Czeski popis. WOW!

Data: 2013-06-13 13:38:20
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Czeski popis. WOW!
Data: 2013-06-14 08:40:52
Autor: WW
Czeski popis. WOW!
W dniu 2013-06-13 22:38, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.sfora.pl/Policja-w-siedzibie-czeskiego-rzadu-Zatrzymania-politykow-a56668

Jakie to szczęście, że w Polsce są sami uczciwi politycy.   :-P

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-06-14 08:47:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Czeski popis. WOW!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kpedts$o00$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-06-13 22:38, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.sfora.pl/Policja-w-siedzibie-czeskiego-rzadu-Zatrzymania-politykow-a56668

Jakie to szczęście, że w Polsce są sami uczciwi politycy.   :-P

Szczególnie ministrowie. Nie dalej jak wczoraj okazało się, że były minister sportu był czysty jak łza i z tego względu zmniejszono mu wyrok z 3,5 do 2,5 lat.

ubawiony

Data: 2013-06-14 09:04:51
Autor: A. Filip
Czeski popis. WOW!
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A masz jaja żeby pisać wprost z jakiej był partii?

Bo partia odpowiada za swoich członków czy to min. Lipiec (PiS) czy
posłanka Sawicka (PO). A wyborca przy urnie decyduje czy dla danej
partii wierzy w wersje "(nieliczne) czarne owce" czy "ta partia tak ma".
Czy z tej partii wszyscy ministrowie są uczciwi i czy też nikt ministra
tej partii nie przyłapał (bo się niezbyt starał przyłapać).

http://wyborcza.pl/1,75478,14094508,.html
  Sąd złagodził do 2,5 roku więzienia ...

--
A. Filip
Nie ślizgałem się z tobą na jednym gównie.   -- Przysłowie orawskie

Data: 2013-06-14 11:28:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Czeski popis. WOW!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+gbbshlkvyf-d6e5@gmail.com...
[...]

Ten godny pochwały minister był z partii, która jest czysta jak łza. Jej członkowie i sympatycy mają odmienną budowę fizyczną. Mają tak skonstruowane ręce, że te, w przeciwieństwie od całej ludzkości, odgarniają od siebie, a nie przygarniają, jak u reszty ludzi. Ta szlachetna partia nazywa się PiS, a jej przywódca nosi miano Jarosław ZbawPolskę.
 Jarosław ZbawPolskę dyszy zemstą, uważając, że to nie on wysłał brata na śmierć, każąc mu lądować w mgle (telefon przed lądowaniem), a Tusk w zmowie z Putinem dokonali zamachu. Dlatego, jak kania deszczu, wyczekuje uzyskania pełnej władzy, by zrobić jesień średniowiecza ludziom, którzy w jego chorym umyśle, są winni jego niepowodzeń i śmierci ukochanego brata.
Chroń nas Panie Boże przed losem, jaki nas czeka, gdy Jarosław ZbawPolskę dorwie się do władzy!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-14 02:32:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Czeski popis. WOW!
W dniu pitek, 14 czerwca 2013 11:28:17 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Uytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomoci news:repack2k+gbbshlkvyf-d6e5@gmail.com...

> A masz jaja eby pisa wprost z jakiej by partii?

> Bo partia odpowiada za swoich czonkw czy to min. Lipiec (PiS) czy

> posanka Sawicka (PO). A wyborca przy urnie decyduje czy dla danej

> partii wierzy w wersje "(nieliczne) czarne owce" czy "ta partia tak ma"..

> Czy z tej partii wszyscy ministrowie s uczciwi i czy te nikt ministra

> tej partii nie przyapa (bo si niezbyt stara przyapa).

> http://wyborcza.pl/1,75478,14094508,.html

>  Sd zagodzi do 2,5 roku wizienia ...

Ten godny pochway minister by z partii, ktra jest czysta jak za. Jej czonkowie i sympatycy maj odmienn budow fizyczn. Maj tak skonstruowane rce, e te, w przeciwiestwie od caej ludzkoci, odgarniaj od siebie, a nie przygarniaj, jak u reszty ludzi. Ta szlachetna partia nazywa si PiS, a jej przywdca nosi miano Jarosaw ZbawPolsk.

 Jarosaw ZbawPolsk dyszy zemst, uwaajc, e to nie on wysa brata na mier, kac mu ldowa w mgle (telefon przed ldowaniem), a Tusk w zmowie z Putinem dokonali zamachu. Dlatego, jak kania deszczu, wyczekuje uzyskania penej wadzy, by zrobi jesie redniowiecza ludziom, ktrzy w jego chorym umyle, s winni jego niepowodze i mierci ukochanego brata.

Chro nas Panie Boe przed losem, jaki nas czeka, gdy Jarosaw ZbawPolsk dorwie si do wadzy!

Rozumiem cie Bogdi.
Ale wiesz ze ju nikt podobnych tekstow nie traktuje POwaznie?
Zapytaj kogo trzeba czy masz dalej isc w ten desen czy si linia 'informacyjna' przypadkiem nie zmienila...

Data: 2013-06-14 08:55:17
Autor: A. Filip
Czeski popis. WOW! [Jakie to szczęście, ż sami uczciwi politycy :-) ]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2013-06-13 22:38, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.sfora.pl/Policja-w-siedzibie-czeskiego-rzadu-Zatrzymania-politykow-a56668

Jakie to szczęście, że w Polsce są sami uczciwi politycy.   :-P

A nie całkowicie apolityczna policja? ;-)

--
A. Filip
Ni brat, ni swat.

Data: 2013-06-14 10:19:59
Autor: WW
Czeski popis. WOW! [Jakie to szczęście, że w Polsce są sami uczciwi politycy :-) ]
W dniu 2013-06-14 08:55, A. Filip pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

I na dodatek uczciwych sędziów i prokuratorów.   :-P
Jak do tego dołożymy niegwałcących dzieci księży, to już mamy pełnię szczęścia.

I dobrze nam tak, że nam tak dobrze.   :-(

Data: 2013-06-14 09:48:37
Autor: boukun
Czeski popis. WOW!
Uzytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:00a950f0-0114-4fd1-bcb7-82cdcb52581fgooglegroups.com...