[Pyt] Czeskie O2 (prepaid)

Data: 2011-04-28 17:09:00
Autor: Emil
[Pyt] Czeskie O2 (prepaid)
Mam Czeskiego prepaida w sieci O2 i dwa pytanka co do niego:

1) Wie ktoś jak tam wygląda sprawa gdy kończy się ważność na
połączenia wychodzące? Czy przepada stan konta i czy przepada karta w
ogóle? Czy można np. 3 miesiące później doładować i odzyskać to co
było na karcie wcześniej.
2) Czy zna ktoś jakiś sposób na kupienie doładowania z zagranicy? (nie
mam konta bankowego w Czechach) Szukałem na Czeskim Aukro i na naszym
Polskim Allegro ale nic nie znalazłem. Nie znalazłem też strony typu
Cabox.de sprzedającej kody.

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł podpowiedzieć!

Pozdrawiam

[Pyt] Czeskie O2 (prepaid)