Części do składaka szukam

Data: 2010-08-06 13:57:34
Autor: Michał Pysz
Części do składaka szukam
W dniu 2010-08-06 08:24, Mariusz Kruk pisze:
Dziędobry się z Państwem.
Gmerając w piwnicy wynalazłem ostatnio rometowski składak. I tak sobie
przemyśliwałem coby go przystosować do dojazdów do pracy. W końcu nawet
jakby ktoś zajumał, wielkiego żalu by nie było, a nie musiałbym się
martwić o złomowanie ;-)
Tylko mam problem natury praktycznej. W składaku brakuje śrubki
trzymającej zawias.
Nie miałby ktoś gdzieś takiej śrubki, którą mógłby się podzielić?
A jakby ktoś jeszcze do kompletu miał sztycę dłuższą niż standardowa
pelikanowa (podejrzewam, że Wigry i Jubilat miały dłuższe, ale pewien
nie jestem) i chciał się z nią rozstać, to już w ogóle byłbym szczęśliwy.

http://allegro.pl/item1175946499_rower_skladak_romet_wigry_3_lodz.html
Kup i poproś o przysłanie tylko śrubki i siodełka.
:-)

mp.

Części do składaka szukam