Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rod zin!...

Data: 2009-09-12 07:36:39
Autor: Tzva Adonai
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rod zin!...
Generał Czesław Kiszczak udzielił wywiadu dziennikarzowi telewizji
TVN24, Bogdanowi Rymanowskiemu, w którym poruszył między innymi
kwestię swoich preferencji wyborczych.

- Na jaką partię oddałby pan swój głos?

- Na każdego, kto potrafiłby i chciałby dbać o polski interes
narodowy. Jedyną partią, która była wstanie tego dokonać była Liga
Polskich Rodzin pod przewodnictwem Giertychów. Komuś bardzo zależało,
żeby wykasować ją z wielkiej polityki.

http://wiadomosci.onet.pl/193634609898,11,item.html

Data: 2009-09-12 16:51:58
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4a62ad21-9488-48fb-a848-ae430aa9c1af37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
początek końca układu władzy przepitego w Magdalence
Przedstawiony przez Jarosława Kaczyńskiego plan zakłada, że przy władzy w Polsce mają pozostać mutanty pookrągłostołowe.

Na scenie politycznej ma pozostać Platforma Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość oraz postkomuniści z SLD.

Jarosław Kaczyński wyraził się jasno: można i trzeba wyeliminować z życia politycznego w Polsce tych, którzy nie mieli nic wspólnego z okrągłym stołem.

Stąd ciągłe ataki na LPR i na Samoobronę. Stąd straszenie przyspieszonymi wyborami.

Stąd przyjęcie retoryki narodowej przez Kaczyńskiego i przedstawianie PiS jako partii radykalnej.

Kaczyńskiemu chodzi o to, aby nie dopuścić do uruchomienia procesu, w którym przy urnie wyborczej w Polsce mogłyby się spotkać i połączyć w jedną, polską, radykalną siłę polityczną dwie  wielkie grupy społeczeństwa: całkowicie wykluczeni z życia publicznego z częściowo wykluczonymi.

Bo takie spokanie i połączenie sił byłoby początkiem końca mutantów pookrągłostołowych (PO, PiS, SLD i inne).

To byłby początek końca układu władzy przyklepanego i przepitego w Magdalence.

Bezczynność rządu PiS-owców, bałagan i demonstrowany przez Kaczyńskich brak myślenia politycznego
 zdają się zamykać nad ich głowami w jednym słowie: TARCZA.

Nieodparcie kojarzy się też z amerykańskimi planami instalacji na obszarze Polski
silosów rakietowych z głowicami atomowymi;  w kwietniu 2006 ruszają rozmowy na ten temat,
wydaje się więc, że trzeba  je zasłonić - jak tarczą -  zasłoną dymną awanturnictwa politycznego,

wcześniejszych wyborów,  które wykluczą znowu Naród Polski
z czynnego decydowania o losach naszej Ojczyzny.

Jarosław Kaczyński wyraził się jasno 14.02.2005 r.
na forum Fundacji Batorego (George*a Sorosa).

"W 2002 roku radykałowie otrzymali w wyborach przeszło 30 procent.

W tej chwili ich notowania są nieco mniejsze.

Ale jeżeli w Polsce dojdzie do sytuacji, w której połączą swoje
siły, nie w jakiejś rewolucji, nie w wystąpieniach ulicznych, w
wielkich strajkach, tylko przy urnie wyborczej, całkowicie wykluczeni
z częściowo wykluczonymi, dwie wielkie grupy społeczeństwa, to
będziemy mieli rządy Samoobrony, być może LPR-u (to też formacja
radykalna)rozwścieczonych swoim losem postkomunistów (..)

Ci ostatni znajdują się dzisiaj w znanej sytuacji, ale nawet jeżeli
uda nam się ich zdelegalizować - liczę na Trybunał Konstytucyjny
- to ze sceny politycznej nie zejdą.

Przecież delegalizacja to nic innego jak wyrejestrowanie.

Potem będą mogli założyć kolejną partię.

Delegalizacja byłby jedynie mocnym aktem potępienia moralnego.

Podkreślam raz jeszcze: istnieje niebezpieczeństwo zdobycia władzy w
Polsce przez radykałów. Wszystkim, którzy zalecają heroiczną
drogę walki o przemiany gospodarcze w Polsce, radziłbym wziąć to
pod uwagę."
http://ma.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?165353

boukun

Data: 2009-09-12 07:56:52
Autor: Tzva Adonai
On 12 Wrz, 16:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

http://ma.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?165353

Europäisches Magazin SOWA - Frankfurt am Main - Herausgeber: Stefan
KOSIEWSKI

***

Co to za brunatny esbek ten Stefan "Sowa" Kosiewski?.. Kolejny ruski
folksdojcz-pseudonarodowiec ubolewający nad upadkiem centrali
STASI?... Dziwne, że jeszcze go nie wypierdolili z Niemiec za to, za
co ty wyleciałeś...

Data: 2009-09-12 20:33:41
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:51a9e2ad-a0df-4b39-af21-d7f35d6b20a7r39g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ty w końcu musisz się zedecydować, czy jesteś za Kaczyńskimi, czy ich chesz krytykować?

boukun

Data: 2009-09-12 20:42:04
Autor: Tzva Adonai
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...
Ty w końcu musisz się zedecydować, czy jesteś za Kaczyńskimi, czy ich chesz krytykować?

Popieram ich antyrosyjskość i filosemityzm, wkurza mnie ich antyniemieckość,
brak manier, niekompetencja i skłonność do patologicznego kłamstwa.. Nie
skreślam ludzi od początku do końca...

Data: 2009-09-12 21:34:14
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

No i gen. Kiszczak powiedział prawdę. i to nawet wiadomo komu zależało..

Data: 2009-09-12 14:28:17
Autor: Antenka
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...

No i gen. Kiszczak powiedział prawdę. i to nawet wiadomo komu zależało..

PiSuarowi i POpaprańcom ;-)

Antenka

P.s. Liczę na to, że pan mecenas Roman porzuci kancelarią i wróci do
polityki. Przecież to jest rasowy zwierzak polityczny hihi ;)

Data: 2009-09-12 23:44:39
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Chyba nie tylko PiSowi.  LPR  był sola w oku całego towarzystwa "okrągłostołowego".

Nie wróci,  P. Roman nie ma już najmniejszych szans, ani on ani LPR.. przynajmniej w najbliższym czasie.

Data: 2009-09-12 14:51:09
Autor: Antenka
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...

Chyba nie tylko PiSowi.  LPR  był sola w oku całego towarzystwa
"okrągłostołowego".

No ba wiadomo! Pewnemu znanemu dyrektorowi też było solą ;-)

Nie wróci,  P. Roman nie ma już najmniejszych szans, ani on ani LPR...
przynajmniej w najbliższym czasie.

Ona ma 38 lat - jak na polityka ma jeszcze trochę czasu. Niech
okrzpenie :))

Ale Lepperk i Begerowa też  im byli zawadą - więc na każdym kroku
prowokowali i zastawiali niecne zasadzki :-((

Antenka

Data: 2009-09-13 00:03:52
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wiesz  jak to jest w polityce, - jest to jedno wielkie bagno, a na dodatek - u nas, w Polsce tak się porobiło że ci co mają coś do powiedzenia, to wyjątkowo perfidne bestie. :-(

Data: 2009-09-13 00:20:49
Autor: Antenka
On 13 Wrz, 00:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

dodatek - u nas, w Polsce tak się porobiło że ci co mają coś do
powiedzenia, to wyjątkowo perfidne bestie. :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Dzisiaj miałam dziwny sen. Śniło mi się, że zmarł Romek Giertych, ale
nie jako staruszek, tylko teraz jako trzydziestolatek. Byłam na jego
pogrzebie, który o dziwo, odbywał się w Zakopanem. We śnie byłam
kompletnie załamana - wiedziałam, że teraz z Polską już koniec, że
nikt nie będzie bronić jej interesów. I nagle zobaczyłam, że z
Giewontu ku dolinie, na wyciągu orczykowym, zjeżdżają całe zastępy
uzbrojonych "Janosików" - zbójników:-)), by ratować Polskę!
Niesamowite! Pomyślałam, ba ja nawet wiedziałam w tym śnie, że ta są
ci "śpiący rycerze", że nadeszły już takie czasy, że oni muszą ratować
kraj, bo nikt inny nie zrobi tego! Często mam bardzo dziwne,
symboliczne sny. :-(( . Rano odszukałam legendę "O śpiących rycerzach"
- piękna bajka ;-(( :

http://e-zakopane.pl/legendy/spiacy_rycerz.html

Antenka

P.s. Smutno zaczęła się moja niedziela :((

Data: 2009-09-13 09:33:26
Autor: Slavinka
Antenka pisze:

> [...]

http://e-zakopane.pl/legendy/spiacy_rycerz.html

Antenka

P.s. Smutno zaczęła się moja niedziela :((

Pewnie - gdybyś była kobietę i obudziałbyś się przy mnie byłabyś w lepszym
nastroju...

Data: 2009-09-13 00:40:37
Autor: Antenka
On 13 Wrz, 09:33, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4d1de04b-c033-4b56-9345-be0d3195e301a21g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

http://e-zakopane.pl/legendy/spiacy_rycerz.html

Antenka

P.s. Smutno zaczęła się moja niedziela :((

A kim niby mam być? Jestem 100% kobietą! Rozumiem, że twoja niunia ma
zakaz opuszczania kuchni :-((.

Antenka

Data: 2009-09-13 09:37:43
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał

Pewnie - gdybyś była kobietę i obudziałbyś się przy mnie byłabyś w lepszym
nastroju...

Zbok i satyr.

Przemek
--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-13 21:10:41
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tak, to bajka.. Naprawdę to sami musimy w końcu się zabrać za rozwiązywanie problemów jakie stwarzają ci...... kapitaliści.

Antenka

P.s. Smutno zaczęła się moja niedziela :((

Dlaczego? Z powodu tego snu?  Twój smutek wpędza mnie w wielkie przygnębienie. Mam nadzieję że przytrafiło Ci się coś miłego w ciągu dnia i Twój nastrój się poprawił.. :-)

Data: 2009-09-13 12:42:43
Autor: Antenka
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...
 Twój smutek wpędza mnie w wielkie
przygnębienie.

Naprawdę? :)

 Mam nadzieję że przytrafiło Ci się coś miłego w ciągu
dnia i Twój nastrój się poprawił.. :-)

A Tobie? :)

Tak, nastój się poprawił, ale cały czas myślę o tej dziwnej sennej
kombinacji "śmierć Romka a wybudzenie się ze snu śpiących rycerzy,
obrońców Polski" :-? Mam już pewne informacje i bynajmniej nie zza
światów. ;-)

Antenka

Data: 2009-09-13 21:53:37
Autor: jadrys
Antenka pisze:
 Twój smutek wpędza mnie w wielkie

przygnębienie.

Naprawdę? :)

Tak.. naprawdę. :-)

 Mam nadzieję że przytrafiło Ci się coś miłego w ciągu

dnia i Twój nastrój się poprawił.. :-)

A Tobie? :)

Mój kiepski nastrój trwa już od dość dawna.. i podejrzewam że jeszcze potrwa. :-(

Tak, nastój się poprawił, ale cały czas myślę o tej dziwnej sennej
kombinacji "śmierć Romka a wybudzenie się ze snu śpiących rycerzy,
obrońców Polski" :-?

Może to oznaczać że Romek zginie w zamachu, a wtedy Polacy dopiero przejrzą na oczy i wyjdą na barykady. :-\

 Mam już pewne informacje i bynajmniej nie zza
światów. ;-)

Antenka

Mogłabyś uchylić  rąbka tajemnicy? ;-)

Data: 2009-09-13 13:54:17
Autor: Antenka
On 13 Wrz, 21:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>  Twój smutek wpędza mnie w wielkie

> Naprawdę? :)

Tak.. naprawdę. :-)

>  Mam nadzieję że przytrafiło Ci się coś miłego w ciągu

> A Tobie? :)

Mój kiepski nastrój trwa już od dość dawna.. i podejrzewam że jeszcze
potrwa. :-(

Oj mam nadzieję, że to tylko przejściowy zły nastrój... :-(

Może to oznaczać że Romek zginie w zamachu, a wtedy Polacy dopiero
przejrzą na oczy i wyjdą na barykady. :-\

Hmm tego nie można wykluczyć, w Polsce dzieją się dziwne rzeczy :- [

Mogłabyś uchylić  rąbka tajemnicy? ;-)

Jeszcze nie teraz - muszę milczeć jak grób :D o tak  :-X

Antenka

Data: 2009-09-13 23:09:17
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Raczej nie widać perspektyw na poprawę. Po przejściu na emeryturę totalny dołek. :-(  Coś by trzeba odmienić w swoim życiu, tylko nie wiem co. :-(

Może to oznaczać że Romek zginie w zamachu, a wtedy Polacy dopiero
przejrzą na oczy i wyjdą na barykady. :-\

Hmm tego nie można wykluczyć, w Polsce dzieją się dziwne rzeczy :- [

Bo ja wiem czy dziwne? Przecież nie trzeba być wyjątkowo bystrym żeby widzieć co sie dzieje.

Mogłabyś uchylić  rąbka tajemnicy? ;-)

Jeszcze nie teraz - muszę milczeć jak grób :D o tak  :-X

Antenka

Rozumiem, składałaś śluby milczenia. :-(

Data: 2009-09-13 14:21:14
Autor: Antenka
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...

Rozumiem, składałaś śluby milczenia. :-(

Nie, ale dzisiaj nie mogę nic więcej napisać ;-)  - agenci mossadu są
wśród nas :D. Może na ucho Ci powiem. Dobranoc :-)

Antenka

Data: 2009-09-13 23:21:08
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Po przejściu na emeryturę totalny dołek. :-(

Ja i bez przejscia na emeryture mam dolek... :( Moze tak to jest w zyciu - upadki, wzloty, upadki, wzloty? Odkujesz sie finansowo - zycie rodzinne podupada, podratujesz zycie rodzinne - podupadasz finansowo...

--
Vic

Data: 2009-09-13 14:32:37
Autor: Antenka
On 13 Wrz, 23:21, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> [...]

- upadki, wzloty, upadki, wzloty? Odkujesz sie finansowo - zycie
rodzinne podupada, podratujesz zycie rodzinne - podupadasz finansowo...

Coś za coś Vicek, nie ma lekko -życie to nie bajka. Ciesz się, że masz
zdrowie.

Antenka

Data: 2009-09-13 23:40:12
Autor: VicAbarca
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...
Antenka пишет:
 Ciesz się, Ĺźe masz
zdrowie.

Ciesze sie. To jest zajebista sprawa. Poki co nie narzekam. Na szczescie...

--
Vic

Data: 2009-09-13 23:36:47
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Ĺťeby to chodziło o finanse.. To Ĺźadne wzloty i upadki. MĂłj przypadek jest taki Ĺźe z mijającym czasem jest coraz gorzej - po prostu coraz słabiej  widzę sens dalszego Ĺźycia.

Data: 2009-09-13 23:44:37
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
 po prostu coraz
słabiej  widzę sens dalszego Ĺźycia.

Wyluzuj. Moj kuzyn - syn siostry mojej mamy - mlody czlowiek, 5 lat starszy ode mnie jest podpulkownikiem WP. Za 3 lata przechodzi na pelna emeryture :) Nie sadze zeby sie na niej nudzil czy podupadal na zdrowiu psychicznym :)

--
Vic

Data: 2009-09-13 23:52:28
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wyluzuj, łatwo powiedzieć, nuda i rutyna  jest nie do zniesienia.  Na tej cholernej wsi  nawet nie mam rĂłwieśnikĂłw  same dziady albo małolaty.

Data: 2009-09-13 15:12:20
Autor: Antenka
Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rodzin!...
Wyluzuj, łatwo powiedzieć, nuda i rutyna  jest nie do zniesienia.  Na
tej cholernej wsi  nawet nie mam rówieśników  same dziady albo małolaty.

Bidulek :-((. Może podróż dookoła świata? Teraz naprawdę mówię dobrej
nocki z kolysanką "Dżemu" ;-)

Antenka

Data: 2009-09-14 00:18:36
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Wyluzuj, łatwo powiedzieć, nuda i rutyna  jest nie do zniesienia.  Na
tej cholernej wsi  nawet nie mam rówieśników  same dziady albo małolaty.

Bidulek :-((. Może podróż dookoła świata? Antenka

I co to da?

Data: 2009-09-14 01:28:48
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 00:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Bidulek :-((. Może podróż dookoła świata?
> Antenka

I co to da?

No nie wiem - rozerwiesz się, zobaczysz nowe miejsca, będziesz
podziwiał zabytki, widoczki i być może poznasz ciekawych,
interesujących ludzi, np. jakąś "Ewę" -  śliczną Haitankę :-)

Antenka

Data: 2009-09-13 23:56:43
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Wyluzuj, łatwo powiedzieć, nuda i rutyna  jest nie do zniesienia.  Na tej cholernej wsi  nawet nie mam rĂłwieśnikĂłw  same dziady albo małolaty.

Ja bym sie nie nudzil. Jest tyle ksiazek do przeczytania. I tyle ksiazek do napisania...

--
Vic

Data: 2009-09-14 00:07:35
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Myślę że tylko tak ci się wydaje, 3 lata temu jak przechodziłem na emeryturę, to sie z tego cieszyłem, a teraz dopiero się przekonuję że przechodzenie na tak wczesne emerytury to prawdziwa tortura.. Żeby chociaż moje uposażenie było niskie, tobym się postarał o jakąś pracę żeby sobie dorobić, ale mi pieniędzy nie potrzeba.. Naprawdę idzie dostać wścieklicy z nudów.

Czesław Kiszczak głosowałby na Ligę Polskich Rod zin!...