Czołem Kretyni!!

Data: 2009-05-08 10:25:10
Autor: matusm
Czołem Kretyni!!
Niby takie towarzystwo rozgarniete ,nawet znajace sie na polityce,niejeden potrafi cos napisac ale jak sie okazuje kiedy chodzi o czytanie  ze zrozumienie to juz  duzo gorzej.Taki Paliknkot jak pokiwa brudnym paluchem to  zaraz jest oddzwiek
ale gdy zachodza wazne  zmiany w konsytucji RP to juz  tego  Kretyni nie widza,,,,,

a)Nowelizacja Konstytucji wprowadza ograniczenia swiadomych wyborow wyborcow,zmusza sie do okreslonego zachowania w demokratycznych wyborach,wladza wie lepiej na kogo ma glosowac wyborca.
Wiec  za jazde na rowerze  po spozyciu kilku piw
Obywatel PRL dwa i pol moze  zostac osadzony i pozbawiony praw  wyborczych

 b)Nawet zatarcie kary nie istnieje,bo jezeli ktos odpokutuje za swoje winy to i tak  Karta Karna wypowie sie o jego swiadomosci politycznej i przydatnosci dla  Sejmu .

c)Orwell wiecznie  zywy ,zamordyzm w imie prawa  wytworzonego przez klase panujaca na uzytek rzadzacych , jezeli ktos w celu realizacji
swojej ideologi politycznej popelni przestepstwo
w zrozumieniu panujacego  zamordyzmu to juz nawet nie moze ubiegac  sie o umozliwienie zmiany totalitaryzmu na demokracje

  http://wiadomosci.onet.pl/1966500,11,item.html

"Sejm wprowadził do konstytucji zapis zakazujący kandydowania do parlamentu osobom skazanym prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego

-- -- -- -- --
Sejm odrzucił głosowaniu propozycję PiS, rozszerzającą zakaz kandydowania do parlamentu o byłych funkcjonariuszy SB i UB.

- PO zabrakło odwagi politycznej, aby dzisiaj zakazać kandydowania ubekom, funkcjonariuszom innych służb PRL, tym, którzy działali przeciwko polskiemu narodowi - komentował tę decyzję przewodniczący klubu PiS Przemysław Gosiewski."
  O SB to juz inna piłka bo,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-08 10:44:42
Autor: brat_olin
Czołem Kretyni!!
"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> wrote

"Sejm wprowadził do konstytucji zapis zakazujący kandydowania do parlamentu  osobom skazanym prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyslne scigane z oskarzenia
publicznego

Sa tu jacys prawnicy?
Czy jak ktos pobije zone po pijaku, to jest to przestepstwo umyslne?
Czy tylko wtedy gdy po trzezwemu?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-08 10:51:01
Autor: Piotr
Czołem Kretyni!!
Dnia Fri, 8 May 2009 10:44:42 +0200, brat_olin napisał(a):

Sa tu jacys prawnicy?
Czy jak ktos pobije zone po pijaku, to jest to przestepstwo umyslne?
Czy tylko wtedy gdy po trzezwemu?

Nie ma znaczenia, nietrzeźwość nie jest okolicznoscią łagodzącą.
Piotr

Data: 2009-05-08 10:55:43
Autor: brat_olin
Czołem Kretyni!!
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote
brat_olin napisał(a):

Sa tu jacys prawnicy?
Czy jak ktos pobije zone po pijaku, to jest to przestepstwo umyslne?
Czy tylko wtedy gdy po trzezwemu?

Nie ma znaczenia, nietrzeźwość nie jest okolicznoscią łagodzącą.

Znaczy Tuska wywala z premierostwa?  Bez sensu to prawo..

A moze to prawo sie liczy od dzisiaj, bez wstecz siegania?
Tak powinno byc, w normalnym kraju.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-08 11:30:19
Autor: Piotr
Czołem Kretyni!!
Dnia Fri, 8 May 2009 10:55:43 +0200, brat_olin napisał(a):

Znaczy Tuska wywala z premierostwa?  Bez sensu to prawo..

A moze to prawo sie liczy od dzisiaj, bez wstecz siegania?
Tak powinno byc, w normalnym kraju.

A co dalej tłucze Małgośkę? Bo te stare sprawy co mu wyciągała
Hojarska, to już przedawnione.
Piotr

Data: 2009-05-08 11:43:38
Autor: Panslavista
Czołem Kretyni!!

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

> Nie ma znaczenia, nietrzeźwość nie jest okolicznoscią łagodzącą.

Znaczy Tuska wywala z premierostwa?  Bez sensu to prawo..

A moze to prawo sie liczy od dzisiaj, bez wstecz siegania?

Zapodali w telAwizorni, że od przyszłej kadencji.

Data: 2009-05-08 11:48:02
Autor: brat_olin
Czołem Kretyni!!
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote

> [...]

A moze to prawo sie liczy od dzisiaj, bez wstecz siegania?

Zapodali w telAwizorni, że od przyszłej kadencji.

To bardzo dobrze.  Znaczy Lepper wciaz bedzie kandydowal,
i ze skutkiem.  Przy Niesiole czy Palikocie, p. Andrzej to kultura
- i Europejczyk!

P.S.  Czy jak nadal nazywaja Bartoszewskiego profesorem, to
czy to jest przestepstwo umyslne, czy jeno z glupactwa wynikajace?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-08 11:57:07
Autor: Vic
CzoÂłem Kretyni!!
brat_olin wrote:
 Przy Niesiole czy Palikocie, p. Andrzej to kultura
- i Europejczyk!

Znaczy sie poszles wylanczac i zobaczyles ze umia?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 12:00:35
Autor: Panslavista
Czołem Kretyni!!

P.S.  Czy jak nadal nazywaja Bartoszewskiego profesorem, to
czy to jest przestepstwo umyslne, czy jeno z glupactwa wynikajace?

Dalszy ciąg ośmieszania Polski i Polaków jak to zapowiedział capo di tutti
capi nowojorskich parchatych gangstarów.

Data: 2009-05-08 12:26:45
Autor: jadrys
Czołem Kretyni!!
brat_olin pisze:

To bardzo dobrze.  Znaczy Lepper wciaz bedzie kandydowal,
i ze skutkiem.  Przy Niesiole czy Palikocie, p. Andrzej to kultura
- i Europejczyk!

I nie tylko przy nich..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-08 13:45:27
Autor: cirrus
Czołem Kretyni!!
brat_olin napisał(a):
[...]

Gdyby ktoś ciebie nazwal profesorem to rzeczywiście byloby przestepstwo.

--
stevep

Data: 2009-05-08 11:51:33
Autor: Piotr
Czołem Kretyni!!
Dnia Fri, 8 May 2009 11:43:38 +0200, Panslavista napisał(a):

Zapodali w telAwizorni, że od przyszłej kadencji.

Ale co? Można będzie bić kobiety bezkarnie?
Piotr

Data: 2009-05-08 12:01:28
Autor: Panslavista
Czołem Kretyni!!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Fri, 8 May 2009 11:43:38 +0200, Panslavista napisał(a):

> Zapodali w telAwizorni, że od przyszłej kadencji.

Ale co? Można będzie bić kobiety bezkarnie?
Piotr

Masz ochotę? To zdejm majty i rób to jajami.

Data: 2009-05-08 12:48:11
Autor: Piotr
Czołem Kretyni!!
Dnia Fri, 8 May 2009 12:01:28 +0200, Panslavista napisał(a):

Masz ochotę? To zdejm majty i rób to jajami.

Dawaj instrukcję Jurek!
Piotr

Data: 2009-05-08 12:54:04
Autor: Panslavista
Czołem Kretyni!!

Dnia Fri, 8 May 2009 12:01:28 +0200, Panslavista napisał(a):

> Masz ochotę? To zdejm majty i rób to jajami.

Dawaj instrukcję Jurek!
Piotr

Po pierwsze trzeba mieć JAJA!
Ajak się je ma - instrukcja zbyteczna.

Data: 2009-05-08 14:02:19
Autor: Piotr
Czołem Kretyni!!
Dnia Fri, 8 May 2009 12:54:04 +0200, Panslavista napisał(a):

Po pierwsze trzeba mieć JAJA!
Ajak się je ma - instrukcja zbyteczna.

Ty się nie migaj, tylko dawaj. Umieram z ciekawości jak ci sie udało
tak naciagnąć torbę, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-08 13:46:23
Autor: cirrus
Czołem Kretyni!!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu10d1$9k2$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A mogą być kacze?

--
stevep

Data: 2009-05-08 15:55:56
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Czołem Kretyni!!
Panslavista wrote:
A moze to prawo sie liczy od dzisiaj, bez wstecz siegania?

Zapodali w telAwizorni, że od przyszłej kadencji.

Jakby mogło być inaczej?
Przecież wyraźnie napisali "zakaz kandydowania", a nie "zakaz bycia".

Posłowie już wybrani i wybrani po następnych wyborach będą mogli
kraść, jeździć po pijaku, bić żony, znęcać się nad dziećmi itd.

Nihil novi.

--
Pit

Data: 2009-05-08 13:44:10
Autor: cirrus
Czołem Kretyni!!
brat_olin napisał(a):
[...]

Uważaj zwłaszcza na prezydenckie malpki.

--
stevep

Data: 2009-05-08 12:05:50
Autor: Franc
Czołem Kretyni!!

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:13ywj4gyul16r.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ale moze ograniczac swiadomosc a co za tym idzie "umyslnosc". Np po pijaku robisz glupoty, czy jezeli wiec sie zaszyjesz to juz mozesz kandydowac? :)

Data: 2009-05-08 13:29:28
Autor: CYC
Czołem Kretyni!!

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gu0rdr$iq2$1news.onet.pl...
[...]

Nie znasz sie na sprawiedliwosci !!.
Nie jest przestepstwem pobicie zony jesli zostana spelnione  nastepujacve warunki :
a. zona nie slozy skargi do sadu
b. zona jest tak dotkliwie pobita , ze nie jest w stanie zlozyc doniesienia ..
c. bijacy jest poslem PiS-u , bywa ze i PO lub radnym tych czcigodnych partii lub proboszczem w miejcu rozpatrywania przez organy scigania ew. doniesienia  ( znaczy jesli ksidz pobije gospodynie ).
d. bijacy ma dobrego adwokata , co oznacza ze ma wystarczajaco duzo pieniedzy a adwokat dojscia do prowadzacego sprawe sedziego

Jesli nie sa spelnione powyzsze warunki dopiero wtedy mozna mowic o przestepstwie i nic do tego nie ma sprawiedliwosc . Ta prawdziwa bowiem istnieje tylko w wyobrazni ludzi o nieposkromionej naiwnosci !.

cyc

Data: 2009-05-08 16:00:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Czołem Kretyni!!
matusm wrote:

[...]

No to dałeś po bandzie?
Stiv już wczoraj o tem pisał w wątku "O Samoobronie dla Jadrysia".
Wychodzi na to, że Stiv jest najbardziej rozgarnięty... ;)

--
Pit

Czołem Kretyni!!