Czesław Bielecki kandydatem PiS na prezydenta Warszawy

Data: 2010-09-22 23:58:41
Autor: u2
Czesław Bielecki kandydatem PiS na prezydenta Warszawy
... czyli PiS stawia na fachowców. Słuchałem dzisiaj w Jedynce wywiadu
z Panią Beatą Szydło. Mówiła konkretnie i rzeczowo, m.in. o wyborach
samorządowych.

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/311039,czeslaw-bielecki-kandydatem-pis-na-prezydenta-warszawy,id,t.html

Data: 2010-09-23 09:05:39
Autor: crawshank
W dniu 2010-09-23 08:58, u2 pisze:
[...]

a po chinsku nie mowila ??? jak nie to powinna sie zaczac szybko uczyc !

http://www.dziennik.com/www/dziennik/kult/archiwum/07-12-01/pp-08-03-03.html

Data: 2010-09-23 00:10:14
Autor: u2
On 23 Wrz, 09:05, crawshank <crawsh...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/311039,czeslaw-bielecki-kandyd...

a po chinsku nie mowila ??? jak nie to powinna sie zaczac szybko uczyc !

Robisz larum o marnego laptopa, czy walczysz o prawa Tybetu ?  Bardzo
ciekawy artykuł, widać jego rzetelność w poniższym fragmencie :

"Antoni Macierewicz, w mlodosci opozycjonista, potem slynny
"teczkarz", rozpetal akcje, przez ktora nie tylko przecierpialo i
przecierpi wielu niewinnych, ale ktora - rozpetujac emocje -
skutecznie blokowala Sejmowi czas na uchwalanie najpotrzebniejszych
biezacych ustaw. Macierewicz, absolwent historii, zapytany o Jedwabne,
mowi dziennikarzowi, sznurujac usta w porozumiewawczym usmiechu,
znaczacym, "ty wiesz, co ja rozumiem": "Przeciez nie bylo tam zadnych
Polakow"."

Data: 2010-09-23 09:40:56
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:993fca6a-2b81-4b9c-b9aa-0214be530d48c16g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Architek to fachowiec od budowania, a nie zarządzania Warszawą! Od kiedy to jakaś "Beata tyś jedyna" jest znawcą tematu, że wypowiada się "konkretnie i rzeczowo"? Kobiecina jest/była żoną Szczygły, szefa BBN, który zgodził się na zabranie do feralnego samolotu prezydenckiego całej pisolubnej świty generałów!

--

Zahir

Data: 2010-09-23 03:10:58
Autor: zbig
On 23 Wrz, 09:40, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Kobiecina jest/była żoną Szczygły, szefa BBN,
A skąd ten news, nic nie ma w necie na ten temat.

Data: 2010-09-23 10:35:41
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9b0483$0$27032$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
za to gronkiewicz ma swietne kwalifikacje. w banku swiatowym zajmowala sie zaopatrywaniem banku w papier totaletowy. docenili jej kwalifikacje w pelni
awe

Data: 2010-09-23 11:29:51
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7f3fv$qmi$1news.onet.pl...

[...]

Zdecydujcie się - w banku czy w bufecie?

--

Zahir

Data: 2010-09-23 13:28:19
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9b1e0a$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
bufet w banku moze byc?
awe

Data: 2010-09-23 12:31:42
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czy ten Bielecki, to brat tego drugiego z narodu dobranego, który z kierowcy ciężarówki awansował na bakiera światowego, jak na naród dobrany przystało?

boukun

Data: 2010-09-23 13:28:47
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7faib$rhi$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -
raczej nie
awe

Data: 2010-09-23 15:16:06
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7fdj1$oe2$1news.onet.pl...

[...]

Patrząć na wodza i całe te syjonistyczne zbiorowisko, raczej tak...

boukun

Data: 2010-09-23 15:19:18
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7fk6l$d3j$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bieleckich jak psow
awe

Czesław Bielecki kandydatem PiS na prezydenta Warszawy