Częstochowa wzięta!

Data: 2010-12-06 09:20:33
Autor: Dobrodziej
Częstochowa wzięta!
Matecznik przedmurza, co ja mówię mur chiński polskiego chrześcijaństwa został wzięty przez SLD! Spuścił nawet łomot PO. PiS z podwiniętym ogonem! Ostał mu się ino Radom! Prezesie PiS i pretorianie, czas pakować manatki!

d.

Data: 2010-12-06 09:49:21
Autor: Dirko
Częstochowa wzięta!
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cfc9cd2$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

[...]

    W Siedlcach w I turze wygrał dotychczasowy prezydent - kandydat PiS W. Kudelski

Data: 2010-12-06 17:37:03
Autor:
Częstochowa wzięta!
On Mon, 6 Dec 2010 09:49:21 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

> [...]

> pakować manatki!

    W Siedlcach w I turze wygrał dotychczasowy prezydent - kandydat PiS W. Kudelski

 mala rzecz, a cieszy ;o)))

Data: 2010-12-06 10:03:59
Autor: Grzegorz Z.
Częstochowa wzięta!
Dobrodziej napisał:

Matecznik przedmurza, co ja mówię mur chiński polskiego chrześcijaństwa

ROTFL!!!

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-06 17:37:03
Autor:
Częstochowa wzięta!
On Mon, 6 Dec 2010 09:20:33 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

[...]

 od dawna twierdze, ze utrzymywanie przy zyciu politycznym obecnego
 prezesa to powolna agonia PiS. kilku oszolomow zdominowalo partie,
 pozostali jak cieleta ida na rzez. przeciez tam tez sa ludzie
 zdrowomyslacy! pogoncie tego gamonia na 4 wiatry! najwyzszy czas!

Data: 2010-12-06 17:42:47
Autor: Azor jest pedałem
Częstochowa wzięta!
[...]

Nie pomógł handel sekciarskimi telefonami w wykonaniu konusa - akwizytora. Ło Jezusicku!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-07 15:44:20
Autor: lord_donald
Częstochowa wzięta!
W dniu 06.12.2010 09:20, Dobrodziej pisze:
[...]

Teraz trzeba jasną górę przekopać do Radomia, bo jak to w pielgrzymkę iść do bezbożnego miasta. Można by tak na zapas wywieź tą górę np: do Jerozolimy i pobudować kolejne osiedla, tym razem dla naszych moherów, wywożąc ich razem z tą górą, przybędzie tam trzecia fanatyczna siła, w sumie w takiej skali debilizmu jaki tam już jest, to i tak to niewiele zmieni, dać naszym fonolom scyzoryki i niech się tam wyżynają będzie im wesoło.

Częstochowa wzięta!