Człowiek, który powstrzymał rozum

Data: 2012-05-10 12:01:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Człowiek, który powstrzymał rozum
"Rok 1973, Jan Tomaszewski, lat 25 Wembey, Anglia. Przed historycznym meczem zostaje nazwany przez angielskiego trenera clownem (proszę zwrócić uwagę, że ta prorocza uwaga została poczyniona już 39 lat temu!). Tomaszewski rozgrywa jednak fantastyczny mecz i dostaje na zawsze chwalebny przydomek "Człowiek, który zatrzymał Anglię". Rok 2012, Jan Tomaszewski, lat 64 mówi w radio Zet: "Nie będę kibicował reprezentacji Polski. To nie jest moja drużyna, nie utożsamiam się z nią. Wstyd mi, że kiedykolwiek grałem w reprezentacji Polski, w koszulce z orłem, która dziś jest profanowana." Jeśli ktoś chciałby napisać podręcznik "Jak utracić szacunek opinii publicznej w 13 i pół sekundy" śmiało może podać przykład tej wypowiedzi. (...) Po ostatniej wypowiedzi Janowi Tomaszewskiemu być może należałby się nowy przydomek: "Człowiek, który powstrzymał rozum".
więcej: http://wyborcza.pl/1,75968,11693158,Czlowiek__ktory_powstrzymal_rozum.html

Nic dodać, nic ująć!

Data: 2012-05-10 11:13:19
Autor: MH
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
" Jeśli ktoś chciałby napisać podręcznik "Jak utracić szacunek opinii publicznej w 13 i pół sekundy" śmiało może podać przykład tej wypowiedzi.

==================

Szacunek to on już dawno stracił wstępując do PRON i popierając wprowadzenie
stanu wojennego.

MH

Data: 2012-05-10 14:02:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jog7sf$eme$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pisiaczkom to nie przeszkadzało. Przyjęli go ochoczo w swoje szeregi, ale pyszczą że inni stoją tam gdzie stało ZOMO! Hipokryzja do kwadratu.

Data: 2012-05-10 12:29:55
Autor: Obserwator
[...]

przypomnijcie moze, kogo ochoczo przyjmuja inne partie, np. Palikota i Tuska ?

A tak swoja droga, osiagneliscie juz stopien nienawisci do partti opozycyjnej
rowny temu, ktorym opetani byli bolszewicy w stosunku do burzujaow i kulakow,
a Stalin i Hiler - do Zydow i Slowian.

A Lenin poszedl jeszcze dalej i uznal za wrogow Rosjan. Twierdzil, ze to podludzie i bydlo.

To co Idzikowskij? Kiedy zaczniecie mordowac polska opozycje? Kilka lat na tej dobrej emeryturze placonej wam przez Polakow, jeszcze
przeciez zostalo?

Data: 2012-05-10 12:32:44
Autor: Obserwator
sorry za literowke , ale uzupelnie: JESTESCIE IDZIKOWSKI OPENTAN
JESTESCIE IDZIKOWSKI OPENTANi jak kazdy totalitarysta.

Data: 2012-05-10 15:57:36
Autor: Marek Czaplicki

Data: 2012-05-10 16:48:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:joghgg$q22$2node2.news.atman.pl...
Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 10 maj 2012 14:32:

JESTESCIE IDZIKOWSKI OPENTANi jak kazdy totalitarysta.

"Opętani" się inaczej pisze. :-)

Obsrywatorku. Nas jest jeden. Komunistyczna gadka weszła ci w krew i nie możesz się jej pozbyć, obsrywatorku.

Data: 2012-05-12 14:04:34
Autor: pluton
sorry za literowke , ale uzupelnie: JESTESCIE IDZIKOWSKI OPENTAN
> JESTESCIE IDZIKOWSKI OPENTANi jak kazdy totalitarysta.

"Opętani" się inaczej pisze. :-)

kapucha slabo mowic polski. czukoci nie miec TALENTOW do jenzyk.

Nullification

Data: 2012-05-10 12:52:19
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab91e9$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto zabrał orła z koszulki zaproponowanej przez  PZPN?

Data: 2012-05-10 18:58:00
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Bielik to nawet nie orzeł, to myszołów.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-10 15:45:18
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 10 maj 2012 12:01:

[...]

A tam jego gadka. On podobno należy do PiS? To dopiero kicha. :-)

Człowiek, który powstrzymał rozum