Czesi ujawnili gigantyczną aferę PO!

Data: 2018-05-18 12:32:12
Autor: Lord Donald
Czesi ujawnili gigantyczną aferę PO!

Gigantyczna afera, której finał może być tylko jeden - aresztowanie czołowych ministrów z PO-PSL rządzących w latach 2011-2015. Kulisy tego układu przyprawiają o ciarki, a całość ujawnili... Czesi.

http://newsweb.pl/2018/05/17/tusk-wroci-z-brukseli-w-wiezniarce-czesi-ujawnili-gigantyczna-afere-po/

Data: 2018-05-18 08:14:46
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Kalisz gadał o tym ze Stolcmanem na taśmach. Pisiorstwo tematu nie podjęło.

Zaraz pisiorstwu stuknie 3 lata u żłoba. Wyciągnij wnioski.

Data: 2018-05-18 17:22:08
Autor: A. Filip
Twój przyjaciel Dąs <franek.zyto@gmail.com> pisze:
[...]

PiS trzyma to w rezerwie do ewentualnego wyciągnięcia "na poważnie" tuż
przed wyborami?

--
A. Filip

Data: 2018-05-18 12:46:01
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Zaraz pisiorstwu stuknie 3 lata u żłoba. Wyciągnij wnioski.

PiS trzyma to w rezerwie do ewentualnego wyciągnięcia "na poważnie" tuż

Się okaże, jednak wątpię. Paczaj na SKOKI, przed wyborami pisiorstwo robiło
na Bronka i jego fumfla Polaszczyka łof łof łof, a po wyborach
kaczuś cisnął na zakończenie śledztwa SKOKowego.

Ciekawe czemu Antek chciał założyć nowa partię z Rydzeuszem?
Czyżby "ż" miały za duże wpływy w pisie?

Data: 2018-05-18 17:50:57
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pudło, po prostu POPiS, my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych. Układ okrągłostołowy...

boukun

Data: 2018-05-18 18:55:02
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

Na razie PiS (według sondaży) wygrałby wybory "bez wspomagania".
Jakby "słupki drgnęły" to twoje wyjaśnienie przestałoby działać IMHO.

Data: 2018-05-18 19:02:56
Autor: Pieniądze i Stołki
pajack "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zwkqbuotyf-i5i5@wp.eu...
Na razie PiS (według sondaży) wygrałby wybory "bez wspomagania".

Naiwny jesteś czy kit wciskasz?  Kreml udzieli PiS-owi wsparcia. Jak w 2015.

Jakby "słupki drgnęły" to twoje wyjaśnienie przestałoby działać IMHO.

Wierzysz w słupki? Oj naiwny, naiwny...

CL

Data: 2018-05-18 19:32:03
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo na tym to polega... Nie baw się w politykę, bo cię to przerasta...

boukun

Data: 2018-05-20 14:27:42
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Na razie PiS (według sondaży) wygrałby wybory "bez wspomagania".
Jakby "słupki drgnęły" to twoje wyjaśnienie przestałoby działać IMHO.

nie wiadomo czy by wygrał, różnica już tylko kilka %
a już na pewno nie sam

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-20 15:35:08
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

Link na dwa sondaże podasz?

_Deklarowany_ błąd pomiaru (prawie każdego) sondażu dobrej jakości to ?3%.
Ludzie potrafią czasem zmienić zdanie _na krótko_.  Wiec to co się
naprawdę liczy na "miesiące przed wyborami" to _trend_ wyników sondaży,
średnia po wielu różnych sondażowniach o przynajmniej jako takiej reputacji. --
A. Filip

Data: 2018-05-20 18:42:37
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:

> nie wiadomo czy by wygrał, różnica już tylko kilka %

Link na dwa sondaże podasz?

poszukaj sobie

_Deklarowany_ błąd pomiaru (prawie każdego) sondażu dobrej jakości to ?3%.

no tak, to po+n w takim zdecydowanie wygrywają :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-18 13:07:25
Autor: Pieniądze i Stołki
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pdma3c$1deo$1gioia.aioe.org...
Czesi ujawnili gigantyczną aferę PO!

Sranie w banie. Chcecie przykryć protesty niepełnosprawnych i wzrost inflacji. Oj dobiezremy się do was hultaje! Brzeg czeka.

CL

Data: 2018-05-18 14:22:32
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

coraz głupsze portal znajdujesz, a jak czytanie z płyt chodnikowych ? :DDDDDDDD
słyszałem że nieźle główką przywaliłeś :DDDD

czesi na razie ujawnili twoją głupotę :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-18 22:36:16
Autor: stevep
W dniu 2018-05-18 o 12:32, Lord Donald pisze:
[...]

To Żobrę muszą wyręczać pepiki, za co ta kreatura bierze pieniądze?

--
stevep

Czesi ujawnili gigantyczną aferę PO!