Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskowa ł Arłukowicza. I kto się teraz śmieje?

Data: 2019-07-09 22:31:08
Autor: Lord Donald
Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskowa ł Arłukowicza. I kto się teraz śmieje?
Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskował Arłukowicza. I kto się teraz śmieje?

Członek klubu "Gazety Polskiej" w Węgrowie Tomasz Staręga, którego Arłukowicz pomylił z innym mężczyzną, a ten stał się bohaterem słynnego już filmiku, zdradził portalowi Niezależna.pl, jak i dlaczego przebiegała "akcja PO". Teraz w sieci pojawiają się coraz to nowe komentarze odnośnie tak kuriozalnej pomyłki polityka PO. "Ale wtopa ! PO się POgrąża z każdym dniem", "Miasto się zgadza, płeć też. Części różniących szczegółów nie zauważyli", "Naprawdę udany start akcji" - to tylko niektóre z nich. A my zadajemy pytanie, czy PO zamierzała też atakować w podobny sposób innych klubowiczów "Gazety Polskiej".

https://niezalezna.pl/278949-czlonek-klubu-gp-w-wegrowie-zdemaskowal-arlukowicza-i-kto-sie-teraz-smieje?fbclid=IwAR1S_PhXSk6ojAPq-STJEEbpvAk_29o_51kvUgTh7qj2q_Xl0kx7x5MG64U

Data: 2019-07-09 13:39:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 22:31:10 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Znaczy się zazdrości, że twitera nie trafił? Ja kto? Przecież Beata na latającym dywanie była dzień później i nie sfilmowała się z "podporą PiS" w Węgrowie? Może bez darów przyszedł? Albo nie przepchał się przez aktyw PiS dary wręczający?

--
Bruno

Data: 2019-07-09 22:43:59
Autor: u2
[...]

faktem jednakowoż jest, że ustawka Arłuka i Nowackiej nie wypaliła, zaatakowali nie tego gostka co trzeba:)

--
I love love

Data: 2019-07-09 14:32:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 9 lipca 2019 22:44:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

faktem jednakowoż jest, że ustawka Arłuka i Nowackiej nie wypaliła, zaatakowali nie tego gostka co trzeba:)

Taa... I z powodu nieudanej ustawki do Węgrowa z te pędy pognała z Brukseli Beata Sz. na swym nowym latającym dywanie. Pięknie łykacie pelikanki. Pięknie.

--
Bruno

Data: 2019-07-09 14:56:18
Autor: Zenek Kapelinder
Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskował Ar łukowicza. I kto się teraz śmieje?
Ustawka byla udana. Mial wyjsc na idiote i wyszedl. A dobra opiekunka od razu przyjechala zajac sie pokrzywdzonymi? Sadzisz ze dziennikarze tvpis laza za kazdym z jelopozycji po to zeby sfilmowac jak sie wypierdala na skorce od banana? Kolejny raz pokazales ze masz wspolczynnik inteligencji taki jak temperatura ciala. Zaraz sie grypa to przed dwa dni bedziesz madrzejszy.

Data: 2019-07-10 07:51:16
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 23:56 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Przecież #TwojSzwab sam to sfilmował i się POchwa-lił.
:)
TVPiS nic robić nie musi - w opozycji sznyt Petru ciągle żywy!

--
Trefniś

Data: 2019-07-10 03:26:07
Autor: Zenek Kapelinder
Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskował Ar łukowicza. I kto się teraz śmieje?
Nie wiem o jakim szwabie mowisz. Dla mnie szwab ma cos wspolnego z dawnym indianinem w ameryce. POchwalil sie twierdzisz. Tak POchwalil sie jaki jest glupi i chamski. Wsrod wyborcow pelo jest sporo normalnych ludzi. Taki filmik moze ich od razu nie odstraszy od udzielenia POparcia. Ale kilka podobnych filmikow moze to zrobic. I o to im chodzi. Chca zniknac z zycia publicznego tak jak kiedys zrobila to czerwona banda. Troche sie to kloci z teoria ze sa umaczani w kontakty z duzym swiatem przestepczym. I ze swiat przestepczy chcac odzyskac kase moze przysylac do wybranych seryjnego samobojce. A moze sie nie kloci bo w ramach umowy nowi maja wywiazac sie z zobowiazan tamtych. Prawie na pewno wiadomo ze rzad 1 wrzesnia wysle niemcom rachunek za wojne. Przy kwocie jaka sie nam nalezy zobowiazania poprzednikow to jakies drobne. Da sie tyle pozyskac z kwoty odszkodowania i nikt tego nie zauwazy..

Data: 2019-07-10 16:24:02
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 12:26 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie wiem o jakim szwabie mowisz. Dla mnie szwab ma cos wspolnego z  dawnym indianinem w ameryce.

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-parlamentarne-2019-wpadka-bylego-ministra-twoj-szwab-hitem-w-sieci-6400317511161473a

https://vader.joemonster.org/upload/rgu/1773296d3fd3efb_POrozmawiajmy_TwojS.png

Piękna freudowska pomyłka.

--
Trefniś

Data: 2019-07-13 18:51:25
Autor: Pisiorowy Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

> Nie wiem o jakim szwabie mowisz. Dla mnie szwab ma cos wspolnego z  > dawnym indianinem w ameryce.

to ty widziałeś 70% poparcia dla komorowskiego? :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-09 23:37:44
Autor: u2
[...]

czyli ty ssiesz z połykiem ? pytania się jednakowoż mnożą:)

--
I love love

Data: 2019-07-10 00:11:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Pięknie łykacie pelikanki. Pięknie.

życie taki właśnie żywot pelikanka dało doldom, podwójniakom itp. imbecylom :)

Data: 2019-07-09 14:14:44
Autor: Zenek Kapelinder
Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskował Arłuko wicza. I kto się teraz śmieje?
Czy tak trudno zauwazyc ze przegrana placformy to ustawka. Sld tez tak kiedys przegralo. Maja uklad ze pis wygrywa a oni sie wycofuja na cztery lata. W tym czasie wszystko co przekrecili sie przedawnia. W ramach umowy jakiegos frajera, co go w po nie lubia, pis bedzie mogl posadzic.

Data: 2019-07-10 20:35:46
Autor: Yogi
Dnia Tue, 9 Jul 2019 14:14:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Przygłupie, kto rządzi Łodzią? ;-)))

Data: 2019-07-10 12:48:24
Autor: Zenek Kapelinder
Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskował Ar łukowicza. I kto się teraz śmieje?
Nie wiesz glupi misiu pizdziaku yogi kto rzadzi Lodzia. Osoba skazana prawomocnym wyrokiem rzadzi Lodzia.

Data: 2019-07-13 18:50:38
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie wiesz glupi misiu pizdziaku yogi kto rzadzi Lodzia. Osoba skazana prawomocnym wyrokiem rzadzi Lodzia.

nie fisiuj łapserdaku
pinokio morawiecki buchnął działkę i zarobił 50mln a ty o jakichś duperelach
pitolisz
staraj się bardziej bo na pietruszkę nie zarobisz

Data: 2019-07-09 22:34:49
Autor: u2
W dniu 09.07.2019 o 22:31, Lord Donald pisze:
[...]

ano, ten rechot był aż nazbyt rubaszny:)

--
I love love

Członek Klubu "GP" w Węgrowie zdemaskowa ł Arłukowicza. I kto się teraz śmieje?