Czkawka w Inteligo, jeszcze raz.

Data: 2014-03-12 10:49:19
Autor: Pawel U.
Czkawka w Inteligo, jeszcze raz.
Właśnie odbiłem się od płatności przekierowywanych do Inteligo, czyli tzw. Płać z Inteligo. Testowałem na dwóch różnych pośrednikach i obydwie sytuacje zakończyły się wygaśnięciem strony Inteligo w oczekiwaniu na jednorazowy kod.
Bilety kupię w kasie na dworcu, a Inteligo niech się smakiem obejdzie.

Paweł

Data: 2014-03-12 11:15:16
Autor: Pawel U.

Użytkownik "Pawel U."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53202da0$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Tzn. ja oczekiwałem na wyświetlenie strony do wpisania jednorazowego kodu, a nie Inteligo na mnie.

Czkawka w Inteligo, jeszcze raz.