Częstochowa wzięta!

Data: 2010-12-06 09:49:21
Autor: Dirko
Częstochowa wzięta!
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cfc9cd2$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

Matecznik przedmurza, co ja mówię mur chiński polskiego chrześcijaństwa został wzięty przez SLD! Spuścił nawet łomot PO. PiS z podwiniętym
ogonem!  Ostał mu się ino Radom! Prezesie PiS i pretorianie, czas
pakować manatki!

    W Siedlcach w I turze wygrał dotychczasowy prezydent - kandydat PiS W. Kudelski

Data: 2010-12-06 17:37:03
Autor:
Częstochowa wzięta!
On Mon, 6 Dec 2010 09:49:21 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

> [...]

> pakować manatki!

    W Siedlcach w I turze wygrał dotychczasowy prezydent - kandydat PiS W. Kudelski

 mala rzecz, a cieszy ;o)))

Częstochowa wzięta!