Czeski Raj.

Data: 2010-03-31 12:09:49
Autor: Marc Lebowski
Czeski Raj.
Witam.
Polećcie proszę jakąś fajną miejscowość/pensjonat w Czeskim Raju. Zależy mi szczególnie na bliskości ścieżek rowerowych i szlaków górskich i zeby była w pobliżu jakaś baza gastronomiczna....
dzięki Marek

Data: 2010-03-31 09:03:10
Autor: Filip
Czeski Raj.
Witam!
Miejscowość z kempingiem na którym byłem, a która poniekąd spełnia
postawione warunki to Sedmihorky. Nie ma tam wielkiego wyboru knajp
(chyba jedna, czy dwie), ale w 15-20 minut na rowerze jest się w
Turnovie, a tam to już hulaj dusza. Pozdrawiam,
Filip

Czeski Raj.