Czestochowa -Bielsko jaka trasa

Data: 2012-06-27 23:23:56
Autor: jacek
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
witam
Byc moze w niedziele pojade z Czestochowy do Bielska
Na mapie wyglada ze S1 to najkrotsza trasa ale odpada
potrzebuje raczej najkrotszej trasy bo do Czestochowy dzien wczesniej dojezdzam z Debicy
moge juz miec jakies braki mocy ktorej i tak nie mam w nadmiarze bo miesiac nie jezdzilem wogole.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-28 10:03:08
Autor: MichałG
jacek pisze:
[...]
no to chcesz jechac najktótsza , czy nie?

tras z CZ. do B-B mozesz sobie naprodukowac kilkadziesiąt....

Michał

Data: 2012-06-28 14:50:44
Autor: jacek

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fec0fbf$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

tras z CZ. do B-B mozesz sobie naprodukowac kilkadziesiąt....

z mapy tak
chodzi mi o trase ktora ktos zna i moze polecic
-dobry asfalt,maly ruch ,wygodne pobocze
tego z mapy nie widac

pozdrawiam
jacek

Data: 2012-06-28 15:26:53
Autor: Kapsel
Thu, 28 Jun 2012 14:50:44 +0200, jacek napisał(a):

[...]

Nie ma u nas takich dróg za bardzo :)

 --
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-06-28 17:36:22
Autor: jacek

Użytkownik "Kapsel" <kapselWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:7kacq5as5qxo.dlgkapselek.net...
[...]

wiem ze nie ma
ale jedne sa pod tym katem lepsze a inne gorsze
Chodzi o to zeby nie jechac trasa duzo gorsza niz jakas obok lepsza

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-28 21:41:03
Autor: MichałG
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-06-28 17:36, jacek pisze:
Uďż˝ytkownik "Kapsel"<kapselWYTNIJTO@op.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Thu, 28 Jun 2012 14:50:44 +0200, jacek napisaďż˝(a):
z mapy tak
chodzi mi o trase ktora ktos zna i moze polecic
-dobry asfalt,maly ruch ,wygodne pobocze

Czyli S1... ;) na drugi wymóg - stopery do uszu... - choc raczej polecam przyzwyczaić sie...

Michł

Data: 2012-06-29 15:38:29
Autor: jacek

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fecb34c$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-06-28 17:36, jacek pisze:
U?ytkownik "Kapsel"<kapselWYTNIJTO@op.pl>  napisa? w wiadomo?ci
Thu, 28 Jun 2012 14:50:44 +0200, jacek napisa?(a):
z mapy tak
chodzi mi o trase ktora ktos zna i moze polecic
-dobry asfalt,maly ruch ,wygodne pobocze

Czyli S1... ;) na drugi wymóg - stopery do uszu... - choc raczej polecam przyzwyczaić sie...

jezeli jest wygodne pobocze to ruch wlasciwie mi nie przeszkadza

Gdy wieje w twarz czasem pomaga jechac
Gorzej jak sa drogi z wysepkami jak np odcinek przed i za Debica na DK4
pas jezdni ma szerokosc ciezarowki a na poboczu jakies slupki

S1 bylaby OK ale na poczatku roku jadac do Cieszyna omylkowo
wjechalem na S w Skoczowie.Widzac tablice ze do Cieszyna cos tam okolo10km
myslalem ze szybko sobie przejade nie bede sie cofal
ale po moze 500m juz mialem policje za soba

pozdrawiam
jacek

Data: 2012-06-29 15:44:08
Autor: bans
W dniu 2012-06-29 15:38, jacek pisze:

[...]

I słusznie. Z Cieszyna do Bielska prowadzi stara droga, a dzięki S1 jest na niej naprawdę mały ruch.

--
bans

Data: 2012-06-29 17:31:20
Autor: MichałG
jacek pisze:
[...]

bo 'prawie autostrada' (droga tylko dla samoch.) - słusznie cie zwinęli.... poza tym nastepna okazje do zjazdu masz w Cieszynie...

Data: 2012-06-28 19:16:35
Autor: bans
W dniu 2012-06-27 23:23, jacek pisze:

potrzebuje raczej najkrotszej trasy

Od Tychów ci poradzę - jedź przez Cielmice - Świerczyniec - Bojszowy Nowe - Międzyrzecze - Gilowice - Górę - Brzeszcze - Bestwinę, a w Bestwinie odbijasz na Bielsko - Białą. To niecałe 50km.
W 95% ładny, nowy asfalt i mały ruch.

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,25,19.19127,49.97528?l=abcab7ffa9ed8346

(po kliknięciu włącz opcję "trasa krótka", nie wiem czemu, ale targeo uparcie proponuję "szybką")

--
bans

Data: 2012-06-28 22:00:42
Autor: ToMasz
W dniu 28.06.2012 19:16, bans pisze:
[...]

chciałbym Ci też opowiedzieć o urokliwych zakątkach lasów Lubninieckich, i tym że od Częstochowy do tarnowskich gór, Piekar, da się przejechać lasami, ale  kolega parę tygodni temu próbował przejechać tą trasę i miał bardzo słabą średnią. W końcu wybrał pobocze głównej drogi, i pomimo stresu i nudnego pedałowania osiągnął cel w nie-najgorszym czasie. JAk by Ci się chciało rzucić okiem, to scieżki leśne fajnie są rozrysowane na maps.google.pl
ToMasz

Data: 2012-06-29 08:40:47
Autor: bans
W dniu 2012-06-28 22:00, ToMasz pisze:

chciałbym Ci też opowiedzieć

Mi?

--
bans

Data: 2012-06-29 15:31:43
Autor: jacek

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsid5c$b70$1inews.gazeta.pl...
W dniu 28.06.2012 19:16, bans pisze:
W dniu 2012-06-27 23:23, jacek pisze:

potrzebuje raczej najkrotszej trasy

Od Tychów ci poradzę -

Dziekuje

chciałbym Ci też opowiedzieć o urokliwych zakątkach lasów Lubninieckich, i tym że od Częstochowy do tarnowskich gór, Piekar, da się przejechać lasami,

bede jechal szosowym rowerem i raczej zalezy mi na czasie przejazdu

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-29 15:45:24
Autor: bans
W dniu 2012-06-29 15:31, jacek pisze:

bede jechal szosowym rowerem i raczej zalezy mi na czasie przejazdu

Gdybys jechał w sobote, a nie w niedziele, to zrobilibysmy ustawke ;)

--
bans

Data: 2012-06-29 21:19:50
Autor: jacek

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:jskbn6$l6l$2mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-06-29 15:31, jacek pisze:

bede jechal szosowym rowerem i raczej zalezy mi na czasie przejazdu

Gdybys jechał w sobote, a nie w niedziele, to zrobilibysmy ustawke ;)

Hmm to szkoda ze nie mozecie w niedziele
Taki przejazd bylby idealny
Jutro z taka ustawka jade z Debicy do Czestochowy
chyba z 20 kilka osob
Cos sie bardziej stresuje niz przed jakims wyscigiem
Planowana srednia 36 a ja dopiero co zaleczylem zlamany obojczyk
Gorek wielkich po drodze nie ma wiec na kole chyba sie utrzymam

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-30 21:20:16
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-06-29 21:19, jacek pisze:

Planowana srednia 36

Z taka srednio to se mozesz. Mi pasuje bardziej 28 :)))

--
bans

Data: 2012-07-02 22:29:06
Autor: jacek

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:jsnjhc$ceb$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-06-29 21:19, jacek pisze:

Planowana srednia 36

Z taka srednio to se mozesz. Mi pasuje bardziej 28 :)))

wyszla by nawet 37 ale na 200 km kraksa
trzy osoby poobijane jedna zlamany obojczyk
mimo wolniejszej jazdy po tej kraksie czas dojazdu 6,5h
Jechalem z Debicka pielgrzymka kolarska
W tym samym hotelu nocowala tez sympatyczna grupa z Ochotnicy
i trzy grupy z Wrocka przypuszczam tez sympatyczne :)

srednia w grupie 28 i tak mi pasuje bardziej niz samotna jazda ;)

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-07-03 07:52:59
Autor: bans
W dniu 2012-07-02 22:29, jacek pisze:

srednia w grupie 28 i tak mi pasuje bardziej niz samotna jazda ;)

Sam w sumie jestem ciekaw, ile wyciągnąłbym w "peletonie", kilka razy zdarzało mi się podczepiać pod jakieś grupki (zmiany też dawałem, żeby nie było ;) i od razu noga podawała zauważalnie lepiej. Czy to bardziej kwestia oporów powietrza, czy może ambicji - nie wiem ;)

--
bans

Data: 2012-07-03 03:27:54
Autor: rmikke
On Tuesday, July 3, 2012 7:52:59 AM UTC+2, bans wrote:
> [...]

Sam w sumie jestem ciekaw, ile wyciągnąłbym w "peletonie", kilka razy zdarzało mi się podczepiać pod jakieś grupki (zmiany też dawałem, żeby nie było ;) i od razu noga podawała zauważalnie lepiej. Czy to bardziej kwestia oporów powietrza, czy może ambicji - nie wiem ;)

Opór powietrza też.

Ale nawet jak peleton jest dwuosobowy, działa doping przez instynkt stadny.
Wszyscy dają radę, to i Ty też.

Data: 2012-07-03 13:17:02
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-07-03 12:27, rmikke pisze:

Opór powietrza też.

O RLY? :P

--
bans

Data: 2012-06-29 23:30:06
Autor: szaman (Baker)
On 06/27/2012 11:23 PM, jacek wrote::
[...]

A ja Ci piolecę - kieruj się na Dąbrowę Górniczą przez Myszków, potem na Jaworzno, Chełmek i Oświęcim. Tutaj już prawie w BB jesteś:)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-07-02 07:55:03
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-06-27 23:23, jacek pisze:

Byc moze w niedziele pojade z Czestochowy do Bielska

I jak poszło? O 14.15 widziałem w Bielsku szosowca, który  nieco się zakręcił po zjeździe z ronda, chciałem nawet się zatrzymać i zapytać, czy jedzie z Częstochowy, ale jechałem autem i nie chciałem tamować ruchu.

--
bans

Data: 2012-07-02 22:35:21
Autor: jacek

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:jsrd9d$77l$1mx1.internetia.pl...
[...]

wrocilem jednak na drugi dzien do D-cy
Braklo kilka mocnych osob ktore sie poobijaly i kazdy co mogl  cos pociagnac
byl potrzebny na powrot
Jestes z BB ?
jestem tam co weekend prawie a w ten
zastanawiam sie nad petla beskidzka a jak nie to po goreczkach pojezdze

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-07-03 07:55:23
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-07-02 22:35, jacek pisze:

Jestes z BB ?

Nie, ale w Beskid Śląski i Mały mam z 20km w prostej linii i czasami sobie tam kręcę.
Zdarza mi się i zdjęcie zrobić:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2012_06_07ZarIPrzegibek#slideshow/5751320201613435618

zastanawiam sie nad petla beskidzka a jak nie to po goreczkach pojezdze

Zawsze bylem aspołeczny ;)

--
bans

Czestochowa -Bielsko jaka trasa