Części zamienne do Time ATAC

Data: 2011-05-09 14:04:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Części zamienne do Time ATAC
Mam stare modele pedałów Time ATAC i chciałbym w nich wymienić to co się
zużywa albo gubi w moim przypadku czyli kolorowe płytki, "cache" na tym
obrazku, nr 51000380/-76/-78/-75:
http://miki.menek.one.pl/time_atac.gif
Ogólnie inne części też by się może przydały "na wszelki wypadek".
Pisałem ze trzy lata temu do Time, ale nie odpowiedzieli. Ktoś może wie
co można z tym zrobić?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-05-09 17:39:56
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:5r1l98-rsp.ln1menek.one.pl...
[...]

Sklepy poza Polska albo może napisać do Poręby czy kto tam teraz handluje tymi pedziami. Jak daleką sięgam pamięcią to _nigdy_ nie widziałem żadnych części do tych pedałów ;(

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-10 22:58:37
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Części zamienne do Time ATAC
Time odpisał, że to jest stary model i nie mają części. Czytaj "kup
nowe". :-(