Czeskie Tourist Trophy 2009

Data: 2009-06-08 20:04:06
Autor: AlF
Czeskie Tourist Trophy 2009
trud wrote:
Byłem tam. Słowami nie da się tego opisać. Wiem jedno, moje życie już nigdy nie będzie takie samo. Postrzeganie
motocykli, jazdy na motocyklu, zmieniło się całkowicie. Spodziewałem się, że tam będzie fajnie, ale to, co zobaczyłem i poczułem
przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Pod sznurkiem sporo zdjęć. Chętni mogą zajrzeć. W foto jestem amatorem,
więc pomińcie względy techniczne wykonanych fotografii.
http://picasaweb.google.pl/malisze1/TTCzech2009?feat=directlink#5345052667001229410
Negatywne spostrzeżenie z wyprawy tylko jedno. Była tam cała Europa. No, prawie cała. Z Polski poza paroma kibicami nie było nic. 56 km od naszej granicy. W tym świecie chyba nie istniejemy.

dzieki !!!!!

Czeskie Tourist Trophy 2009