Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?

Data: 2010-02-25 10:31:51
Autor: Szadzik
Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?
Jan Strybyszewski pisze:
Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.

http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8  (2minuta)

Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-02-25 11:37:14
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up. Czyli tyle co kazdy telefon z EDGE.  Cudow nie ma co oczekiwac... dziala przyzwoice to znaczy dziala jak inne smartphony w 2G.

Data: 2010-02-25 06:38:49
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 11:37 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Szadzik pisze:

> Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?

iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up.

:-) MacWypas ;-)

Data: 2010-02-25 15:45:57
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?
iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up.

:-) MacWypas ;-)

Nie kompromituj sie bo wszystkei etelefony z EDGE tyle maja ale zeby to wiedziec trzeba miec wiedze i doswiadczenie czego oczywisci ci brak jak zawsze. Taki urok trola

Data: 2010-02-26 05:57:40
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 3:45 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> :-) MacWypas ;-)

Nie kompromituj sie bo wszystkei etelefony z EDGE tyle maja

Tyle, że reszta świata to już od paru lat używa HSDPA.
No, ale wy jesteście wierni swojemu sloganowi "Apple -- 3 lata za
resztą świata".

Data: 2010-02-28 21:56:20
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

[...]

Powiedzial wlasciciel Nokii ktora nie potrafi zrobic prawdziwego dotykowego ekranu w topowym modelu.

Data: 2010-02-25 10:41:05
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up. Czyli tyle co kazdy telefon z EDGE.  Cudow nie ma co oczekiwac... dziala przyzwoice to znaczy dziala jak inne smartphony w 2G.

EDGE to 247kbps a nie 125, więc chyba jakiś lipny ten EDGE.

Data: 2010-02-25 11:41:48
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Teoretycznie.... a teraz pokaz mi realny telefon ktory
wyciaga wiecej niz 125kb/s (4k analy downlinku)

To jest tak samo jak z HSDPA z 7 czy 14Mb/s ktorych nikt nie widzial

Data: 2010-02-26 19:23:16
Autor: Wojciech Jaczewski
Jan Strybyszewski wrote:

Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Nokia 6021. U mnie osiągał około 25kB/s.

Data: 2010-03-01 11:54:05
Autor: Jan Strybyszewski
Wojciech Jaczewski pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Nosem :)   Cud na miare XXX wieku. Telefonem z EDGE class 6 osiagasz 25kB/s tego to nawet w Erze nie potrafia.

Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?