Czeska D1 . Płatna czy nie?

Data: 2013-03-16 00:13:49
Autor: gowit
Czeska D1 . Płatna czy nie?
Chciałem  się spytać tych którzy jażdżą  autostradą  do Ostrawy. Czy za odcinek  od  Polskiej granicy  do  Ostrawy trzeba płacić?
A raczej wykupić winietę?

Data: 2013-03-16 01:04:37
Autor: gowit
Czeska D1 . Płatna czy nie?

Data: 2013-03-16 08:34:21
Autor: kor_nick
Czeska D1 . Płatna czy nie?
nie trzeba płacić, jest bezpłatna do południowego węzła.

Data: 2013-03-16 01:13:58
Autor: gowit
Czeska D1 . Płatna czy nie?

nie trzeba płacić, jest bezpłatna do południowego węzła.

Skoro tak , to  czy nasz odcinek A1 z Pyrzowic  do  Gorzyczek również
jest bezpłatny?

Data: 2013-03-16 10:00:05
Autor: kor_nick
Czeska D1 . Płatna czy nie?
również bezpłatny.

Data: 2013-03-18 18:55:34
Autor: huri_khan
Czeska D1 . Płatna czy nie?
Dnia Sat, 16 Mar 2013 10:00:05 +0100, kor_nick napisał(a):

również bezpłatny.

Tylko dla osobówek, powyżej 3,5t musisz mieć viaToll'a

No i do Gorzyczek nie pojedziemy autostradą, ponieważ most w Mszanie
przerósł możliwości naszych inżynierów. Musimy zjechać wcześniejszym
zjazdem i drogami lokalnymi objechać ten którki odcinek. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-03-16 22:14:46
Autor: MadMan
Czeska D1 . Płatna czy nie?
Dnia Sat, 16 Mar 2013 01:13:58 -0700 (PDT), gowit napisał(a):

Skoro tak , to  czy nasz odcinek A1 z Pyrzowic  do  Gorzyczek również
jest bezpłatny?

Bezpłatny, ale jeszcze niedokończony :)

--
Pozdrawiam,