[pr][link] Czesi chcą z nami zbudować tunel pod Śnieżką :)

Data: 2009-12-26 12:48:46
Autor: reme.k
[pr][link] Czesi chcą z nami zbudować tunel pod Śnieżką :)
http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=11997

........ Stacje kolei mają być zlokalizowane przy stacjach narciarskich w poszczególnych miejscowościach
Magistrala Upa Express zaczynałaby się w miejscowości Svoboda nad Upu. Stamtąd, przez siedem tuneli i dziewięć mostów, ma biec do Pecu pod Śnieżką. Ten odcinek liczy 15 kilometrów. Z Pecu pociągi rozjadą się w dwóch kierunkach: 10-kilometrowym tunelem do Szpindlerowego Młyna oraz przez tunel pod Śnieżką, o podobnej długości, do Karpacza......
......:)

A ja myślę że to dobry pomysł.
Ale pod warunkiem że byłoby połączenie np. z Wrocławia, żeby w dwie godziny z
Głównego przetransferować się pod dolną stację wyciągu :)
I żeby bilet kosztował ze 3 dychy (w obie strony)
Byłoby coś jak:
http://www.youtube.com/watch?v=fhQmv4PuILY

Data: 2009-12-26 19:17:42
Autor: Bartosz Bogucki
[...]

kilka ALE:

- z WR do JG aktualnie jedzie się ponad 3,5 godziny
- z JG do Karpacza tory nietykane są już od lat
- Cieaw jestem jak zrobią te tunele i drogi przez KPN skoro od tylu dziesięciolei nie mogą wygrać z nimi aby poprawić infrastrukturę narciarską

--
snowboard, nie ma lepszego powodu by czekać na zimę
SC GD 164 W

Data: 2009-12-27 16:16:16
Autor: J.F.
On Sat, 26 Dec 2009 19:17:42 +0100,  Bartosz Bogucki wrote:
kilka ALE:
- z WR do JG aktualnie jedzie się ponad 3,5 godziny

Zrobic duzy parking i ludzie dojada w 1.5 :-)

- Cieaw jestem jak zrobią te tunele i drogi przez KPN skoro od tylu dziesięciolei nie mogą wygrać z nimi aby poprawić infrastrukturę narciarską

Zlokalizowac wlot poza granica KPN i miec ich .. w powazaniu :-)
A z reszta KPN sie powinien ucieszyc, bo bedzie jeszcze mniej
narciarzy "niszczylo przyrode" :-)

Tak swoja droga z Karpacza do Szpindla tylko 10km .. To mialoby sens
samochodem z wrocka zaoszczedzic 50km drogi i z godzine ..

J.

Data: 2009-12-27 17:05:03
Autor: reme.k
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=fhQmv4PuILY

kilka ALE:

- z WR do JG aktualnie jedzie się ponad 3,5 godziny
No to miałoby sens gdyby było połączone ze światem zewnętrznym.

Data: 2009-12-26 20:20:43
Autor: nalesnik
W dniu 26.12.2009 12:48, reme.k@vp.pl pisze:
http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=11997
A ja myślę że to dobry pomysł.

Mi też się podoba. Obawiam się tylko, że właściciele polskich stoków w tej okolicy mogą mieć pewne
obawy w związku z ułatwianiem Polakom transportu do Czech.

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-12-27 23:12:16
Autor: J.F.
On Sat, 26 Dec 2009 12:48:46 +0100,  reme.k@vp.pl wrote:
[...]

No to sie nie doczekasz :-)

A swoja droga - ile jedzie autokar z Wrocka do Janskich L ? J.

[pr][link] Czesi chcą z nami zbudować tunel pod Śnieżką :)