Człowiek, który obnażył układ w TVP

Data: 2011-03-12 04:59:43
Autor: zbig
Człowiek, który obnażył układ w TVP
Mam wrażenie, ze niewiele zrozumiałeś z tej całej historii. Niczego
ten hochsztapler (z wyrokami) nie obnażył a jedynie potwierdził, ze
telewizja jest słuzalcza wobec kazdego kto ma władze. Stąd takie
wysiłki PiS aby TVP opanowac.

Data: 2011-03-12 14:01:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 13:59, zbig pisze:
[...]

Odwrotnie, to pełobanda z LSD odzyskały TVP wyrzucając niezależnych
dziennikarzy.

Data: 2011-03-12 14:12:34
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 14:01:

[...]

cała sprawa rozgrywa się więc o to tzw "odzyskanie". jak długo jeszcze politycy wszystkich opcji będą traktować telewizję publiczną jako swoją zabawkę w walce o opinię publiczną?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 05:25:20
Autor: Hans Kloss
Człowiek, który obnażył układ w TVP
On 12 Mar, 14:12, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
 jak d ugo jeszcze
politycy wszystkich opcji b d traktowa telewizj publiczn jako swoj
zabawk w walce o opini publiczn ?

Tak długo dopóki Polacy nie pognają won lewactwa i pełokomuszerii
J-23

Data: 2011-03-12 14:33:10
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 14:25:

[...]

sądzę więc, że w wyborach Polacy mogą się wypowiedzieć. w ten tylko sposób mogą kogoś pognać won. :-)
-- -
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 13:44:08
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
sądzę więc, że w wyborach Polacy mogą się wypowiedzieć. w ten tylko sposób mogą kogoś pognać won. :-)

jak znam Polakow, to wiadomo, ze pogonia i to ostro, ale troche to jeszcze
potrawa. Tym razem *okraglego stolu* juz nie bedzie mial kto zorganizowac, bo stare sluzby na wymarciu i wojsko rozlozone przez Klicha & spolka:))

Balcerowicza drugiego tez juz znajda, bo nie ma juz co ukrasc...no chyba, ze
sami sie zaczna okradac wzajemnie.

Data: 2011-03-12 15:24:58
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 14:44:

[...]

nie rozumiem po co okrągły stół? tamten mebel był wykorzystany wtedy kiedy w Polsce nie było: wolnych wyborów; teraz są, gospodarki z prawdziwego zdarzenia, demokratycznego społeczeństwa.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 14:44:39
Autor: obserwator
[...]

a teraz sa wolne wybory? ja naprawde nie wiem, jak mozna siedziec na grupie
dyskusyjnej, tracic czas swoj oraz cudzy i nadal niczego nie pojmowac.

Ale ja to nawet rozumiem, bo w PRL- bylo podobnie. Medialna dezinformacja
doszczetnie oglupila ludzi. Niektorzy dopiero teraz po 20 latach od tzw.
*okraglego stolu*, zaczynaja rozumiec jak ich wykiwano.

Wczoraj jednemu grupowioczowi polecilem swietny tekst na temat tzw. wolnych
wyborow w obecnej Polsce. Tobie tez polecam go przeczytac. Moze akurat cos wreszcie do ciebie dotrze, o ile nie jestes tu sluzbowo. Im wczesniej
dotrze, tym lepiej:

http://cogito.salon24.pl/

Data: 2011-03-12 15:53:05
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 15:44,  obserwator pisze:

[...]

Wątpliwe, aby Czaplik był tutaj z wlasnej nieprzymuszonej woli. Ale
tekst Pana Cogito, jak zwykle niezły :

"Niemal każdego dnia, jesteśmy świadkami wywoływania przez ośrodki
propagandy nowych, zastępczych tematów – zwykle opartych na wiedzy
uzyskanej z działań służb specjalnych lub z kontrolowanych przecieków.
Rzesze funkcjonariuszy medialnych prześcigają się w wynajdywaniu
kolejnych „punktów zapalnych”, w produkowaniu bezpodstawnych oskarżeń,
plotek czy „analiz”. Od cuchnących tchórzostwem pomówień pod adresem
ofiar tragedii smoleńskiej, po pokrętne zarzuty i kombinacje, godne
następców Urbana."

Data: 2011-03-12 18:01:07
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 15:44:
, o ile nie jestes tu sluzbowo. Im wczesniej dotrze, tym lepiej: http://cogito.salon24.pl/

dla Ciebie każdy choć trochę inaczej myślący na grupie jest służbowo. Tusk mi płaci od każdej wrażej i wysłanej w kierunku PiS litery. wystarczy? :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 17:33:44
Autor: obserwator
[...]

nie, nie kazdy. W stosunku do ciebie nie mam takiej pewnosci i dlatego
napisalem chyba wyraznie: *o ile nie jestes tu sluzbowo*.

Nie nadinterpretuj wiec kolejny raz prostego przekazu.

Data: 2011-03-12 20:02:47
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 18:33:

[...]

a kim Ty jesteś żeby oceniać ludzi? prosty przekaz od Ciebie: "istnieje spisek w którym uczestniczą inni". :-) dostanę chyba zajadów ze śmiechu.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 20:20:04
Autor: u2
Człowiek, który obnażył układ w TVP
a kim Ty jesteś żeby oceniać ludzi? prosty przekaz od Ciebie: "istnieje spisek w którym uczestniczą inni". :-) dostanę chyba zajadów ze śmiechu.

Śmiejesz się z własnych słów. Obserwator nigdy tak nie napisał. Lubisz
wkładać swoje słowa w usta innych i śmiać się z nich. Czyli śmiejesz się
sam z siebie :)

Data: 2011-03-12 20:25:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 20:20:

[...]

kurczę. to obserwator i już się adwokata dorobił? :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 20:27:51
Autor: u2
Człowiek, który obnażył układ w TVP
kurczę. to obserwator i już się adwokata dorobił?

Nie umiesz dyskutować. Lubisz nadawać etykietki, a to spiskowca, a to
adwokata. Nie umiesz dyskutować na temat.

Data: 2011-03-12 20:31:44
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 20:27:

kurczę. to obserwator i już się adwokata dorobił?

Nie umiesz dyskutować. Lubisz nadawać etykietki, a to spiskowca, a to
adwokata. Nie umiesz dyskutować na temat.

a jaki jest temat? obecność polityki w mediach, z nazwy, publicznych. to co do jasnej robią jakieś obecności służbowe w tym?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 20:39:52
Autor: u2
Człowiek, który obnażył układ w TVP
 Nie umiesz dyskutować na temat.
a jaki jest temat? obecność polityki w mediach, z nazwy, publicznych. to co do jasnej robią jakieś obecności służbowe w tym?

Jak robisz to z wolnej nieprzymuszonej woli to jesteś po prostu glupi.

Data: 2011-03-12 20:45:31
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 20:39:

[...]

co robię? chcę dyskutować na temat? :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 20:48:31
Autor: u2
Człowiek, który obnażył układ w TVP
Jak robisz to z wolnej nieprzymuszonej woli to jesteś po prostu glupi.
co robię? chcę dyskutować na temat?

No to dyskutuj, a nie ściemniaj.

Data: 2011-03-12 20:50:33
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 20:48:

Jak robisz to z wolnej nieprzymuszonej woli to jesteś po prostu glupi.
co robię? chcę dyskutować na temat?

No to dyskutuj, a nie ściemniaj.

no to jak dyskutować ze słowami

Data: 2011-03-12 20:54:26
Autor: u2
[...]

A co, nie jesteś tutaj służbowo ? To po prostu jesteś głupi.

Data: 2011-03-12 18:28:12
Autor: u2
Człowiek, który obnażył układ w TVP
dla Ciebie każdy choć trochę inaczej myślący na grupie jest służbowo. Tusk mi płaci od każdej wrażej i wysłanej w kierunku PiS litery. wystarczy?

Wątpliwe, aby płacił tobie Tusk. On chętnie od ciebie wydębi pieniądze w
postaci większych podatków jeśli nie jesteś tutaj służbowo.

Data: 2011-03-12 15:31:15
Autor: u2
[...]

Wolne wybory z 2 milionami nieważnych głosów oraz z tragiczną frekwencją
? Poza tym ewidentnie byly falszerstwa wyborcze nie tylko w Wałbrzychu i
Brukseli. Co to za demokracja ?

A gospodarka się wali z powodu rekordowego długu. Tylko nikt o tym nie
mówi w merdiach.

Data: 2011-03-12 14:52:07
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Wolne wybory z 2 milionami nieważnych głosów oraz z tragiczną frekwencją
? Poza tym ewidentnie byly falszerstwa wyborcze nie tylko w Wałbrzychu i
Brukseli. Co to za demokracja ?

o falszerstwach wyborczych mowil przeciez ostatnio publicznie Pan jaroslaw
Kaczynski, ale tak mu zrypaly media opinie, ze antypisowcy nie biora jego
wypowiedzi na powaznie. A ta sa przerazajace fakty.

A gospodarka się wali z powodu rekordowego długu. Tylko nikt o tym nie
mówi w merdiach.

I to jest wlasnie tragiczne, bo nad Polska nie wisi juz przeciez karzace ramie
Wielkiego Brata, a masmedia ktore pozostaly w rekach postkomuny, same
narzucaja Polakom takie inscenizacje, jak gdyby Wielki Brat mial nadal Polske
pod swoim butem.

Za PRL-u mozna bylo to jakos zrozumiec. Ale teraz? To niepojete, aby tak
postepowac. Nie ma na to zadnego rozumnego wytlumaczenia.

Data: 2011-03-12 15:54:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 15:52,  obserwator pisze:
Za PRL-u mozna bylo to jakos zrozumiec. Ale teraz? To niepojete, aby tak
postepowac. Nie ma na to zadnego rozumnego wytlumaczenia.

Można to zrozumieć jako działanie wrażej agentury.

Data: 2011-03-12 17:58:29
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 12 marzec 2011 15:31:

[...]

masz jakieś dowody na nieważność wyborów? z pewnością Sąd Najwyższy, który orzeka o ważności lub nie zainteresowałby się nimi. termin składania jednak zażaleń na ważność wyborów czy to prezydenckich, czy samorządowych minął.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-12 20:53:49
Autor: u2
> [...]
masz jakieś dowody na nieważność wyborów? z pewnością Sąd Najwyższy, który orzeka o ważności lub nie zainteresowałby się nimi. termin składania jednak zażaleń na ważność wyborów czy to prezydenckich, czy samorządowych minął.

A co mnie sfingowane wybory interesują ? Chcieliście Polski, no to ją
macie, skumbrie w tomacie.

Data: 2011-03-12 19:58:25
Autor: pluton
Człowiek, który obnażył układ w TVP
 jak długo jeszcze
politycy wszystkich opcji będą traktować telewizję publiczną jako swoją
zabawkę w walce o opinię publiczną?

do konca swiata i o jeden dzien dluzej.

Nullification

Data: 2011-03-12 23:41:58
Autor: Kaczysta

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:740e8a4a-5d89-4f3e-adb6-35ed9d9462d0p3g2000vbv.googlegroups.com...
[...]
Gdyby taki numer zrobił ktoś z TVN lub GazWyb ze dwa lata temu, to dostałby prestiżową nagrodą dla dziennikarzy śledczych.
AZ

Człowiek, który obnażył układ w TVP