Części do kasku

Data: 2013-03-09 03:03:39
Autor: przemofish
Części do kasku
Nie wiadomo gdzie nie wiadomo kiedy ale wiadomo że odczepiła się boczna zakrętka szyby kasku mojej ls 2 ujki . Gmeram szperam net ale nie mogę znaleźć tej części i mam nadzieje że się nie skończy na nowym kasku bo ten też był w miarę nowy . może ktoś przerabiał zagadnienie i wie jak pomóc .

Data: 2013-03-10 21:32:44
Autor: J_K_K
Części do kasku
W dniu 2013-03-09 12:03, przemofish@gmail.com pisze:
[...]

Może dystrybutora zapytaj ?
Do Nolanów takie części na sieci są.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-13 20:34:05
Autor: maverik
Części do kasku
Może dystrybutora zapytaj ?
Do Nolanów takie części na sieci są.

nie masz racji, większość trzeba zamawiać a niektóre są nieopłacalne

Data: 2013-03-13 19:53:36
Autor: J_K_K
Części do kasku
W dniu 2013-03-13 19:34, maverik pisze:
Może dystrybutora zapytaj ?
Do Nolanów takie części na sieci są.

nie masz racji, większość trzeba zamawiać a niektóre są nieopłacalne

Takie coś ?

http://motoluka.pl/mocowanie-zatrzask-sruba-uchwyt-szyby-kasku-ls2-ff396-ff392-ff370-of577-of569-ff386-ff358-p-1085.html

http://motoluka.pl/mocowanie-zatrzask-sruba-uchwyt-szyby-kasku-ls2-rocket-of-560-wuby-junior-of-575-p-1198.html

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-19 19:33:05
Autor: maverik
Części do kasku
Data: 2013-03-21 11:11:56
Autor: J_K_K
Części do kasku
W dniu 2013-03-19 19:33, maverik pisze:

pisałem o nolanie

Dla potomnych:
http://www.motocyklove.pl/pl/c/Szyby-i-akcesoria-do-kaskow-Nolan/203

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-21 11:20:29
Autor: J_K_K
Części do kasku

Dla potomnych:
http://www.motocyklove.pl/pl/c/Szyby-i-akcesoria-do-kaskow-Nolan/203

I tu również.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-21 11:20:54
Autor: J_K_K
Części do kasku
Data: 2013-03-21 11:49:34
Autor: Kuczu
Części do kasku
W dniu 2013-03-21 11:20, J_K_K pisze:
> http://www.louis-motocykle.pl/index.php?manufacturers_id=55&sort=2a&page=1

o fuck. Jakis debil tlumaczyl chyba oryginalne opisy z Louis.de za pomoca internetowego translatora.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-21 17:01:20
Autor: maverik
Części do kasku

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:kiemal$lfl$1adenine.netfront.net...
Dla potomnych:
http://www.motocyklove.pl/pl/c/Szyby-i-akcesoria-do-kaskow-Nolan/203

i co tu masz, gąbki, mechanizmy szyb i szybki.. to ja poproszę w 2 dni wywietrznik, i spadaj z tym spamem

Data: 2013-03-21 18:23:42
Autor: J_K_K
Części do kasku
W dniu 2013-03-21 17:01, maverik pisze:

i co tu masz, gąbki, mechanizmy szyb i szybki.. to ja poproszę w 2 dni
wywietrznik, i spadaj z tym spamem

Masz tu dokładnie to, o co wątkotwórca się pytał - nakrętki / blokady do szyby. Najpierw do LS2, a potem na Twoje życzenie - do Nolana.
Ale skoro już nie pamiętasz o czym była mowa - to również spadaj.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-21 19:25:48
Autor: maverik
Części do kasku

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:kiffkg$1dk2

Masz tu dokładnie to, o co wątkotwórca się pytał - nakrętki / blokady do szyby. Najpierw do LS2, a potem na Twoje życzenie - do Nolana.
Ale skoro już nie pamiętasz o czym była mowa - to również spadaj.

po prostu reklamujesz swoją stronę, a to grupa dyskusyjna

Data: 2013-04-10 10:28:10
Autor: J_K_K
Części do kasku

[...]

K sażalieniju - niet ;)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-13 20:33:10
Autor: maverik
Części do kasku
jaki model kasku?

Data: 2013-03-14 10:55:01
Autor: przemofish
Części do kasku
No tu jest BARDZO blisko :). Ogarniam temat bo wiosna zapierdziusia chociaż dziś zimno. Temat takiej zapinki przewinął się gdzieś na forumach wcześniej , czyli się zdarza . Idąc za radą J_K_K poszukałem dystrybutora i coś mi obiecał pan z warszawy że się da . Te dwa linki to już wiem , że na pewno coś znajdę bo coś musi pasować . Może nie jest to ideał ale do ff 386 pisze że pasuje to choćbym miał przyspawać to będzie pasować . Dzięki za pomoc , bo czasem człowiek ma mniej szczęścia u wujka google

Data: 2013-03-22 12:30:25
Autor: przemofish
Części do kasku
http://www.arimot.pl/ Może i reklamuje ale tu załatwiłem  najtaniej do LS 2 o co mi chodziło w poście Super się dogadałem  i taniej niż J_K_K (ale też dzięki za info) .. Coć w kasku sie psuje  lub zaginieniu  ulega . Miłego korzystania i bezawaryjności Życzę

Części do kasku