Czesi powoli wykupują Polskę

Data: 2010-10-07 19:31:24
Autor: boukun
Czesi powoli wykupują Polskę
Czeskie firmy śmiało i bez kompleksów przejmują polskie przedsiębiorstwa. Kupują znane marki, biorą udział w prywatyzacjach. Są bardzo aktywne.

Jak wylicza "Puls Biznesu", w ostanich latach naszym południowym sąsiadom udało się przejąć wiele znanych marek, jak choćby Hoop (dokonała tego czeska Kofola), czy też Żabka.

Czescy biznesmeni wykazują też duże zainteresowanie polskimi firmami energetycznymi. CEZ od lat bierze udział w prywatyzacji polskiej energetyki, natomiast spółka New World Resources, należąca do najbogatszego Czecha, niedawno ogłosiła wezwanie na Bogdankę, najlepsząpolską kopalnię - podaje "PB".

Skąd tak wielkie zainteresowanie bogatych Czechów naszym krajem? Polskajest dla nich naturalnymkierunkiem ekspansji - krajem bliskim i na tyle dużym, że opłaca się tu inwestować.

Źródło: "Puls Biznesu"

Data: 2010-10-07 21:19:36
Autor: Polok_prawdziwy
boukun wrote:

[...]

Jus to troseckem wceśniej godołem, ale dotych PISikowych cimniokuw nic niedociero - ino Katyń, Smoleńsk, zamach itp majom...

Data: 2010-10-07 22:12:19
Autor: awe
Czesi powoli wykupują Polskę
To my jeszcze cos mamy? Myslalem ze Tusk juz wszystko przejebal w kosci
awe

Data: 2010-10-07 22:12:34
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

To my jeszcze cos mamy? Myslalem ze Tusk juz wszystko przejebal w kosci

SPIEPSZOJ nawysypisko DZIADU...!!!

Data: 2010-10-07 22:20:15
Autor: awe

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:8bl1o7-hfu.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

To my jeszcze cos mamy? Myslalem ze Tusk juz wszystko przejebal w kosci

SPIEPSZOJ nawysypisko DZIADU...!!!
-- -- -- -- -- -- -
co ty glupi tirowkarzu piszesz?
awe

Data: 2010-10-07 22:47:56
Autor: awe

awe wrote:

To my jeszcze cos mamy? Myslalem ze Tusk juz wszystko przejebal w kosci

SPIEPSZOJ nawysypisko DZIADU...!!!
-- -- -- -- -- -- -
co ty glupi tirowkarzu piszesz?

GUWNO...!!!
-- -- -- -- -- -- --
to poszlo ci rowno
awe

Data: 2010-10-07 22:58:10
Autor: Polok_prawdziwy

awe wrote:

[...]

Kole GUPKA, zawse ruwno KUPKA....

Data: 2010-10-07 22:14:52
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8l9as$4fs$1news.onet.pl...
To my jeszcze cos mamy? Myslalem ze Tusk juz wszystko przejebal w kosci
awe

Tusk? Od Żyda Mazowieckiego się zaczęło...

Kilka komentarzy stąd http://www.hotmoney.pl/artykul/czesi-powoli-wykupuja-polske-16038

18:08 [07.10.2010]

Gość

polactwo to najdurniejszy "naród" na świecie. Są jak ukraińska dziwka - dają się ruchać wszystkim i do tego oddają się prawo za darmo.

18:38 [07.10.2010]

Gość

i bardzo dobrze niech wykupują polskie firmy, jak Polacy są tak durni, że nie potrafią prowadzić i rozwijać swoich firm, tylko wyprzedają za bezcen to co zostało, to widocznie nie nadają się do rządzenia, bycia kadrą kierowniczą, więc muszą być sługasami, robolami itd.

17:00 [07.10.2010]

POpapraniec

Wszyscy nas wykupują, A rząd sprzedaje - dokładnie jak pijak, który nie ma za co pić !

17:00 [07.10.2010]

Gość

To dobrze ze polska nieudolnosc mozna zastapic czeska przedsiebiorczoscia, z przykroscia trzeba niestety przyznac ze z roku na rok stajemy sie tylko mieszkancami we wlasnym kraju a wszystko co ma znaczaca wartosc staje sie wlasnoscia obcych

boukun

Data: 2010-10-08 08:26:52
Autor: awe
Czesi powoli wykupują Polskę
Boukun ty jestes strasznie glupiutki, a do tego podales mi przyklady gdzie myla prywatyzacje z kupowaniem firm na gieldzie.
awe

Data: 2010-10-08 11:12:41
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8md9g$25b$1news.onet.pl...
Boukun ty jestes strasznie glupiutki, a do tego podales mi przyklady gdzie myla prywatyzacje z kupowaniem firm na gieldzie.
awe

Jak zwał tak zwał ten rabunek polskiego majątku narodowego od 1989 roku...
Ty jesteś totalnie głupi, bo nie zdajesz sobie z tego sprawy, że zmiana systemu w 1989 roku, to nie było nic innego, jak kolejne ograbienie Polaków z wielodziesiątkowego dorobku...

boukun

Data: 2010-10-08 11:18:13
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Ty jesteś totalnie głupi, bo nie zdajesz sobie z tego sprawy, że zmiana systemu w 1989 roku, to nie było nic innego, jak kolejne ograbienie Polaków z wielodziesiątkowego dorobku...

Cego ty łod tego GUPCA wymogos...!?

- pseca łon niejest wstanie nawet prostego płatnego zajińcio sem znoleźć,
acodopiro pewne procesy całościowo swojim rozumem łobjońć...!

Tojes cysty psykład posłusnego "robota" kapitulistycnego - jego PON pedzioł
"tusk jest BEE", to bedzie doswojej śmierci to powtożać...

Data: 2010-10-08 12:32:13
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8mnis$mg8$1mx1.internetia.pl...

[...]

ja sobie swietnie zdaje z tego sprawe ale ty jakos udajesz ze ten problem nie dotyczy SLD, PO i twojego donka, a zwlaszcza twoj nowy idol Palikot oblowil sie dosc dobrze na publicznym majatku.
awe

Data: 2010-10-08 12:31:54
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8mrk0$a9s$1news.onet.pl...

[...]

Wcale nie udaję, przecież napisałem, od Żyda Mazowieckiego, od 1989 roku rozpoczął się nowy rabunek Polaków. Ja nie jestem takim głupcem jak ty, żeby rozgraniczać i spierać się co jest lepsze, kiła czy rzeżączka...

boukun

Data: 2010-10-08 18:17:21
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8ms7e$i27$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nie boj nic, wech mam dobry i wiem w ktora strone ten smrod poszedl, ale ty to za nic na swiecie nie masz wyczucia. jeszcze sie w lesie zgubisz a co dopiero w tych zawilosciach biedaku
awe

Data: 2010-10-07 22:17:02
Autor: pluton
[...]

No i juz wiemy, kto jest zdrajcą i sprzedawczykiem.
Przychodzi jakis tlusty, spasiony czech albo niemiec, kupuje jakiegos hopa
albo kopalnie, a zaloga tego hopa czy kopalni, zamiast zlapac za kosy
i siekiery i rżnąć najeżdzcę co wykupuje nasza ojczyzne, dziedzictwo
po naszych przodkach - potulnie zapierdziela na nowego wlasciciela.

Zaprzance robolskie, zdrajcy i sprzedawczyki. Przez tych pieprzonych
gronikow
ginie nasza Ojczyzna.

Nullification

Data: 2010-10-08 21:03:28
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8npoe$m03$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

A nie przez tych, co kupczą?

boukun

Data: 2010-10-07 23:40:39
Autor: pluton
> [...]
> po naszych przodkach - potulnie zapierdziela na nowego wlasciciela.
>
> Zaprzance robolskie, zdrajcy i sprzedawczyki. Przez tych pieprzonych

A nie przez tych, co kupczą?

boukun

Niech tyle nie żrą, to nie będą tyle kupczyć.

Nullification

Czesi powoli wykupują Polskę