Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga

Data: 2012-12-12 20:17:13
Autor: abc
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
Pokolenia nas poprzedzaj±ce rodzi³y siê, ¿y³y i umiera³y we wspólnocie
narodowej, zwanej powszechnie Ojczyzn±, przesyconej wiar± rzymskokatolick±,
która scala³a ¿ycie osobiste i publiczne dla dobra Ko¶cio³a, narodu i
pañstwa.

Co znaczy³a Ojczyzna dla Polaka, bez wzglêdu na jego status spo³eczny,
mog³yby daæ ¶wiadectwo prochy tych, którzy polegli we Wrze¶niu 1939r, w
Pia¶nicy,Katyniu, pod Lenino, w bitwie o Angliê, w Gibraltarze, pod Monte
Cassino, w Powstaniu Warszawskim, w lochach UB i wielu innych miejscach,
rozsianych po ca³ym ¶wiecie.

Dzi¶ pojêcie Ojczyzny jest ¶wiadomie niszczone na wszystkich polach ¿ycia
spo³ecznego. Centralne Si³y Polityczne doskonale rozumiej± duszê narodu i
wiedz±, ¿e ¼ród³em jego si³y jest nierozerwalny zwi±zek katolicyzmu z
polsko¶ci±.

Dlatego z ca³± furi± atakuj± wszystkie nadprzyrodzone i doczesne elementy
tego zwi±zku, od gospodarki poczynaj±c, poprzez kulturê, edukacjê, politykê,
a na intrygach w Ko¶ciele koñcz±c.

Wiêcej http://piastpolski.pl/npw/2012/4-5-6/3.pdf

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-12-12 12:05:53
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 20:17:13 UTC+1 u¿ytkownik abc napisa³:
Pokolenia nas poprzedzaj±ce rodzi³y siê, ¿y³y i umiera³y we wspólnocie
narodowej, zwanej powszechnie Ojczyzn±, przesyconej wiar± rzymskokatolick±,
która scala³a ¿ycie osobiste i publiczne dla dobra Ko¶cio³a...

dobro kosciola? -i to chodzi i o to chodzi!
kasa, kasa, kasa...............kasa moim zdaniem wazniejsze jest dobro obywateli danego panstwa!
kasciol moze spadac

Data: 2012-12-12 21:08:25
Autor: abc
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
O janczarach mo¿na poczytaæ np. tu  http://213.180.130.202/wiem/002971.html

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
¯ydami w¶ciekle atakuj± polsko¶æ i Ko¶ció³ katolicki pluj±c do w³asnego
gniazda.

Data: 2012-12-12 21:27:58
Autor: u2
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu 2012-12-12 21:05, khanula@gazeta.pl pisze:
kasciol moze spadac

no to spadaj

Data: 2012-12-12 13:07:05
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 21:27:58 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2012-12-12 21:05, khanula@gazeta.pl pisze:

> kasciol moze spadac

no to spadaj

co gdaczesz arcych*ju przewielebny?

Data: 2012-12-12 23:09:37
Autor: u2
W dniu 2012-12-12 22:07, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

co, po-jebalo sie tobie znowu hamula ? :-)

Data: 2012-12-12 14:47:44
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 23:09:37 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2012-12-12 22:07, khanula@gazeta.pl pisze:

> W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 21:27:58 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:

> co gdaczesz arcych*ju przewielebny?

co, po-jebalo sie tobie znowu hamula ? :-)

Pan mówi o tek¶cie, ale pan ma na my¶li wy³±cznie tre¶ci, których tu nie ma. Aha. No wiêc je¶li to jest forma bez tre¶ci, to nie ma to waloru obiektywno¶ci, no wiêc jest to formalizm. I to jest gro¼ne, ale formalizm jest jeszcze gro¼ny dlatego, ¿e jak nie ma tam tre¶ci, to po prostu mo¿na tam sobie podk³adaæ ró¿ne tre¶ci i mo¿e nawet takie, które by nam tu nie odpowiada³y.

Data: 2012-12-13 16:26:16
Autor: u2
W dniu 2012-12-12 23:47, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

znowu konfabulujesz hamula :-)

Data: 2012-12-13 09:59:27
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 16:26:16 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:

> Pan m�wi o tek�cie, ale pan ma na my�li wy��cznie tre�ci, kt�rych tu nie ma. Aha. No wi�c je�li to jest forma bez tre�ci, to nie ma to waloru obiektywno�ci, no wi�c jest to formalizm. I to jest gro�ne, ale formalizm jest jeszcze gro�ny dlatego, �e jak nie ma tam tre�ci, to po prostu mo�na tam sobie podk�ada� r�ne tre�ci i mo�e nawet takie, kt�re by nam tu nie odpowiada�y.

znowu konfabulujesz hamula :-)

na twoje masturbacje mam jedna rade:
Seks jest jak gra w bryd¿a. Je¿eli nie masz dobrego partnera to musisz mieæ
przynajmniej dobr± rêkê

Data: 2012-12-13 19:03:43
Autor: u2
W dniu 2012-12-13 18:59, khanula@gazeta.pl pisze:
na twoje masturbacje mam jedna rade:
Seks jest jak gra w bryd¿a. Je¿eli nie masz dobrego partnera to musisz mieæ
przynajmniej dobr± rêkê

znaczy sie ty jestes samowystarczalny hamula :)

Data: 2012-12-13 10:42:59
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 19:03:43 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]

> przynajmniej dobr± rêkê

znaczy sie ty jestes samowystarczalny hamula :)

Ani dzieñ dobry, ani spierdalaj, czyste chamstwo bez sztucznych barwników.

Data: 2012-12-13 19:45:40
Autor: u2
W dniu 2012-12-13 19:42, khanula@gazeta.pl pisze:
znaczy sie ty jestes samowystarczalny hamula :)
Ani dzieñ dobry, ani spierdalaj, czyste chamstwo bez sztucznych barwników.

oj tam wszyscy wiemy kim jestes hamula :-)

Data: 2012-12-13 14:26:43
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 19:45:40 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:

Zacietrzewiona w g³upiej z³o¶ci
Z byle redakcji byle gnida,
Co w mojej Poetyckiej Mo¶ci
Umia³a dostrzec tylko ¯yda

Nadêty ba³wan nad ba³wany,
Impertynencik, impotencik,
Na ¿ó³æ sw± w braku spermy zdany,
¦wiêtej pamiêci æwierctalencik.

Gramofonowa zgrana p³yta,
Skryba, skrobi±cy na odcinek,
Arcykanalia, abderyta,
Kramów i jatek beniaminek;

Ten sam, ten sam, co ze mn± wojnê
Prowadzi tym sposobem nowym,
¯e mnie imieniem ochrzci³ "Jojne",
A sam jest srulem - zawodowym."

Data: 2012-12-14 06:14:18
Autor: u2
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu 2012-12-13 23:26, khanula@gazeta.pl pisze:
Gramofonowa zgrana p³yta,
Skryba, skrobi±cy na odcinek,
Arcykanalia, abderyta,
Kramów i jatek beniaminek;

no wlasnie hamula tym jestes srulem i jojne :-)))

Data: 2012-12-13 22:02:23
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu pi±tek, 14 grudnia 2012 06:14:18 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2012-12-13 23:26, khanula@gazeta.pl pisze:

> Gramofonowa zgrana p�yta,

> Skryba, skrobi�cy na odcinek,

> Arcykanalia, abderyta,

> Kram�w i jatek beniaminek;

no wlasnie hamula tym jestes srulem i jojne :-)))

intelektualna ofermo, juz kiedys ci mowilem ze w d... mam twoje sofizmaty. co za roznica kim ja jestem. odnosic nalezy sie do przedmiotu sporu a nie do osoby gloszacej okreslone idee. zawsze ad vocem, nigdy ad personam. cwoku niechrzczony!

Data: 2012-12-14 17:56:30
Autor: u2
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu 2012-12-14 07:02, khanula@gazeta.pl pisze:
co za roznica kim ja jestem.

jesli zrozumiesz kim jestes to nie bedziesz taki chamowaty, a jestes
brakujacym ogniwem w ewolucji do pelnego czlowieczenstwa.

Data: 2012-12-14 11:01:11
Autor: khanula
Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga
W dniu pi±tek, 14 grudnia 2012 17:56:30 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:

odwal sie!

Data: 2012-12-14 20:37:58
Autor: u2
W dniu 2012-12-14 20:01, khanula@gazeta.pl pisze:
co za roznica kim ja jestem.
jesli zrozumiesz kim jestes to nie bedziesz taki chamowaty, a jestes brakujacym ogniwem w ewolucji do pelnego czlowieczenstwa.
odwal sie!

No nie odwale sie hamula, bo sie przypierdalasz tam gdzie ciebie nie prosza.

Cz³owiek wspó³czesny wobec Boga