Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego

Data: 2015-09-11 18:07:12
Autor: Mark Woydak
Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego
http://goo.gl/n7WZAk

Jajcarze! Dlaczego od razu nie Nobla?

Mark Woydak

Data: 2015-09-11 14:40:22
Autor: Marek
Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego
W dniu pi±tek, 11 wrze¶nia 2015 18:15:52 UTC+2 u¿ytkownik Mark Woydak napisa³:
http://goo.gl/n7WZAk

Jajcarze! Dlaczego od razu nie Nobla?

Mark Woydak

Bo ludzie oczekuja prawdy.
Wlasnie dzisiaj Kaczynski potwierdzil to, o co ja stale zabiegam: zeby Pan Antoni zaj±³ siê wlasciwymi sprawami.

Data: 2015-09-12 12:00:39
Autor: Budzik
Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego
U¿ytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

[...]

Zacznie pisac komedie romantyczne?

Data: 2015-09-11 14:49:32
Autor: szklanynocnik
Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego
u¿ytkownik Mark Woydak napisa³:
http://goo.gl/n7WZAk

Jajcarze! Dlaczego od razu nie Nobla?

Mark Woydak

Co¶ tam pierdol± o tym ¿e kaczor nie ma konta, karty
i komputera nie obs³uguje, wiêc wyja¶niam têpym dzidom,
ludzie w usa te¿y zarz±dzaj± firmami bez komputera
i izoluj± siê od medialnego be³kotu, bo to zwyczajnie rozprasza.

Pieni±dz plastikowy jest najgorszym pieni±dzem.

Data: 2015-09-12 05:33:33
Autor: brat_olin
Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego
Z zupelnie nieznanych ludzi wybral dwoch zdolnych i
mlodych, ktorzy wygrali i wybory prezydenta i premiera. A ci w GWnie i lizweekach szalu dostali! I wszystko w jednym roku. Malo?

--
Smart questions to stupid answers

Cz³owiek Roku Forum Ekonomicznego