Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat

Data: 2009-04-11 15:29:57
Autor: retrox1957
Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat
Spotykamy się do dzisiaj
Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim! --

Data: 2009-04-11 17:56:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat
Matusm ?
R.

:)

Data: 2009-04-11 20:19:33
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:grqdci$e3m$1news.onet.pl...
retrox1957 pisze:
Spotykamy się do dzisiaj
Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim!

Matusm ?
-- -- -- -- --
a nie kawecki?
awe

Data: 2009-04-11 23:41:04
Autor: matusm

retrox1957 pisze:
Spotykamy się do dzisiaj
Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim!

Matusm ?

ciekaj sie do,,,,,,,
--
Slużba Bezpieczeństwa może i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-11 22:12:15
Autor: Polok_prawdziwy
retrox1957 wrote:

Spotykamy się do dzisiaj
Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim!

Mugbym ci pedzieć...

Data: 2009-04-11 22:18:24
Autor: Panslavista
Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:s5a7b6-sl8.ln1server.linuxfan.de...
retrox1957 wrote:

> Spotykamy się do dzisiaj
> Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
> Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim!

Mugbym ci pedzieć...

Tzwela.

Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat