Czeska autostrada D1 za Ostrava

Data: 2010-07-03 06:18:05
Autor: Kwik
Czeska autostrada D1 za Ostrava
Czolem,

Czy ktos moglby mi powiedziec jak wyglada czeska autostrada D1 od granicy Chalupki/Bohumin do Belotina?
Wg mapy:
http://www.motorway.cz/image/map_large.gif
wyglada na skonczona, z krotkim kawalkiem jednopasmowym, jednak wg viamichelin/googlemaps ten kawalek to 37km.

Ktos moze mial przyjemnosc jechac ostatnio i jest w stanie powiedziec, ktora droga jest lepsza? (Cieszyn-Frydek Mistek czy Chalupki-Ostrava i dalej do Brna). Jade z Krakowa wiec to raczej na jedno wychodzi.

dzieki
Kwik

Data: 2010-07-03 22:49:45
Autor: kor_nick
Czeska autostrada D1 za Ostrava
Bohumin - Brno full auto.

winietkę kup przed granicą albo będziesz musiał zjechać w stonę Bohumina na stację bo łapią przed Shellem.

pozdr.

kor_nick

Data: 2010-07-04 09:46:15
Autor: Kwik
Czeska autostrada D1 za Ostrava

winietkę kup przed granicą albo będziesz musiał zjechać w stonę Bohumina na stację bo łapią przed Shellem.

dzieki za info. Gdzie przed granica mozna kupic winietke? Cena jest nominalna i kurs przeliczenia jakis ludzki?

Kwik

Data: 2010-07-04 09:42:01
Autor: qba
W dniu 2010-07-03 06:18, Kwik pisze:
> Czolem,
>
> Czy ktos moglby mi powiedziec jak wyglada czeska autostrada D1 od

prawy pas tragiczny, ma dużo złączeń i strasznie tłucze zawiecha, lewym da sie jechac, im blizej pragi tym lepiej.

Czeska autostrada D1 za Ostrava