Czeski europosel przyjechal do Strasburga na rowerze

Data: 2009-07-14 16:46:55
Autor: Ludek Vasta
Czeski europosel przyjechal do Strasburga na rowerze
Na pierwsze posedzenie PE przyjechal nowy czeski europosel Edvard Kožušník [kożuszńiik], trase 871 km pokonal w 13 dni. Nieprzyjemnosc spotkal dopiero w Strasburgu, jego towarzyszowi ktos ukradl rower. Mowi rowniez, ze koszty podrozy placil ze swoich pieniedzy, bo w procedurach PE i tak nie ma nic na temat regulacji kosztow podrozy na rowerze.

Polski watek: Zobaczcie, obok kogo siedzi w parlamencie:

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/cesky-europoslanec-dorazil-na-kole-do-strasburku/387994

Ludek

Data: 2009-07-14 17:05:36
Autor: BoDro
"Ludek Vasta" napisał:

Na pierwsze posedzenie PE przyjechal nowy czeski europosel Edvard
Kožušník [kożuszńiik], trase 871 km pokonal w 13 dni.

szacunek dla Edka Kożusznika za ten wyczyn ale nie wiem, czy europoseł nie
złamał etyki, występując na forum w koszulce z logo pewnej firmy
rowerowej...:-)
To tak przez analogię do faktu reklamowania przez posła prezesa Jarosław K.
pewnego operatora komórek :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-15 09:02:30
Autor: out
BoDro pisze:
(...)nie wiem, czy europoseł nie
złamał etyki, występując na forum w koszulce z logo pewnej firmy
rowerowej...:-)

To jest czeska, narodowa koszulka :)

Data: 2009-07-14 17:13:45
Autor: Wojtek Paszkowski
Czeski europosel przyjechal do Strasburga na rowerze

"Ludek Vasta" <qludek@XXXpoczta.onet.pl> wrote in message

trase 871 km pokonal w 13 dni

to chyba wszystkie hospody i Gaststaetten po drodze musiał sumiennie
zaliczać...

pozdr

Data: 2009-07-14 18:09:39
Autor: pianagol[LUB]

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał w wiadomości news:h3i7bc$npp$1news.wp.pl...

trase 871 km pokonal w 13 dni

to chyba wszystkie hospody i Gaststaetten po drodze musiał sumiennie
zaliczać...

Fakt...
U nasz  poprzednią niedzielę chłopaki 750 w 24h trachnęli...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-07-14 18:28:33
Autor: Raist
Użytkownik "pianagol[LUB]" <pranagal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3iak1$6h2$1news.onet.pl...
Fakt...
U nasz  poprzednią niedzielę chłopaki 750 w 24h trachnęli...

nawet 756 :)

Raist

Data: 2009-07-14 22:47:16
Autor: pianagol[LUB]

Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4a5cb285news.home.net.pl...
[...]

No ale ciekaw jestem, co będzie w przyszłym roku...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-07-14 21:09:18
Autor: Ryszard Mikke
pianagol[LUB] <pranagal@poczta.onet.pl> napisał(a):

> nawet 756 :)

No ale ciekaw jestem, co będzie w przyszłym roku...

Do Strasburga pojadą.

rmikke

Data: 2009-07-15 00:38:05
Autor: Inquirer
On 14 Lip, 22:47, "pianagol[LUB]" <prana...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> nawet 756 :)

No ale ciekaw jestem, co będzie w przyszłym roku...

10 chlopa, kazdy po 75,6 przejechal?:)

Czeski europosel przyjechal do Strasburga na rowerze