Czestochowa -Bielsko jaka trasa

Data: 2012-06-28 19:16:35
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-06-27 23:23, jacek pisze:

potrzebuje raczej najkrotszej trasy

Od Tychów ci poradzę - jedź przez Cielmice - Świerczyniec - Bojszowy Nowe - Międzyrzecze - Gilowice - Górę - Brzeszcze - Bestwinę, a w Bestwinie odbijasz na Bielsko - Białą. To niecałe 50km.
W 95% ładny, nowy asfalt i mały ruch.

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,25,19.19127,49.97528?l=abcab7ffa9ed8346

(po kliknięciu włącz opcję "trasa krótka", nie wiem czemu, ale targeo uparcie proponuję "szybką")

--
bans

Data: 2012-06-28 22:00:42
Autor: ToMasz
W dniu 28.06.2012 19:16, bans pisze:
[...]

chciałbym Ci też opowiedzieć o urokliwych zakątkach lasów Lubninieckich, i tym że od Częstochowy do tarnowskich gór, Piekar, da się przejechać lasami, ale  kolega parę tygodni temu próbował przejechać tą trasę i miał bardzo słabą średnią. W końcu wybrał pobocze głównej drogi, i pomimo stresu i nudnego pedałowania osiągnął cel w nie-najgorszym czasie. JAk by Ci się chciało rzucić okiem, to scieżki leśne fajnie są rozrysowane na maps.google.pl
ToMasz

Data: 2012-06-29 08:40:47
Autor: bans
W dniu 2012-06-28 22:00, ToMasz pisze:

chciałbym Ci też opowiedzieć

Mi?

--
bans

Data: 2012-06-29 15:31:43
Autor: jacek

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsid5c$b70$1inews.gazeta.pl...
W dniu 28.06.2012 19:16, bans pisze:
W dniu 2012-06-27 23:23, jacek pisze:

potrzebuje raczej najkrotszej trasy

Od Tychów ci poradzę -

Dziekuje

chciałbym Ci też opowiedzieć o urokliwych zakątkach lasów Lubninieckich, i tym że od Częstochowy do tarnowskich gór, Piekar, da się przejechać lasami,

bede jechal szosowym rowerem i raczej zalezy mi na czasie przejazdu

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-29 15:45:24
Autor: bans
W dniu 2012-06-29 15:31, jacek pisze:

bede jechal szosowym rowerem i raczej zalezy mi na czasie przejazdu

Gdybys jechał w sobote, a nie w niedziele, to zrobilibysmy ustawke ;)

--
bans

Data: 2012-06-29 21:19:50
Autor: jacek

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:jskbn6$l6l$2mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-06-29 15:31, jacek pisze:

bede jechal szosowym rowerem i raczej zalezy mi na czasie przejazdu

Gdybys jechał w sobote, a nie w niedziele, to zrobilibysmy ustawke ;)

Hmm to szkoda ze nie mozecie w niedziele
Taki przejazd bylby idealny
Jutro z taka ustawka jade z Debicy do Czestochowy
chyba z 20 kilka osob
Cos sie bardziej stresuje niz przed jakims wyscigiem
Planowana srednia 36 a ja dopiero co zaleczylem zlamany obojczyk
Gorek wielkich po drodze nie ma wiec na kole chyba sie utrzymam

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-30 21:20:16
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa
W dniu 2012-06-29 21:19, jacek pisze:

Planowana srednia 36

Z taka srednio to se mozesz. Mi pasuje bardziej 28 :)))

--
bans

Data: 2012-07-02 22:29:06
Autor: jacek

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:jsnjhc$ceb$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-06-29 21:19, jacek pisze:

Planowana srednia 36

Z taka srednio to se mozesz. Mi pasuje bardziej 28 :)))

wyszla by nawet 37 ale na 200 km kraksa
trzy osoby poobijane jedna zlamany obojczyk
mimo wolniejszej jazdy po tej kraksie czas dojazdu 6,5h
Jechalem z Debicka pielgrzymka kolarska
W tym samym hotelu nocowala tez sympatyczna grupa z Ochotnicy
i trzy grupy z Wrocka przypuszczam tez sympatyczne :)

srednia w grupie 28 i tak mi pasuje bardziej niz samotna jazda ;)

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-07-03 07:52:59
Autor: bans
W dniu 2012-07-02 22:29, jacek pisze:

srednia w grupie 28 i tak mi pasuje bardziej niz samotna jazda ;)

Sam w sumie jestem ciekaw, ile wyciągnąłbym w "peletonie", kilka razy zdarzało mi się podczepiać pod jakieś grupki (zmiany też dawałem, żeby nie było ;) i od razu noga podawała zauważalnie lepiej. Czy to bardziej kwestia oporów powietrza, czy może ambicji - nie wiem ;)

--
bans

Data: 2012-07-03 03:27:54
Autor: rmikke
On Tuesday, July 3, 2012 7:52:59 AM UTC+2, bans wrote:
> [...]

Sam w sumie jestem ciekaw, ile wyciągnąłbym w "peletonie", kilka razy zdarzało mi się podczepiać pod jakieś grupki (zmiany też dawałem, żeby nie było ;) i od razu noga podawała zauważalnie lepiej. Czy to bardziej kwestia oporów powietrza, czy może ambicji - nie wiem ;)

Opór powietrza też.

Ale nawet jak peleton jest dwuosobowy, działa doping przez instynkt stadny.
Wszyscy dają radę, to i Ty też.

Data: 2012-07-03 13:17:02
Autor: bans
Czestochowa -Bielsko jaka trasa