Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat

Data: 2009-04-11 22:12:15
Autor: Polok_prawdziwy
Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat
retrox1957 wrote:

Spotykamy się do dzisiaj
Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim!

Mugbym ci pedzieć...

Data: 2009-04-11 22:18:24
Autor: Panslavista
Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:s5a7b6-sl8.ln1server.linuxfan.de...
retrox1957 wrote:

> Spotykamy się do dzisiaj
> Powiem wam w sekrecie, że ma ogromny sentyment do tej grupy
> Pisuje tu nawet po pseudonimem, zgadnijcie jakim!

Mugbym ci pedzieć...

Tzwela.

Czesław Kiszczak to mój kolega z młodych lat