Częste mycie skraca życie ?

Data: 2009-11-19 12:27:04
Autor: Arek M
Częste mycie skraca życie ?

Pytanie myć samochód czy nie.
Konkretnie chodzi mi o jego zewnętrzna stronę. Mycie na w myjni na pewno nie służy dobrze mu dobrze. Ale ręczne ?
Warstwa brudu na karoserii nie zabezpiecza ją?.
Mój samochód nie musi być czysty, bo ładny jest sam w sobie :)

Wiesz....
Nie wiem jak z samochodami, ale jak myjesz czesto rower to szybciej przez to rama peka ;)

Pzdr dla czytających precla :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2009-11-19 12:31:36
Autor: Kapsel
Częste mycie skraca życie ?
Thu, 19 Nov 2009 12:27:04 +0100, Arek M napisał(a):

[...]

Kurde, dwa razy zerkałem obok, którą ja właściwie grupę teraz czytam... ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-19 13:09:19
Autor: Pat
Częste mycie skraca życie ?
Arek M pisze:

[...]

Po zawodach/treningu myje. Ale to niszczy lakier, piasek dostaje sie do łożysk co tez jest niekorzystne. Lepiej byłoby nasmarować łańcuch, przerzute i inne elementy ruchome. Samo mycie jest szkodliwe. Ale w przypadku roweru to nie problem, rama kosztuje 3-5tys zł a samochód sporo więcej.

Data: 2009-11-19 13:19:23
Autor: Lewis
Częste mycie skraca życie ?
Użytkownik "Pat" <konto@o2.pl> napisał w wiadomości news:he3chj$gem$1inews.gazeta.pl...

przypadku roweru to nie problem, rama kosztuje 3-5tys zł a samochód sporo więcej.

ROTFL...
W wielu przypadkach polemizowałbym :D

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW