie nad, a nie
pod, postem.

Mhm. I robi to z uporem maniaka.
Jest jedyna osoba ktora znam, ktora jest tak odporna na wszelkie argumenty.
TA

Data: 2010-06-29 15:33:09
Autor: Kacper Perschke
Czesci do Shimano ?
Dnia 29.06.2010  666 <666@gazeta.pl> napisał:
Nie rĂłb ze mnie idioty, dobrze??
;-)

Nie potrzeba.

KAcper

Data: 2010-06-29 23:11:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czesci do Shimano ?
W dniu 2010-06-29 14:37,  666 pisze:
Nie rób ze mnie idioty, dobrze??
;-)

Stara zasada: nie rób nic, co już zostało zrobione. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Czesci do Shimano ?