Członek Pis-SS nie kradł z PCK, on "pomagał" koledze

Data: 2017-06-28 15:59:53
Autor: Presidente de San Escobar
Członek Pis-SS nie kradł z PCK, on "pomagał" koledze
Buehehehe :DDD

Według prokuratury w PCK miało dojść do nieprawidłowości przy rozliczeniu
umów,a do maja placówką kierował właśnie Jerzy Gierczak. Jak ustaliła Gazeta
Wrocławska w sumie na konto firmy Hutor trafiło z PCK 600 tysięcy złotych, z
czego 17 tysięcy przelano na rachunek założony na nazwisko Jerzego Gierczaka.

W artykule prasowym tłumaczył, że "ani złotówki z tego konta nie ruszył, a
założył je żeby pomóc koledze".

#DojnaPolska trwa...

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 16:02:15
Autor: Presidente de San Escobar
Członek Pis-SS nie kradł z PCK, on "pomagał" koledze
Pisowskie złodziejskie mordy....poobsadzali swoimi złodziejami wszystkie urzędy
do więzienia tych sprzedawczyków i złodziei!!!!!

Afera za aferą ,złodziej złodzieja złodziejem pogania .a tacy święci modlą się
,klękają ,katolicy obłudnicy ,wstyd tylko że są pod szyldem Polski .
Lubię to! ? 29 ? Odpowiedz ? Zgłoś ? 1 godz. temu

I co??? A słupki i tak rosną i nic się nie dzieje bez kiwnięcia kaczym palcem.
Nie odpuszczą ani na krok raz zdobytej władzy. I nie ważne co po nich, ważne,
że teraz zagarną co się da.

Wieslaw Szasz
I niech mi jakis pisowski troll naPiSze ze pisowcy to najwyzsza uczciwosc i oni
nie kradna.

Kradną politycy duchowni sędziowie wszyscy kradną taka Polska narodowa ważne że
za parę złotych ksiądz da rozgrzeszenie

a co sobie mają żałować? ciemny lud się cieszy, że go doją. Lud miał wolną
Polskę, to narzekał.

To są ci uczciwi , patrzeć już na tych oszustów nie można , kiedy zepchniemy
ich z tych stołków , bo niedługo nie będzie co sklejać

Złodziej oszust goni za następnym ... dobra zmiana jak widać jest tylko dla
PiSu ... gdziekolwiek obróci człowiek głowę to wszędzie koleżeństwo i matactwa Nie ma dnia,zeby debilne pazerne pisiury nie zrobily czegos
wstretnego,lajdackiego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak dlugo jeszcze

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 21:21:56
Autor: Gorszy Sort

--

Taki z niego porządny obywatel, dobry katolik i gorący patriota. Ciekaw jestem czy on też zgodnie z tradycja PiS spuszcza łomont żonie i zajmuje się stręczycielstwem? ;-)))

CL

Członek Pis-SS nie kradł z PCK, on "pomagał" koledze