Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?

Data: 2010-02-25 17:20:55
Autor: grafi
Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?
"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

grafi

Data: 2010-02-26 08:30:57
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
grafi <grafi@poczta.one.pl> Odpowiedz na news:hm6bhm$917$1news.onet.pl:

"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

Tak przy okazji, mój fon z WM nie potrzebuje jakiegoś specjalnego guzika do przełaczania profili(chociaż mógłbym taką funkcje zmapować pod dowolny przycisk), bo profile zmieniają mi się automatycznie w zalezności od miejsca gdzie przebywam. W pracy dzwonek sie ścisza, w szkole dźwięk jest w wyciszony, i tylko aktywna wibra, w domu wibra jest wyłączona a głosność jest ustawiona na średnią. Po za domem(i wymienionymi miejscami) głośnośc ustawia się na maksa i włącza wibra. I to wszystko bez naduszenia żadnego guzika, całkowicie automatycznie. Czy iphone potrafi takie cos zrobić? Oczywiście zdaje sobie sprawe że jest to całkowicie zbyteczny dodatek, przecież wszystko ładnie można sobie ustawić naduszając jeden przycisk.
Tak samo automatyczne nagrywanie rozmów, po co, skoro mozna sobie zapamiętać całą rozmowe... Czyż nie tak?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 10:46:09
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

No i nie daj boze wejsc do kosciola po drodze ze szkoly z dzwonkiem na maska :)  Czy to fukncja OS ?   Tak sobie mysle ze fajnie gdyby to bylo z GPSem powiazane.

[...]

Tak oczywiscie nie zauwazyles jak zabraklo ci juz guzikow do zmapowania :)  Profile zmieniane "wedle godzin" to akurat jest wlasnie przypadek wodotrysku bez uzasadnienia chyba ze ktos jest uczniem i "pracuje" 8:00-8:45 z dokladnoscia do 1 sekundy

Data: 2010-02-26 10:15:37
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm85dv$c35$3news.onet.pl:

[...]

Strata energii. Profile są zmienia wg równych kreteriów, które mozna łaczyć bądź wykluczać. Zamiast GPS fon używa identyfikatorów nadajników operatora.

[...]

Dlatego profile zmieniają się automatycznie na podstwie mojej lokacji odczytanej ze BTSu operatora. A w iphone ile guzików może zmapować?
Możesz coś innego przypisać pod ten guzik zamiast zmieniania profili?

:)  Profile zmieniane "wedle godzin" to akurat jest wlasnie przypadek wodotrysku bez uzasadnienia chyba ze ktos jest uczniem i "pracuje" 8:00-8:45 z dokladnoscia do 1 sekundy

Mam jeden profil czasowy. Gdyby jestem w domu(co jest odczytywane z BTSa) po północy wyłacza się dźwięk w telefonie, aktywuje się o 6 rano. Oczywiście gdy o tej porze jestem po za domem to działa inny profil.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 11:16:09
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Mozna nazwe aplikacji o ktorj mowa bo nie jest to czesc systemu.
Pewnie wkrotce bedzie i na Androida.

Mam jeden profil czasowy. Gdyby jestem w domu(co jest odczytywane z BTSa) po północy wyłacza się dźwięk w telefonie, aktywuje się o 6 rano. Oczywiście gdy o tej porze jestem po za domem to działa inny profil.

Zewnetrzna aplikacja, jaka ma nazwe. Ciekawe czy jest juz na Androida.

Data: 2010-02-26 10:32:55
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm8767$hrg$1news.onet.pl:

http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/about

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 10:43:27
Autor: Jan Strybyszewski
grafi pisze:
"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

Ale serio pytam, ktory inny telefon ma mechaniczny przelacznik profili ?

Data: 2010-02-26 12:50:04
Autor: BaX
[...]

Nokia? Wciskasz wyłącznik i wybierasz profi lub off.

Data: 2010-02-26 12:54:16
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Kluczowe slowo "wybierasz" ...

Data: 2010-02-26 13:08:26
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm8cu6$1ln$2@news.onet.pl...
BaX pisze:
[...]

SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wyłącza dźwięk.

Data: 2010-02-26 13:22:25
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

Data: 2010-02-26 13:26:54
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm8ej0$68h$1@news.onet.pl...
SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wyłącza dźwięk.

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

W starszych modelach był *.

Data: 2010-02-28 21:12:28
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
[...]

W C510 jest #, gwiazdka (prawy softkey) od zawsze byla do blokowania klawiatury

Data: 2010-02-26 14:17:52
Autor: Motylek
BaX pisze:
[...]

  a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

Data: 2010-02-26 15:01:57
Autor: BaX
[...]

Uzytkownicy iphona nie myśla, tam wszystko dzieje się bo tak. :D

Data: 2010-02-26 16:47:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czo�em twardziele kt�ry tak rzuci Nokia ?

"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie ko�a.
Ale serio pytam, ktory inny telefon ma mechaniczny przelacznik
profili ?
Nokia? Wciskasz wy��cznik i wybierasz profi lub off.
Kluczowe slowo "wybierasz" ...
SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wy��cza d�wi�k.

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

  a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

Uzytkownicy iphona nie my�la, tam wszystko dzieje si� bo tak. :D

Bo tak Big Steve chce.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-26 20:01:16
Autor: Szadzik
Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?
BaX pisze:

Uzytkownicy iphona nie myÂśla, tam wszystko dzieje siĂŞ bo tak. :D

Użytkownicy ipoo nie mogą myśleć, Jobs stwierdził, że jest to niepotrzebne zwykłemu użytkownikowi!

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-02-28 21:14:56
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
BaX pisze:

Uzytkownicy iphona nie myÂśla, tam wszystko dzieje siĂŞ bo tak. :D

Użytkownicy ipoo nie mogą myśleć, Jobs stwierdził, że jest to niepotrzebne zwykłemu użytkownikowi!

Owszem iphona uzywa sie intuicyjnie bez potrzeby analizy semantycznej
Manuala. To straszne urzadzenia dziala ... dokladnie tak jak nakazuje logika

Data: 2010-02-28 21:13:38
Autor: Jan Strybyszewski
Motylek pisze:

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

 a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

Pewnie dlatego w Windows Mobile jest mozliwosc odblokowaia klawiatury jak w iphonie :)  w Avili tez :)  Tak wiem "moda i marketing"

Data: 2010-03-01 09:56:00
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmeiq5$2vs$3news.onet.pl:

Motylek pisze:

[...]

W WM dużo wczesniej niż powstał iphone odblokowywało się klawiature za pomoca ekranu dotykowego.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?