Człowiek, który obnażył układ w TVP

Data: 2011-03-12 14:31:11
Autor: Pinocchio
Człowiek, który obnażył układ w TVP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b6c75$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
.. opanowanej przez PO i LSD :

http://fakty.interia.pl/prasa/news/czlowiek-ktory-obnazyl-uklad,1608746,16

"Nie boisz się, że tym razem to ja się podszywam? - pytam nieco
prowokacyjnie. Cień niepokoju, może strachu, pojawia się na twarzy Pawła
Mitera, wrocławianina który przez kilka miesięcy wodził za nos najwyższe
kierownictwo Telewizji Polskiej w Warszawie. - Chyba niee... - odpowiada
niepewnie, niepokój znika dopiero, gdy wręczam wizytówkę i pokazuję
legitymację dziennikarską.

- Jest niepokój, nie ma co ukrywać - mówi Paweł Miter. - Niewykluczone,
że ktoś nas teraz obserwuje, podsłuchuje czy nagrywa. Dostałem już kilka
telefonów i smsów z pogróżkami. Przez kilka miesięcy poznałem trochę
ludzi z Woronicza, niewiele rzeczy może mnie teraz zaskoczyć.

Paweł Miter, absolwent politologii Uniwersytetu Wrocławskiego, obnażył i
zweryfikował problem, o którym teoretycznie wiadomo już od wielu lat -
upolitycznienie telewizji publicznej. Na własnej skórze przetestował
obłudę i układy panujące w tej instytucji. Rozpoczął brawurową
rozgrywkę, przyczyniając się prawdopodobnie do ostatnich zmian w
zarządzie TVP.

Zadam ci proste pytanie: kto czyli jakie ugrupowanie polityczne rządziło przez ostatnie lata w TVP? Gdybyś nrżnął głupa i twierdził, że PO to odsyłam cie na google. LPR, Samoobrona i PiS. To oni upolitycznili TVP. Więc nie wciskaj tu człowieku kitu!

Valerio

Człowiek, który obnażył układ w TVP