Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?

Data: 2010-02-25 10:12:49
Autor: Szadzik
Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?
Jan Strybyszewski pisze:
Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.

http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8  (2minuta)

Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

Żaden telefon ani wtedy ani nawet do dziś nie dorównuje jakością ekranuu?

http://www.mobilecrunch.com/2009/11/05/smartphone-showdown-iphone-3gs-vs-moto-droid-round-2/

Porównanie z 3GS i Moto Droid nie wypada gorzej, oba mają gównianą widoczność pod słońce a poza tym, iPhone pada przy wyśw. Droida.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-02-25 11:27:44
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Filmy/Zdjecia  nie oddaja prawdy przykladowo moj filmik byl nakrecany przy MINIMALNEJ jasnosci a na filmie zupelnie tego nie widac ze ekran byl bardzo ciemny. Zreszta nie ma sie co sprzeczac iphone ma ekran najwyzej klasy od 3 lat.

Data: 2010-02-25 06:34:28
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 11:27 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

> Porównanie z 3GS i Moto Droid nie wypada gorzej, oba mają gównianą
> widoczność pod słońce a poza tym, iPhone pada przy wyśw. Droida.

Filmy/Zdjecia  nie oddaja prawdy

Miałeś w ręku Droida albo Nexusa? Ty pewnie nawet iPhona nie używałeś.

przykladowo moj filmik byl nakrecany
przy MINIMALNEJ jasnosci a na filmie zupelnie tego nie widac ze ekran
byl bardzo ciemny. Zreszta nie ma sie co sprzeczac iphone ma ekran
najwyzej klasy od 3 lat.

Masz rację, dzisiejszy iPhone ma ekran, który był najwyższej klasy 3
lata temu.

Data: 2010-02-25 15:39:24
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:
[...]

Mialem Milestone i nie ma lepszego ekranu w sloncu.

Masz rację, dzisiejszy iPhone ma ekran, który był najwyższej klasy 3
lata temu.

Tupnij sobie jeszcze ze zlosci, i wyszukaj porownania ekranow najlepiej tego z wczoraj. Tak wiem ,... napewno przekupiony przez apple

Data: 2010-02-26 06:01:44
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 3:39 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> Miałeś w ręku Droida albo Nexusa? Ty pewnie nawet iPhona nie używałeś.

Mialem Milestone i nie ma lepszego ekranu w sloncu.

Normalnie łał, porównałeś sobie LCD z LCD. To może teraz się wybierz
porównać z AMOLEDem, jak we współczesnych telefonach.

ROTFL.

Data: 2010-02-28 21:57:32
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

[...]

Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

Tupnij sobie jeszcze ze zlosci, i wyszukaj porownania ekranow najlepiej
tego z wczoraj. Tak wiem ,... napewno przekupiony przez apple

ROTFL.

Smiech to zdrowie ale zeby tak z wlasnej glupoty ?

Data: 2010-03-01 04:46:49
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 28, 9:57 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> Normalnie a , por wna e sobie LCD z LCD. To mo e teraz si wybierz
> por wna z AMOLEDem, jak we wsp czesnych telefonach.

Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

Nikt, znaczy Jan Skrybyszewski, Jasiu oraz Expierd?
iPhone już potrafi wyświetlić czarną czerń, czy nadal zamiast czerni
masz coś ciemnoszarego?

Data: 2010-03-01 09:56:57
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmelcg$b40$3news.onet.pl:

Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

Od razu widać że nie trzymałes nic z AMOLEDem w ręku.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-01 11:47:11
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Oczywiscie ..... wiesz lepiej, Co tam jakis Engadget tez slepcy, i Uniwired .... polski usenet wie lepiej i juz.

Data: 2010-03-01 11:56:58
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmg65d$gpo$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:
[...]

To inaczej. Czy ty widzisz róznice między obrazem wyświetlanym przez ekran AMOLED a TFT? Wybierz właściwą odpowiedź:

a)widze różnice, jest wielka.
b)nie miałem w reku nic z AMOLEDem.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-01 13:06:20
Autor: Jan Strybyszewski

Adramelech pisze:
[...]

Oczywiscie bo swiat zna tylko jeden rodzaj LCD i jeden Amoled.
Zbytnie uproszeczenie.  A porownywanie ekranu iphona do Omni to jakis zabawny zart.

Data: 2010-03-01 12:20:07
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmgapr$tuh$1news.onet.pl:

[...]

Nie nie nie. Odpowiedz mi na pytanie. Może przyczytaj je jeszcze raz?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 08:40:39
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm627i$gpp$1news.onet.pl:

Bart Ogryczak pisze:
[...]

A gdzie wyjechałeś by sprawdzić jak wyglada ekran w słońcu? Bo na pewno nie sprawdziłes tego w polsce;)))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-25 10:33:48
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

MIAŁ! Jak ekrany miały rozdziałkę taką jak on. A przy 854x480, to może tylko poleżeć i pokwiczeć!

Data: 2010-02-25 11:34:38
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

MIAŁ! Jak ekrany miały rozdziałkę taką jak on. A przy 854x480, to może tylko poleżeć i pokwiczeć!

Rozdzielczosc nie wplywa ja "jakosc i widocznosc obrazu" owszem moze wplywac na szczegolowosc ale nie jestem zwolenikiem zamulania telefonu FVGA przy ekranach do 3,5cala.

Powiem wiecej Samsung Omnia wcale nie odstawal od Diamonda ba nawet pytajac kogokolwiek lepiej odbiera 3,2 WVGA w Omni niz 2,8 VGA w Diamondzie ktory przez wysoka rozdzielczosc zamula .... na slabym Kalkozlomie

Data: 2010-02-25 10:39:09
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

No tak, ale Droid ma 3.7"

Data: 2010-02-25 11:38:54
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

I owszem wiec WVGA w takim ekranie jest ok .. podobnie jak w HD2.

Dla ekranow 3,2 cala wcale te VGA potrzebne nie jest wystarczy HVGA a dla 2,8 cala wystarczy QVGA.  Nie ma potrzeby zamulac niepotrzebnie telefonu.  Zreszta HTC juz przestalo pchac VGA do 2,8 cala

Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?