Części do kasku

Data: 2013-03-14 10:55:01
Autor: przemofish
Części do kasku
No tu jest BARDZO blisko :). Ogarniam temat bo wiosna zapierdziusia chociaż dziś zimno. Temat takiej zapinki przewinął się gdzieś na forumach wcześniej , czyli się zdarza . Idąc za radą J_K_K poszukałem dystrybutora i coś mi obiecał pan z warszawy że się da . Te dwa linki to już wiem , że na pewno coś znajdę bo coś musi pasować . Może nie jest to ideał ale do ff 386 pisze że pasuje to choćbym miał przyspawać to będzie pasować . Dzięki za pomoc , bo czasem człowiek ma mniej szczęścia u wujka google

Części do kasku