Człowiek w Narodzie żyje

Data: 2013-01-12 20:38:17
Autor: jr
Człowiek w Narodzie żyje

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:50f17a25$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
|
| Polska może żyć własnymi siłami, własnymi mocami, rodzimą kulturą wzbogaconą
| przez Ewangelię Chrystusa i przez czujne, rozważne działanie Kościoła.
|
| Polska może żyć tu, gdzie jest, ale musi mieć ku temu moc.
|
| Musi patrzeć i ku przeszłości, aby lepiej osądzać rzeczywistość, i mieć
| ambicję trwania w przyszłość. Naród jest jak mocne drzewo, które podcinane w
| swych korzeniach, wypuszcza nowe.
|
| Może to drzewo przejść przez burzę, mogą one urwać mu koronę chwały, ale ono
| nadal trzyma się mocno ziemi i budzi nadzieję, że się odrodzi (...).

Skądinąd zrdajca polskiego narodu.
Chcesz wiedzieć dlaczego abc?

Data: 2013-01-12 20:46:52
Autor: zdumiony
Człowiek w Narodzie żyje
Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości news:kcse3a$pcj$1node2.news.atman.pl...
| Stefan kard. Wyszyński

Skądinąd zrdajca polskiego narodu.
Chcesz wiedzieć dlaczego abc?

Ciekawe

Data: 2013-01-12 15:33:36
Autor: glob
Człowiek w Narodzie żyje
On 12 Sty, 20:46, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "jr" <tractusal...@gru.pl> napisał w wiadomościnews:kcse3a$pcj$1node2.news.atman.pl...

> Skądinąd zrdajca polskiego narodu.
> Chcesz wiedzieć dlaczego abc?

Ciekawe

KONIEC MITU O PATRIOTYCZNYM KOŚCIELE

Dziś już wiadomo, że Komisja Majątkowa działała na szkodę Polski i
 Polaków, a jedynie w interesie obcego państwa. Częściowo także w
 interesie świeckich i duchownych oszustów, którzy w zamian za
korzyści
 materialne dokonywali różnego rodzaju szwindli z oddawaną Kościołowi
 ziemią.

Runął mit o patriotyzmie polskich duchownych. Ich działalność w
 Komisji i jej obrona przez biskupów, kiedy już było wiadomo, że
 dokonywała przekrętów, pokazuje, że za nic mają dobro swojej
ojczyzny.
 Liczy się tylko szmal. Część oszukiwała nie tylko Polskę, ale i
 Watykan, bo sprzedawała otrzymaną ziemię po zaniżonej cenie. Głupi
 uwierzy, że bezinteresownie.

Dobitnie pokazuje to przykład ziemi przyznanej Towarzystwu Pomocy
 Bezdomnym im. Brata Alberta przy krakowskim zakonie albertynek. W
2008
 r. dostało ono od Komisji dwie działki w Zabrzu, wycenione na 6 mln
 zł, podczas gdy ich rzeczywista wartość wynosiła 34 mln zł. Biegły
 przyznał się do oszustwa i został skazany. Komisja nie zweryfikowała
 jego wyceny. Gdyby to zrobiła, albertynki dostałyby 6 razy mniej
 ziemi. Przekazane tereny zostały natychmiast sprzedane firmie
Tomasza
 D., śląskiego miliardera, którego rodzina podarowała Kościołowi 8
mln
 zł. Sprzedano je oczywiście za 6 mln, bo po co płacić państwu
podatek,
 a po wtóre musiała się zwrócić darowizna na Kościół. Jest zapewne
 zupełnym przypadkiem, że z rodziną D. zaprzyjaźniony jest bp Piotr
 Libera, były sekretarz Episkopatu Polski, który powoływał członków
 Komisji Majątkowej.

W Krakowie rozpoczął się proces przeciwko byłym członkom Komisji
 Majątkowej. Są oskarżeni o poświadczenie nieprawdy w dokumentach
oraz
 o działanie na szkodę skarbu państwa. Są tak bezczelni, że złożyli
 wnioski o umorzenie sprawy bez przesłuchiwania świadków. Na
szczęście
 sąd je odrzucił i sprawa będzie się toczyć. A jest co rozpatrywać.

Przez 22 lata kościelne instytucje złożyły 3063 wnioski, a łaskawa
 Komisja wydała aż 3593 decyzje. Celowo działano w bałaganie: nie
 rejestrowano informacji o roszczeniach, sposobie i czasie ich
 zaspokojenia, wartości przekazanych gruntów. Jeden wniosek
 rozpatrywano wielokrotnie. Rekord to 15 razy. I za każdym coś
 Kościołowi dawano. A Kościół oczywiście brał. Akta 57 spraw
 wyparowały. Ogółem Komisja przyznała 143 mln zł odszkodowań i 66,5
 tys. ha gruntów. Wartych kilka miliardów zł.

Na uwagę i zainteresowanie Rady Adwokackiej zasługuje skandaliczne
 stanowisko obrońców oskarżonych. Adwokat Michał Klimaszewski,
obrońca
 ks. Mirosława P., stwierdził, że "Nie było żadnych norm prawnych,
 które nakazywałyby członkom Komisji dbać o majątek skarbu państwa".
 Natomiast adwokat Olgierd Pogorzelski wyjaśniał sądowi, że
"członkowie
 Komisji prowadzili postępowania regulacyjne, których efektem było
 przekazywanie majątku skarbu państwa na rzecz instytucji
kościelnych,
 więc jest oczywiste, że nie mogli dbać o jego interes".

To wierutne kłamstwo. Połowa członków Komisji Majątkowej
 reprezentowała państwo. I miała psi obowiązek dbać o jego interesy.
 Reprezentanci Kościoła zaś powinni przestrzegać trzech z 10
przykazań:
 nie kradnij, nie mów fałszywego świadectwa i nie pożądaj żadnej
rzeczy
 bliźniego swego. Możliwość ograbienia państwa tak zaćmiła ich
umysły,
 że zapomnieli o dekalogu, o uczciwości, o Polsce.

Data: 2013-01-12 20:50:42
Autor: jr
Człowiek w Narodzie żyje

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kcsej4$ptm$1node2.news.atman.pl...
| Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości
| > |

| Ciekawe

Przeczytaj sobie "W cieniu krzyża" i "Watykan w cieniu czerwonej gwiazdy" Józefa Mackiewicza.

Data: 2013-01-12 22:04:28
Autor: andal
Człowiek w Narodzie żyje
On Sat, 12 Jan 2013 20:50:42 +0100, jr wrote:

UÂżytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
| UÂżytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisaÂł w wiadomoÂści |
| > | Stefan kard. WyszyĂąski | > |

> [...]
| Ciekawe |

Przeczytaj sobie "W cieniu krzyÂża" i "Watykan w cieniu czerwonej
gwiazdy"
JĂłzefa Mackiewicza.

szkoda czasu, odrazu wez sie za czytanie talmudu

Człowiek w Narodzie żyje