Czesław Bielecki kandydatem PiS na prezydenta Warszawy

Data: 2010-09-23 12:31:42
Autor: boukun
Czesław Bielecki kandydatem PiS na prezydenta Warszawy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:993fca6a-2b81-4b9c-b9aa-0214be530d48c16g2000vbp.googlegroups.com...
... czyli PiS stawia na fachowców. Słuchałem dzisiaj w Jedynce wywiadu
z Panią Beatą Szydło. Mówiła konkretnie i rzeczowo, m.in. o wyborach
samorządowych.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czy ten Bielecki, to brat tego drugiego z narodu dobranego, który z kierowcy ciężarówki awansował na bakiera światowego, jak na naród dobrany przystało?

boukun

Data: 2010-09-23 13:28:47
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7faib$rhi$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -
raczej nie
awe

Data: 2010-09-23 15:16:06
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7fdj1$oe2$1news.onet.pl...

[...]

Patrząć na wodza i całe te syjonistyczne zbiorowisko, raczej tak...

boukun

Data: 2010-09-23 15:19:18
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7fk6l$d3j$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bieleckich jak psow
awe

Czesław Bielecki kandydatem PiS na prezydenta Warszawy