Czesi poparli Tuska

Data: 2017-03-06 09:43:15
Autor: prezydent San Escobar
Czesi poparli Tuska
Wg MSZ Czech -- Polska popełniła błąd, a Czechy popierają Tuska, bo "jest dobry
dla regionu".

Ojoj :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-06 10:39:28
Autor: u2
Czesi poparli Tuska
W dniu 2017-03-06 o 09:43, prezydent San Escobar pisze:
Wg MSZ Czech -- Polska popełniła błąd, a Czechy popierają Tuska, bo "jest dobry
dla regionu".

dobry, bo go rozwala:)))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-06 03:39:07
Autor: brat_olin
Czesi poparli Tuska
u2 wrote:
San Escobar pisze:

> Wg MSZ Czech -- Polska popełniła błąd, a Czechy > popierają Tuska, bo "jest dobry dla regionu".

dobry, bo go rozwala:)))))))))))))))

Czesi zawsze blizsi Niemcom. Pan Prezes Kaczynski powinien im dac do zrozumienia, by sie podciagneli.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-03-06 14:56:29
Autor: prezydent San Escobar
Czesi poparli Tuska
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(-a):

u2 wrote:

> Czesi zawsze blizsi Niemcom. Pan Prezes Kaczynski powinien im dac do zrozumienia, by sie podciagneli.

Pan prezio Katschynski może najwyżej wzbudzić w nich wesołość albo buty im
wyczyścić :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-07 02:21:53
Autor: Tomasz Chmielewski
Czesi poparli Tuska

u2 wrote:
San Escobar pisze:

[...]

No! Maciarewicz wyśle pospolite ruszenie na Pragę! On sam wtedy ucieknie w stronę przeciwną.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-06 18:36:24
Autor: Pajdak
Czesi poparli Tuska

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości
u2 wrote:
San Escobar pisze:

> [...]

dobry, bo go rozwala:)))))))))))))))

Czesi zawsze blizsi Niemcom. Pan Prezes Kaczynski
powinien im dac do zrozumienia, by sie podciagneli.

A jak nie to co? Wyśłe na nich wojsko Antoniego jak w 1968?

--
Lepudruk

Data: 2017-03-06 18:36:21
Autor: Pajdak
Czesi poparli Tuska

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:168qbcdmdiuto0ja0dq2ivolkgpfhd88354ax.com...
[...]

Ale nie lubi prezes a tym samym PiS. Kurduple żałosne!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-07 20:40:51
Autor: LeoTar Gnostyk
Czesi poparli Tuska
prezydent San Escobar pisze:

Wg MSZ Czech -- Polska popełniła błąd, a Czechy popierają Tuska, bo
"jest dobry dla regionu".

Ojoj :)

Godzien pałac paca. Tusk dorównał czeskiemu lizaczowi niemieckiej dupy. Cos jednak z tego wehrmatowskiego dziadka mu pozostało. Tak to jest wspierać i hołubić po-niemiecką mniejszość.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2017-03-08 09:49:40
Autor: prezydent San Escobar
Czesi poparli Tuska
LeoTar Gnostyk <leotar@leotar.net> napisał(-a):

> [...]

Godzien pałac paca. Tusk dorównał czeskiemu lizaczowi niemieckiej dupy. Cos jednak z tego wehrmatowskiego dziadka mu pozostało. Tak to jest wspierać i hołubić po-niemiecką mniejszość.

Taaak, wszystkie kraje liżą Niemcom, tylko samotna wioska w Polsce wciąż stawia
opór najeźdzcy :D :D
LeoTar polskim Obelixem :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-08 11:01:25
Autor: Tomasz Chmielewski
Czesi poparli Tuska
On 03/06/2017 05:43 PM, prezydent San Escobar wrote:
Wg MSZ Czech -- Polska popełniła błąd, a Czechy popierają Tuska, bo "jest dobry
dla regionu".

Ojoj :)

Buahaha, Sikorski uczy pisiorków:

http://www.rp.pl/Polityka/170309148-Radoslaw-Sikorski-na-Twitterze-sugeruje-ze-Jacek-Saryusz-Wolski-powinien-zostac-premierem.html

"Plan PiS wobec Tuska miałby większą szansę powodzenia gdyby
Jacek Saryusz-Wolski szybko został premierem..." - napisał na
Twitterze były szef MSZ Radosław Sikorski.

Tymczasem niepisana zasada obowiązująca przy wyborach szefa RE
stanowi, że urząd ten może objąć jedynie polityk, który był w
przeszłości premierem lub prezydentem swojego kraju. Stąd
sugestia Sikorskiego odnośnie Saryusz-Wolskiego, który nigdy
nie piastował takiego stanowiska.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Czesi poparli Tuska