Czołem Generale !

Data: 2010-04-21 12:54:05
Autor: apr...
Czołem Generale !
żadna amerykańska franca generalska nie pożegnała Generała, z nato też chyba nie było pajaców.
http://tiny.pl/hg6fr

Data: 2010-04-21 07:00:44
Autor: zbig
Czołem Generale !
On 21 Kwi, 14:54, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
adna ameryka ska franca generalska nie po egna a Genera a, z nato te chyba
nie by o pajac w.http://tiny.pl/hg6fr

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Czemu judzisz głąbie:
W ceremonii w kościele pw. Matki Bożej Królowej Aniołów na warszawskim
Bemowie oprócz najbliższych generała uczestniczyli także licznie
przybyli przedstawiciele wojska. W ostatniej drodze szefowi SGWP obok
polskich generałów towarzyszą najwyżsi rangą dowódcy sił zbrojnych
m.in. z Austrii, Belgii, Białorusi, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii,
Gruzji, Grecji, Izraela, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Niemiec, Rumunii,
Słowacji, Słowenii, Turcji, Ukrainy, Węgier i Włoch."

Data: 2010-04-21 14:06:07
Autor: apr...
Czołem Generale !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 21 Kwi, 14:54, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> adna ameryka ska franca generalska nie po egna a Genera a, z nato te chyb=
> [...]

Czemu judzisz g=B3=B1bie:
W ceremonii w ko=B6ciele pw. Matki Bo=BFej Kr=F3lowej Anio=B3=F3w na warsza=
wskim
Bemowie opr=F3cz najbli=BFszych genera=B3a uczestniczyli tak=BFe licznie
przybyli przedstawiciele wojska. W ostatniej drodze szefowi SGWP obok
polskich genera=B3=F3w towarzysz=B1 najwy=BFsi rang=B1 dow=F3dcy si=B3 zbro=
jnych
m.in. z Austrii, Belgii, Bia=B3orusi, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii,
Gruzji, Grecji, Izraela, Litwy, Luksemburga, =A3otwy, Niemiec, Rumunii,
S=B3owacji, S=B3owenii, Turcji, Ukrainy, W=EAgier i W=B3och."
a ty żabo widzisz tu usa i nato, cepie ?

Data: 2010-04-21 07:19:02
Autor: zbig
Czołem Generale !
On 21 Kwi, 16:06, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Przeciez napisano , ze nie mogli przyjechać, czego więc judzisz?

Data: 2010-04-21 14:25:55
Autor: apr...
Czołem Generale !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 21 Kwi, 16:06, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):
Przeciez napisano , ze nie mogli przyjecha=E6, czego wi=EAc judzisz?
qwa człowieku, wierzysz we wszystko co naPISane, co to za wytłumaczenie ?
partyjka golfa się przeciągnąła ?
właśnie tacy jak ty judzą faktami z gw i tvn.

Data: 2010-04-21 16:55:35
Autor: cyc
Czołem Generale !

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bea34d6e-bf08-45cb-b409-5026d23fcbc4v14g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

........oraz wojskowi przedstawiciele Zulusow i Zimbabwe co przyniosla nam splendor szczegolny .

cyc

Data: 2010-04-21 07:03:26
Autor: zbig
Czołem Generale !
[...]

"Wszyscy mieli dobre chęci - chcieli wylecieć o 7:50 z lotniska
Zaventem do Warszawy, ale lot został odwołany. Dlaczego nie udało się
jechać innym środkiem transportu? Czekaliśmy do ostatniej chwili.
Obiecywano nam, że loty zostaną wznowione. Wszystko było zaplanowane
zgodnie z tym, że jednak polecimy. W tej chwili nie ma już możliwości
dojechania na czas autem, a jutro odbywa się spotkanie ministrów spraw
zagranicznych NATO w Tallinie, gdzie także musimy być - tłumaczy
swojego zwierzchnika asystent admirała Di Paola, płk.Tadeusz
Krzywda.Przemówienie na grobem generała Gągora w imieniu admirała Di
Paola wygłosi szef sztabu wojskowego Danii gen. Bartels."

Data: 2010-04-21 15:18:13
Autor: Tomy M.
Czołem Generale !

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqmshc$fd4$1inews.gazeta.pl...
żadna amerykańska franca generalska nie pożegnała Generała, z nato też chyba
nie było pajaców.
http://tiny.pl/hg6fr

Plują nam w gębę, a my nadal swoje: "deszcz pada..."

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 15:27:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Czołem Generale !

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> nie było pajaców.
> http://tiny.pl/hg6fr

Plują nam w gębę, a my nadal swoje: "deszcz pada..."

   Do czasu.

   AR

Data: 2010-04-21 16:52:43
Autor: cyc
Czołem Generale !

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6efbc$4bcefd36$54702a04$14017news.chello.at...

> [...]

> nie było pajaców.
> http://tiny.pl/hg6fr

Plują nam w gębę, a my nadal swoje: "deszcz pada..."

Wlasnie . Przesana kiedy tzreba bedzie znowu poprzec politycznie i militarnie kolejna aamerykanska wojne !. Wtedy przez dwa miesiace beda nas znowu kokietowac .

cyc

Data: 2010-04-21 18:35:33
Autor: matusm
Czołem Generale !

[...]

Takie bylo  to nato na uslugach CCCP bo nadal,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Czołem Generale !