Człowiek z wielkim ptakiem podlizuje się!

Data: 2015-03-11 19:39:47
Autor: MarkWoydak
Człowiek z wielkim ptakiem podlizuje się!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/adam-hofman-zostalem-symbolem-obciachu-i-glupoty/hs0fk

"Zostałem symbolem obciachu i głupoty. Żałuję tego, co się stało i tego, że wyrzucono mnie z partii Jarosława Kaczyńskiego - powiedział w Radiu Zet Adam Hofman, były rzecznik prasowy PiS. - Klucz do serca prawicy polskiej ma jej fundator, czyli Jarosław Kaczyński. Osoby, które mówią, że należy w trakcie toczącej się obecnie kampanii wyborczej "schować" prezesa PiS... nie rozumieją jego relacji z elektoratem, albo źle mu życzą - podkreśla."

Prezesie, przytul Adasia. Tak ładnie się łasi! Ogonkiem merda.

MW

Człowiek z wielkim ptakiem podlizuje się!