Części samochodowe online

Data: 2016-06-07 01:00:21
Autor: n690525771
Części samochodowe online
W dniu sobota, 4 czerwca 2016 05:29:20 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Doradzicie dobrze zaopatrzony sklep z częściami online?
Taki, w którym mógłbym podać markę, model, rocznik
i wyszukać konkretną cenę za konkretną część do auta?
W stanach mam taki sklep tu www.autozone.com a w PL?

A ja polecam iparts.pl. Przy zamówieniu podajesz numer VIN auta oraz inne dane o modelu z dowodu rejestracyjnego jeśli chcesz, aby sprawdzili czy część będzie pasowała.

Ja jeszcze nie miałem wtopy ze kupiłem coś nie pasującego.

Data: 2016-06-07 06:50:22
Autor: Pszemol
Części samochodowe online
<n690525771@gmail.com> wrote in message news:465c94bd-9789-4c27-8932-940732561046googlegroups.com...
[...]

Fajna stronka. Dzięki! A gdzie jest wpisywanie tego VIN?
Bo widzę tam tylko rozwijane listy z marką i typem pojazdu...

Data: 2016-06-07 06:29:30
Autor: Rafał
Części samochodowe online
Tam jest tak że wybierasz sobie auto z katalogu i wybierasz części. A jak już jesteś w koszyku to masz tam miejsce na wpisanie danych o aucie aby sprawdzili. Złóż jakieś próbne zamówienie i zobaczysz.Nie musisz kończyć zamówienia aby to zobaczyć bo jest przed dokonaniem płatności i ostatecznym zamówieniem części. Jak będzie coś nie tak, to zadzwonią lub napiszą.

Data: 2016-06-07 22:16:12
Autor: Pszemol
Części samochodowe online
"Rafał" <n690525771@gmail.com> wrote in message news:ff5efda0-01b9-4152-aa26-b597bf61eeacgooglegroups.com...
[...]

I to człowiek sprawdza, ręcznie?? dziwne. no ale skoro tak chcą...

Data: 2016-06-07 18:12:00
Autor: Mateusz Bogusz
Części samochodowe online
A ja polecam iparts.pl.

Żeby nie wyglądało jak reklama, ale trzech z czterech mechaników którym zaglądałem przez ramie na monitor, to stamtąd brało części.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Części samochodowe online