Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?

Data: 2010-02-25 09:51:43
Autor: Jan Strybyszewski
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.

http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8  (2minuta)

Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

Data: 2010-02-25 10:02:25
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Przełącznik profili? Takie przełącznik to w 2001 roku miał Sony J5. Nie trzeba było z małym guziczkiem się bawić, tylko wystarczyło jog dialem dać w odwrotną stronę niż blokowanie klawiatury.

To był 2001 rok.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-02-25 11:25:55
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

No ba mial to tez P900 :) tyle ze jogdial to jednak nie przelacznik a raczej manipulator. Swietny patent ale wadliwy jak cholera. Zajechalem w rok dwa w P900.  Pozatym nie porownoj "prostoty jogdiala ktory byl 4 kkierunkowy z przelacznikiem on/off"

Data: 2010-02-25 10:12:49
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Żaden telefon ani wtedy ani nawet do dziś nie dorównuje jakością ekranuu?

http://www.mobilecrunch.com/2009/11/05/smartphone-showdown-iphone-3gs-vs-moto-droid-round-2/

Porównanie z 3GS i Moto Droid nie wypada gorzej, oba mają gównianą widoczność pod słońce a poza tym, iPhone pada przy wyśw. Droida.

Data: 2010-02-25 11:27:44
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Filmy/Zdjecia  nie oddaja prawdy przykladowo moj filmik byl nakrecany przy MINIMALNEJ jasnosci a na filmie zupelnie tego nie widac ze ekran byl bardzo ciemny. Zreszta nie ma sie co sprzeczac iphone ma ekran najwyzej klasy od 3 lat.

Data: 2010-02-25 06:34:28
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 11:27 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

> Porównanie z 3GS i Moto Droid nie wypada gorzej, oba mają gównianą
> widoczność pod słońce a poza tym, iPhone pada przy wyśw. Droida.

Filmy/Zdjecia  nie oddaja prawdy

Miałeś w ręku Droida albo Nexusa? Ty pewnie nawet iPhona nie używałeś.

przykladowo moj filmik byl nakrecany
przy MINIMALNEJ jasnosci a na filmie zupelnie tego nie widac ze ekran
byl bardzo ciemny. Zreszta nie ma sie co sprzeczac iphone ma ekran
najwyzej klasy od 3 lat.

Masz rację, dzisiejszy iPhone ma ekran, który był najwyższej klasy 3
lata temu.

Data: 2010-02-25 15:39:24
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:
[...]

Mialem Milestone i nie ma lepszego ekranu w sloncu.

Masz rację, dzisiejszy iPhone ma ekran, który był najwyższej klasy 3
lata temu.

Tupnij sobie jeszcze ze zlosci, i wyszukaj porownania ekranow najlepiej tego z wczoraj. Tak wiem ,... napewno przekupiony przez apple

Data: 2010-02-26 06:01:44
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 3:39 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> Miałeś w ręku Droida albo Nexusa? Ty pewnie nawet iPhona nie używałeś.

Mialem Milestone i nie ma lepszego ekranu w sloncu.

Normalnie łał, porównałeś sobie LCD z LCD. To może teraz się wybierz
porównać z AMOLEDem, jak we współczesnych telefonach.

ROTFL.

Data: 2010-02-28 21:57:32
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

[...]

Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

Tupnij sobie jeszcze ze zlosci, i wyszukaj porownania ekranow najlepiej
tego z wczoraj. Tak wiem ,... napewno przekupiony przez apple

ROTFL.

Smiech to zdrowie ale zeby tak z wlasnej glupoty ?

Data: 2010-03-01 04:46:49
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 28, 9:57 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> Normalnie a , por wna e sobie LCD z LCD. To mo e teraz si wybierz
> por wna z AMOLEDem, jak we wsp czesnych telefonach.

Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

Nikt, znaczy Jan Skrybyszewski, Jasiu oraz Expierd?
iPhone już potrafi wyświetlić czarną czerń, czy nadal zamiast czerni
masz coś ciemnoszarego?

Data: 2010-03-01 09:56:57
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmelcg$b40$3news.onet.pl:

Amoled to kit.... dla plebsu... teraz jest superamoled.
Jakos nikt nie moze dopatrzyc sie w nexusie lepszego ekranu

Od razu widać że nie trzymałes nic z AMOLEDem w ręku.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-01 11:47:11
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Oczywiscie ..... wiesz lepiej, Co tam jakis Engadget tez slepcy, i Uniwired .... polski usenet wie lepiej i juz.

Data: 2010-03-01 11:56:58
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmg65d$gpo$1news.onet.pl:

Adramelech pisze:
[...]

To inaczej. Czy ty widzisz róznice między obrazem wyświetlanym przez ekran AMOLED a TFT? Wybierz właściwą odpowiedź:

a)widze różnice, jest wielka.
b)nie miałem w reku nic z AMOLEDem.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-01 13:06:20
Autor: Jan Strybyszewski

Adramelech pisze:
[...]

Oczywiscie bo swiat zna tylko jeden rodzaj LCD i jeden Amoled.
Zbytnie uproszeczenie.  A porownywanie ekranu iphona do Omni to jakis zabawny zart.

Data: 2010-03-01 12:20:07
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmgapr$tuh$1news.onet.pl:

[...]

Nie nie nie. Odpowiedz mi na pytanie. Może przyczytaj je jeszcze raz?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 08:40:39
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm627i$gpp$1news.onet.pl:

Bart Ogryczak pisze:
[...]

A gdzie wyjechałeś by sprawdzić jak wyglada ekran w słońcu? Bo na pewno nie sprawdziłes tego w polsce;)))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-25 10:33:48
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

MIAŁ! Jak ekrany miały rozdziałkę taką jak on. A przy 854x480, to może tylko poleżeć i pokwiczeć!

Data: 2010-02-25 11:34:38
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

MIAŁ! Jak ekrany miały rozdziałkę taką jak on. A przy 854x480, to może tylko poleżeć i pokwiczeć!

Rozdzielczosc nie wplywa ja "jakosc i widocznosc obrazu" owszem moze wplywac na szczegolowosc ale nie jestem zwolenikiem zamulania telefonu FVGA przy ekranach do 3,5cala.

Powiem wiecej Samsung Omnia wcale nie odstawal od Diamonda ba nawet pytajac kogokolwiek lepiej odbiera 3,2 WVGA w Omni niz 2,8 VGA w Diamondzie ktory przez wysoka rozdzielczosc zamula .... na slabym Kalkozlomie

Data: 2010-02-25 10:39:09
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

No tak, ale Droid ma 3.7"

Data: 2010-02-25 11:38:54
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

I owszem wiec WVGA w takim ekranie jest ok .. podobnie jak w HD2.

Dla ekranow 3,2 cala wcale te VGA potrzebne nie jest wystarczy HVGA a dla 2,8 cala wystarczy QVGA.  Nie ma potrzeby zamulac niepotrzebnie telefonu.  Zreszta HTC juz przestalo pchac VGA do 2,8 cala

Data: 2010-02-25 10:13:16
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Szklany ekran? A Droid ma gorilla glass ;)

Data: 2010-02-25 11:29:09
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Zapewne iphona ma "bleble TM glass" raczej chodzilo mi o zwrocenie uwagi    na roznice miedzy ekranem wciskanym podatnym na uszkodzenia mechaniczne a ekranem pojemnosciowym ktory jest ze szkla "wysokiej jakosci" (szkla tam naprawde niewiele jest)

Data: 2010-02-25 10:34:49
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

A w Droidzie jest szkło! ;)

Data: 2010-02-25 11:35:16
Autor: Jan Strybyszewski
Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?
Szadzik pisze:

A w Droidzie jest szkło! ;)

Z krzemu ? To mowisz ze sie tlucze strasznie ?

Data: 2010-02-25 10:21:02
Autor: Tomek
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał

Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa.

Ale takie filmiki to były już pokazywane ileś lat temu, Ameryki niestety znów nie odkryłeś, po co się cofasz?
W dodatku na tamtych było pokazane jak iPhone lądował nie na frajerskiej wykładzinie tylko na chodniku, więc Twój filmik trochę lamerski, mogłeś się bardziej postarać, jeśli chciałeś na siłę coś udowodnić.
A co do nokii, połowa modeli może w taki sam sposób spaść na dywan/wykładzinę. Żaden problem, przestań się podniecać.

Data: 2010-02-25 10:22:50
Autor: Jan Strybyszewski
Tomek pisze:

[...]

Nie majacz... tylko pokaz na filmie swoja. Pozatym akurat rzucanie jest najmniej wazne w calym tym filmie.  Tak wiem wszyscy zrobili by lepiej taki film te spiewke tez juz znam.

Data: 2010-02-25 11:17:23
Autor: Motylek
Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:
Tomek pisze:
[...]

ROTFL, rzucanie, spadla z biurka 90 cm na wykladzine hehehe

Moja tak spada na wykladzine i panele kilka razy w miesiacu, stara poczciwa e51, co mi od 2 lat sluzy... I dziala... I sie nie otwiera...

Data: 2010-02-25 11:29:52
Autor: Jan Strybyszewski
Motylek pisze:

Moja tak spada na wykladzine i panele kilka razy w miesiacu, stara poczciwa e51, co mi od 2 lat sluzy... I dziala... I sie nie otwiera...

e51 to mala popierdolka z malutkim ekranem. Nie ta klasa sprzetu.
Owszem cenie E51 za solidnosc mimo ze nazywa sie Nokia

Data: 2010-02-25 13:53:01
Autor: BaX
[...]

Na iphonie zrobiła się kumplowi piękna pajęczyna jak schylał się po bagaż na lotnisku, a telefon wypadł mu z kieszeni koszuli na piersi. A żeby było śmiesziej telefon miał mniej niż tydzień, a wszystko działo się w usa gdzie za wymiane zaśpiewali 180$. Nice. LOL

Data: 2010-02-25 14:35:16
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Ojej a wujkowi Stefkowi na stoliku wybuchla bateria... w Nokii a Ludwinowi podobno w spodniach to i teraz ma klopoty .... z glowa

Data: 2010-02-25 15:06:26
Autor: BaX
[...]

Ale rozumiem, że fakt przyjąłeś do wiadomości. :))

Data: 2010-02-25 15:09:01
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Ze ktos zniszczyl iphona... tak to bez watpienia mozliwe.
Ale powiedz mi ... gdzie te procesy wybuchajacych iphonow.... oszustow zlapano i cisza nie zastanawia cie to ....

Data: 2010-03-02 20:35:35
Autor: Qtec

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
BaX pisze:

Ze ktos zniszczyl iphona... tak to bez watpienia mozliwe.
Ale powiedz mi ... gdzie te procesy wybuchajacych iphonow.... oszustow
zlapano i cisza nie zastanawia cie to ....

Ale ty ten telefon upusciles na wykladzine a nie rzuciles o ziemie. I tez
pewnie tylko dlatego ze stan obudowy juz i tak pozostawial wiele do
zyczenia. Poobijana jakas i porysowana padlina. Bylo widziec jak
pierd....lem w pracy flotowa Nokia 6300 o sciane. Rozprysla sie i poleciala
na jakies 10 metrow. Bylem pewien ze juz po niej. Potem sie okazalo, ze
odpadla tylko aluminiowa obudowa baterii. Zlozylem wszystko do kupy i
telefon dzialal bez problemow.

Takie upuszczenie jak twoje, to przezyje nawet szklanka. Dla mnie zadna
rewelacja.
I jeszcze jedno. Jezeli probujesz nosic gacie dziennikarza, przestan
powtarzac co chwile slowo "tak". Ja wiem, ze to ostatnio jakies takie modne,
ale mnie wkurza i wg psychologow swiadczy o tym, ze mowiacy nie do konca
jest pewien tego, co mowi.

pzdr
Qtec

Data: 2010-02-25 21:45:51
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm5jjk$30u$4@news.onet.pl...
Motylek pisze:

[...]

czy ty wiesz osiolku ile ja widzialem gejfonow z pajeczyna na ekranie?

Data: 2010-02-26 08:33:34
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
"Stefan.Burczymucha" <stefan.burczymucha@torebusia.pl> Odpowiedz na news:hm6r2c$q5r$1news.onet.pl:

Motylek pisze:

[...]

W mojej firmie jest kilka. Szef ma je zwyczaj zrzucać z kolan siedząc na kiblu. Produkuję to wspaniałą pajęczynka na ekranach za co programiści są niesamowicie wdzięczni szefowi; )

Data: 2010-02-26 10:31:28
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Czołem twardziele k tóry tak rzuci Noki a ?
On Fri, 26 Feb 2010 08:33:34 +0000 (UTC), Adramelech
<adresu@tu.nie.ma> wrote:

W mojej firmie jest kilka. Szef ma je zwyczaj zrzucać z kolan siedząc na kiblu. Produkuję to wspaniałą pajęczynka na ekranach za co programiści są niesamowicie wdzięczni szefowi; )

Pomijając różne przypadkowe pęknięcia i zbicia innych to wszytkie 3
sztuki iPhone-ów 3G jakie mają ludki u mnie w firmie (pomijając sztukę
która leży jako zapas i czasami platforma do testów softu) cierpią na
taką samą usterkę. Mianowicie mają pęknięcie przedniego panelu
biegnącą od przycisku pod ekranem w okolice prawego dolnego rogu.
Wszytkie prawie identycznie. Czemu tak - nie mam pojęcia. Wszytki
telefony z Orange kupione trochę ponad rok temu. Orange przy
zgłoszonych reklamacjach twierdzi że to usterka mechaniczna i nie
podlega naprawie gwarancyjnej. Zdrówko

Data: 2010-02-26 10:49:50
Autor: Jan Strybyszewski
<adresu@tu.nie.ma> wrote:

[...]

Masz racje wszystkie iphony nie dzialaja a w Appstore kupuja klienci HTC.  No ale jaks ie szafy rakowe wozi autobusem to stan iphonow nie dziwi

Data: 2010-02-26 11:10:13
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Czołem twardziele k tóry tak rzuci Noki a ?
On Fri, 26 Feb 2010 10:49:50 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

Masz racje wszystkie iphony nie dzialaja a w Appstore kupuja klienci HTC.  No ale jaks ie szafy rakowe wozi autobusem to stan iphonow nie dziwi

Wiesz cio iJasiu? Myślałem że z Toba można o konkretnych rzeczach i
problemach porozmawiać. Jak widać po powyższej odpoeiedzi na mój post
opisujący konkretną sytuację - niestety myliłem się. Klapki Ci na oczy
opadły i żyjesz w swoim wyimaginowanym światku. Żyj tam dalej.  Ja z
koniem który nie przyjmuje do wiadomości faktów kopać się nie
zamierzam.Ląduj więc tam gdzi etwoje miejsce - sio do KF-a.

Zdrówko

Data: 2010-02-26 11:10:42
Autor: Jan Strybyszewski
wrote:

[...]

Drogi Macku... co sie "szafom" rakowym nie kłania. Ekstrapolacja 3 przypadkow "sluzbowych telefonow" to nie jest obiektywna prawda.
Pozatym przeczysz sobie strasznie, niedalej jak 1 miesiac temu pisałes ze nikt ich w firmie nie uzywa i leza w szufladzie... to jednak widze ze uzywa.

Data: 2010-02-26 10:34:29
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm86s0$evp$4news.onet.pl:

Drogi Macku... co sie "szafom" rakowym nie kłania. Ekstrapolacja 3

Skąd wytrzaśnąłes te szafy? O co chodzi?

[...]

Jak mają rozwalone ekrany to nie dziwota że wylądowały w szufladzie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 11:47:25
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Czołem twardziele k tóry tak rzuci Noki a ?
On Fri, 26 Feb 2010 10:34:29 +0000 (UTC), Adramelech
<adresu@tu.nie.ma> wrote:

Jak mają rozwalone ekrany to nie dziwota że wylądowały w szufladzie.

Poszperaj w archiwum prw. Z grubsza chodizło o to że grupa oszołomów
lansowała pomysł ze po mieście to powinieneś poruszać sie tylko
komunkikacja miejską. I nieważne czy jedziesz sam czy np. masz tonę
towaru do przewiezienia. W swej paranoi proponowali żeby większe
towary wyyałać po mieście kurierem bo to niby szybciej i taniej miało
być. Więc sobie z nich zażartowałem że ja do klienta to powinienem
jechac z szafą rackową na szelkach na plecahc i dodtakowo mieć dwa
czekany w rękach żeby sie wspiąć do tramwaju czy Ikarusa. iJaś nie
zrozumiał - zreszta nei czytał i nie brał udziąłu w dyskusji która
b?ła parę lat temu tylko z polemiki ze mną sobie coś wyczytał - i
sobie ubzdurał ze ja tak chcę jeździć. A jak iJasio sobie coś ubzdura
- to sam wiesz - nie ma zmiłuj. On będzie twierdził że tak jest i
kropka. A że z rzeczywiostosćia nie ma to nic wspólnego - tym gorzej
dla rzeczywistości. ;-)

Zdrówko

Data: 2010-02-26 11:08:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:47:25 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

[...]

On nigdy nie rozumie... jakby coś rozumiał, nie byłoby tak śmiesznie.

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-26 11:41:08
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> Odpowiedz na news:8c9fo5t73hc0368sbo085sub0bi2p6ig1i4ax.com:

No to faktycznie w jego "stylu".

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 11:41:47
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Czołem twardziele k tóry tak rzuci Noki a ?
On Fri, 26 Feb 2010 11:10:42 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

[...]

I dobrze że poczekałem zanim w KF-a Cię wrzuciłem bo jakoś miałem
przeczucie że znów coś palniesz i trezba będzie prostować
przeinaczenia. No i złapałem Cię na kłamstwie. Bo ja wcześniej pisałem
że mam jednego iPhone-a który leży jako zapas w szufladzie natomiast
że kilka innych mają moi współpracownicy. I ostatnio pisałem o tym nie
"niedalej jak 1 miesiąc temu" tylko prawie półtora miesiąca temu -
dokładnei 13 stycznia. A pod koniec października opisywałem historię z
prawnikami z mojej firmy którzy nacięli się na reklamę produkótw
Apple-a po czym szybko przeszli na inny sprzęt. Jak odszuklasz tego
posta to tam jest też napisane kto u mnie w firmie (jeśli chodzi o
specjalistów) używa telefonów Apple-a.  Ty jak zwykle przeinaczyłeś
moją wypowiedź. O szafie rackowej też się  mijasz z prawdą bo nawet Ci
się nie chciało sprawdzić w archiwum prw - co Ci kiedyś sugerowałem -
kiedy i w jakiej sytuacji ten pomysł sie pojawił. Ale widze że Ty jak
"niedoścignionego" iPhone-a (którego w poprzedniej wersji niedawno się
dopiero dorobiłeś bo wcześneij sam pisałeś że masz wyłacznie iTouch-a
wiec rozumiem poniekąd Twoją fascynacje nowością ) tak i wyrwanego z
kontekstu (i na dodatek z polemiki ze mną) hasła "szafa rackowa" żeś
sie uczepił rzep psiego ogona. Przepraszam grupowiczów za moze niepotrzebny post ale ciężko się
powstrzymać ze sprostowaniem gdy iJasiu kłamie na mój temat.

Zdrówko

Data: 2010-02-26 10:48:38
Autor: Jan Strybyszewski

Motylek pisze:

[...]

Czy ty wiesz ile widzialem Nokii na wysypisku :) stad wniosek Nokie sa do dupy skoro sie tam znajduja.   Swietnie....

Data: 2010-02-26 08:38:10
Autor: Artur M. Piwko
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
In the darkest hour on Thu, 25 Feb 2010 11:29:52 +0100,
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> screamed:
[...]

Moja 9300i spadała wiele razy (E51 z resztą też). Najwyżej kończyło się
na wypadnięciu klapki i wyleceniu akumulatora. Ale lot wtedy był dużo bardziej
widowiskowy niĹź u Ciebie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
[ 08:36:58 user up 12360 days, 20:31,  1 user, load average: 0.81, 0.71, 0.35 ]

                      Gravity is a myth, the Earth sucks.

Data: 2010-03-08 22:04:31
Autor: Marek
Artur M. Piwko pisze:
[...]

widowiskowy niż u Ciebie.

Miałem to samo, ale z 9300 (bez i), dostawała w kość okropnie i jakoś przeżyła. Obecnego e51 spotkały jeszcze gorsze rzeczy i żyje bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu.

Nad tematem posta: "Czołem twardziele który  tak   rzuci Nokia ?"
zastanawiałem się dłuższą chwilę zanim zrozumiałem sens.
Te bezużytecznie podwójne spacje wziąłem początkowo za jakiegoś rodzaju pokrętną interpunkcję...

--
Pozdrawiam. Marek

Data: 2010-02-26 00:08:17
Autor: Teo
Tomek pisze:
[...]

E51 i działa? I się nie wiesza? Masz farta chłopie, cieszyć się powinieneś :).

Data: 2010-02-26 00:50:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bzdury jakieś piszesz.
UĹźywam od ponad 1.5 roku.
Ze mną używa jakieś 1000 osób.
Jakoś nie słyszałem takich bajek.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-26 08:43:25
Autor: Artur M. Piwko
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
In the darkest hour on Fri, 26 Feb 2010 00:50:06 +0100,
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> screamed:

U mnie w firmie teĹź. I jak u Ciebie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
[ 08:43:01 user up 12360 days, 20:38,  1 user, load average: 0.81, 0.71, 0.35 ]

                      Weekends were made for programming.

Data: 2010-02-26 10:00:23
Autor: Motylek
Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
[...]

Warto zzwrocic uwage, ze modelii nokii i rodzajow obudow, rodzajow tworzywa, wyswietlaczy, klawiatur jest cale multum, taki iphone jest jeden. I te wszystkie nokie u milionow ludzi przezywaja rozne katusze i jakos ne ma wysypu informacji, ze nokie sie psuja, rozlatuje, rozbijaja co chwile. Wiec patrzac kompleksowo nokia produkuje kazdy telefon mniej lub bardziej - ale odporny na zle traktowanie.

Data: 2010-02-26 10:53:35
Autor: Jan Strybyszewski
Motylek pisze:

[...]

Pokaz mi JEDNEGO zadowolonego z jakosci wykonania wlasciciela Nokii 6220. Wybacz ale wejdz ty na jakies fiorum nokiofili i poczytaj o tej jakosci

Data: 2010-02-26 10:03:03
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Motylek pisze:

[...]

A 6220 to jakaś wysoka półka i kosztuje tyle co ipoo, do którego ją porównujesz?

Data: 2010-02-26 11:05:24
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

[...]

Czy Nokia 6220 to "kompleksowo" nie Nokia ?

Data: 2010-02-26 16:35:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ale my tu o e51.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-27 00:20:44
Autor: Motylek
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
[...]

Ale my tu o e51

my tu nokia vs ifon - wytrzymalosc modeli

Data: 2010-02-26 10:50:45
Autor: Jan Strybyszewski
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Bzdury jakieś piszesz.
UĹźywam od ponad 1.5 roku.
Ze mną używa jakieś 1000 osób.
Jakoś nie słyszałem takich bajek.

A iphonow jest 40 mln :) to tylko 10 razy tyle co cale HTC sprzedaje rocznie spoko

Data: 2010-02-26 14:14:12
Autor: Motylek
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

A nokii jest pewnie ze 40 miliardĂł...

Data: 2010-02-26 16:40:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Znam 3 właścicieli gejfonów.
Jeden telefon zdechł.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-28 14:37:44
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Motylek" <ciezkimotylek@amorki.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm9l23$b7o$2@news.onet.pl...
[...]

to sie do prasy nadaje!

Data: 2010-03-01 00:39:01
Autor: Piotr M
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Dnia 28-02-2010 o 15:37:44 Stefan.Burczymucha  <stefan.burczymucha@torebusia.pl> napisał(a):

to sie do prasy nadaje!

Pod warunkiem że te Wasze gó..o ktoś czyta, a co niechcącego wylazło ze  ujrzałem ono.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-28 20:49:40
Autor: Jan Strybyszewski
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Jajkim trzeba byc pustakiem by nazywac urzadzenie gejfonem.
Zenujace... patrzylem dzisiajna dzieci w piaskownicy macie cos z nimki wspolnego ograniczenie umyslowe

Data: 2010-03-08 22:15:51
Autor: Marek
Jan Strybyszewski pisze:
Zenujace... patrzylem dzisiajna dzieci w piaskownicy macie cos z nimki wspolnego ograniczenie umyslowe

Rozumiem, że to była piaskownica dla dzieci z ograniczeniami umysłowymi...
Bo normalnie dzieci w piaskownicy nie są ograniczone umysłowo. Są dziećmi.

Chyba, nigdy nie miałeś dzieci (może nigdy nie będziesz miał) i myślisz, że wszystkie dzieci są ograniczone umysłowo ponieważ ich nie rozumiesz, nie masz kontaktu z nimi lub masz kontakt bardzo słaby...

Jako rodzic odpowiem Ci tak: Uważam, że dzieci w piaskownicy mają mimikę kapitalną!
A ty jesteś palant... i pijak, bo każdy palant to pijak.

--
Pozdrawiam. Marek

Data: 2010-03-08 21:35:51
Autor: Szadzik
Marek pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Mam nadzieję, że nie dążysz do tego o czym myślę, bo mi tutaj się nasuwa a każdy pijak to zło....

Tylko głupia analogia nie skierowana w tym przypadku w niczyją stronę ;)

Data: 2010-03-08 22:49:06
Autor: Marek
Szadzik pisze:

Mam nadzieję, że nie dążysz do tego o czym myślę, bo mi tutaj się nasuwa a każdy pijak to zło....

Jak to było w jakieś polskiej komedii :)
http://www.youtube.com/watch?v=WQcPlcDJhso
Ale zbierzność przypadkowa :)

--
Pozdrawiam. Marek

Data: 2010-03-09 07:26:42
Autor: Jan Strybyszewski
Marek pisze:

Jako rodzic odpowiem Ci tak: Uważam, że dzieci w piaskownicy mają mimikę kapitalną!
A ty jesteś palant... i pijak, bo każdy palant to pijak.

Buhahah moje dzieci pozdrawiaja Cie serdecznie. A ty przestan doszukiwac sie drugiego dna w slowie "ograniczone". Informuje ze polowa tej grupy zachowuje sie jak dzieci "moje zabawki sa lepsze od twoich a jak nie to sypne cie piaskiem w oczy".

Data: 2010-02-26 21:05:17
Autor: Teo
On 10-02-26 00:50, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Kurczę, a w mojej firmie na 50 relkamowano 15 (niektóre kilkukrotnie), te co wymienili też reklamowano.

Najfajniejsze jest: dzwoni telefon, odbierasz i zwis... Tylko off/on pomaga.

Data: 2010-02-28 20:51:49
Autor: Jan Strybyszewski
Teo pisze:

Najfajniejsze jest: dzwoni telefon, odbierasz i zwis... Tylko off/on pomaga.

A w tym niedobrym iphonie nawet wylacznik jest softwarowy na dodatek nie da sie go zresetowac. Ciekawe kiedy inni zrobia system i telefon ktory nie da sie powiesic i postawia na to.

Data: 2010-02-28 21:44:00
Autor: J.F.
On Sun, 28 Feb 2010 20:51:49 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
Teo pisze:
[...]

Spytaj sie lepiej kiedy ktos odkryje i opublikuje jak ajfona zawiesic,
i to byc moze jeszcze zdalnie. To bedzie ciekawe :-)

Zrobili jakiegos watchdoga ? J.

Data: 2010-02-28 21:53:48
Autor: Jan Strybyszewski
Teo pisze:
[...]

Jak znasz sposob na zawieszenie to mozna sprawidzic terminalem co jest grane albo zrobuc jakis dump. Mysle ze to jak w Androidzie aplikacja nie moze zawiesic systemu gdyz nie ma do niego dostepu

Data: 2010-03-01 09:54:27
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmehh9$vi5$2news.onet.pl:

Teo pisze:

Najfajniejsze jest: dzwoni telefon, odbierasz i zwis... Tylko off/on pomaga.

A w tym niedobrym iphonie nawet wylacznik jest softwarowy na dodatek nie da sie go zresetowac.

A co się stanie jak przytrzymasz przez 10s klawisze Power i Home?

Ciekawe kiedy inni zrobia system i telefon ktory nie da sie powiesic i postawia na to.

http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=zawieszony+iphone&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Że niby sie nie wiesza?;)))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-03-01 07:54:51
Autor: Michal Kawecki
Dnia Fri, 26 Feb 2010 21:05:17 +0100, Teo napisał(a):

[...]

Używam od ponad 1.5 roku.
[...]

W mojej na 50 E51 intensywnie używanych przez 2 lata nie zareklamowano
żadnej. To jest bardzo dobry telefon, jedyna jego wada to za mała
bateria. Ale za to wymienna ;-).
--
M. /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2010-03-05 13:35:33
Autor: Tiber
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Silly, silly Tomek nabazgrału:

[...]

Ja tylko grzecznie przypomnę, że iPhone/touch znakomicie nadwyraz dobrze
znoszą kontakty z chodnikiem, asfaltem, linoleum czy parkietem.

--
tbr

Data: 2010-02-25 10:28:40
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Buhahaha, wielozadaniowość jest dokładnie w takim stopniu w jakim być powinna?

Czy Ciebie kolego pojebało?

Data: 2010-02-25 11:35:51
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Mnie nei przeszkadza i naprawde nie musze miec torentow w tle podczas grania w NFS

Data: 2010-02-25 10:40:21
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

A ja lubię mieć GPS trackera w tle podczas gdy piszę smsa, dzwonię, blablabla. Wielozadaniowość jest potrzebna i koniec!

Data: 2010-02-25 11:40:34
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

A ja lubię mieć GPS trackera w tle podczas gdy piszę smsa, dzwonię, blablabla. Wielozadaniowość jest potrzebna i koniec!

GPS Tracker to jakis fetysz :)  tracisz swiadomosc gdzie byles podczas spaceru ?

A tak serio jak ktos ma taka potrzebe kupuje system ktory to potrafi to proste. 40mln osob nie potrzebuje z tego  widac.

Data: 2010-02-25 10:52:30
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

Chodzę do pracy codziennie i jest to spory spacerek, więc traktuję to jako moją dzienną dawkę wysiłku fizycznego. GPS tracker pracuje po to, żeby wiedzieć jaką odległość pokonałem w jakim czasie, prędkość, tempo, kalorie itd. Sprawdzam też różne opcje trasy żeby znaleźć optymalną a nie wszystkie ścieżeczki są na mapach, żeby sprawdzić.

Data: 2010-02-25 13:55:26
Autor: BaX
[...]

Nie tłumacz, jak jemu nie potrzeba tzn. że tak jest i już. On jest wyrocznią w temacie tego co potrzeba, a co nie w telefonach.

Data: 2010-02-25 14:34:28
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Nie tłumacz, jak jemu nie potrzeba tzn. że tak jest i już. On jest wyrocznią w temacie tego co potrzeba, a co nie w telefonach.

Rozumiem ze jak Bax to wyrocznia a to smieszne dopiero

Data: 2010-02-25 15:05:32
Autor: BaX
[...]

A czy ja gdzieś komuś mówie co mu jest potrzebne albo nie? Ty zachowijesz się jak Steve, w/g niego mms-y były niepotrzebne, transfer plików do/z iphona po bt zbędny, multitask zbędny itd. Bo jak jemu/Tobie nie jest coś potrzebne to albo wstąp do klanu i zacznij uważać jak onni albo spier....

Data: 2010-02-25 15:07:51
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Mowisz ze wielozadaniowosc obowiazkowa czyz nie. Ja tam nie uwazam a kazdy robi co chce. A ze to bie brak kultury coz ....

Data: 2010-02-25 10:30:30
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Robi się jedną aplikację, która ma jeden guzik, naciskamy ten guzik a tam GUZIK! Nie działa!

Data: 2010-02-25 10:31:51
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?

Data: 2010-02-25 11:37:14
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up. Czyli tyle co kazdy telefon z EDGE.  Cudow nie ma co oczekiwac... dziala przyzwoice to znaczy dziala jak inne smartphony w 2G.

Data: 2010-02-25 06:38:49
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 11:37 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Szadzik pisze:

> Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?

iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up.

:-) MacWypas ;-)

Data: 2010-02-25 15:45:57
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

Na 2G działa to całkiem przyzwoicie? kiedy Ty ostatnio GPRS używałeś?
iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up.

:-) MacWypas ;-)

Nie kompromituj sie bo wszystkei etelefony z EDGE tyle maja ale zeby to wiedziec trzeba miec wiedze i doswiadczenie czego oczywisci ci brak jak zawsze. Taki urok trola

Data: 2010-02-26 05:57:40
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 25, 3:45 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> :-) MacWypas ;-)

Nie kompromituj sie bo wszystkei etelefony z EDGE tyle maja

Tyle, że reszta świata to już od paru lat używa HSDPA.
No, ale wy jesteście wierni swojemu sloganowi "Apple -- 3 lata za
resztą świata".

Data: 2010-02-28 21:56:20
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

[...]

Powiedzial wlasciciel Nokii ktora nie potrafi zrobic prawdziwego dotykowego ekranu w topowym modelu.

Data: 2010-02-25 10:41:05
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
iphone 2G wyciaga realnie 128kbs/s down i 50 kb/s up. Czyli tyle co kazdy telefon z EDGE.  Cudow nie ma co oczekiwac... dziala przyzwoice to znaczy dziala jak inne smartphony w 2G.

EDGE to 247kbps a nie 125, więc chyba jakiś lipny ten EDGE.

Data: 2010-02-25 11:41:48
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Teoretycznie.... a teraz pokaz mi realny telefon ktory
wyciaga wiecej niz 125kb/s (4k analy downlinku)

To jest tak samo jak z HSDPA z 7 czy 14Mb/s ktorych nikt nie widzial

Data: 2010-02-26 19:23:16
Autor: Wojciech Jaczewski
Jan Strybyszewski wrote:

Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Nokia 6021. U mnie osiągał około 25kB/s.

Data: 2010-03-01 11:54:05
Autor: Jan Strybyszewski
Wojciech Jaczewski pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Nosem :)   Cud na miare XXX wieku. Telefonem z EDGE class 6 osiagasz 25kB/s tego to nawet w Erze nie potrafia.

Data: 2010-02-25 10:42:16
Autor: AL
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

wielokreotnie e51 spadla mi z dwa razy wiekszej wysokosci (wys. kieszeni
w koszuli) i za kazdym razem spadla na kafelki/beton/chodnik.

Jest cala, dziala i nie ma pekniec w rogach jak ten Twoj 'superduper'
iPhone ;)

Rzuc tym iPhonem w siane (betonowa a nie obita wykladzina czy arrasem) -
i potem pokaz :-P

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-02-25 10:47:02
Autor: Jan Strybyszewski
AL pisze:

[...]

Masz na mysli telefon z 2 calowym lufcikiem ?   A to porownanie.
A tak serio E51 to jeden z niewielu solidnych telefonow w odroznieniu od nowych Nokii nawet E52 to plastik fantastic.

Pozatym wielokrotnie spadla z kieszenii na czapce :) bedzie wyzej :)

Data: 2010-02-25 10:47:50
Autor: J.F.
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w
http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8  (2minuta)
Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

A rzucisz swoim ajfonem na 70m ?
http://www.savonlinnafestivals.com/en_MMtulokset.htm

http://www.youtube.com/watch?v=zES6byXbOaE
http://www.youtube.com/watch?v=MfelTEDDl8U
http://www.youtube.com/watch?v=oKegeRTrCFo

Czekamy na firmy z centrum testowego Apple :-)

J.

Data: 2010-02-25 10:50:09
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Centrum testowe Appla nie musi pokazywac jak Nokia ktora "udaje ze testuje". Z roku na rok Nokie sa coraz bardziej plastikowe niestety stad musza ludziom pokazywac ze ktos jednak cos sprawdza :)

Pozatym po co dorabiacie ideologie do marnego filmu :)

Data: 2010-02-25 10:51:42
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

3:24 Nokia N79 rozpada sie na kawaleczki :))
Ciekawe z jaka sila uderzyla

Data: 2010-02-25 11:20:08
Autor: Motylek
J.F. pisze:
[...]

No i skladasz kawaleczki (znaczy obdowe, bateryjke i klapke) i nokia dalej dziala ;)

a iFon?

jak sie rozpadnie?

to juz....

RIP :)

Data: 2010-02-25 11:32:05
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Wiesz ja tam widze peknieta klapke ale to akurat zaden argument bo sila uderzenia mogla byc bardzo duza. Dziwie sie ze to pokazali podobnie jak peknieta Nokie przy "skrecaniu" obudowy.

a iFon?
jak sie rozpadnie?
to juz....

Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

Data: 2010-02-25 13:26:36
Autor: J.F.
[...]

Wazne ze wkladasz baterie i mozesz np wezwac pomoc.
A klapke sobie dokupisz .. choc ciekaw jestem jak ty tam dostrzegles ze peknieta :-)

a iFon? jak sie rozpadnie? to juz....

Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

Poprosimy jednak filmik Apple test centre, albo lepiej z niezaleznego laboratorium porownujacego oba telefony :-)

Choc po prawdzie to Apple musi cos takiego miec, za dlugo robi ipody.

J.

Data: 2010-02-25 13:42:46
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:

Wiesz ja tam widze peknieta klapke ale to akurat zaden argument bo sila uderzenia mogla byc bardzo duza.

Wazne ze wkladasz baterie i mozesz np wezwac pomoc.

Jak bedzie dzialac co pewne nie jest.

A klapke sobie dokupisz .. choc ciekaw jestem jak ty tam dostrzegles ze peknieta :-)

Po ksztalcie chyba ze to nie N79

Poprosimy jednak filmik Apple test centre, albo lepiej z niezaleznego laboratorium porownujacego oba telefony :-)

Choc po prawdzie to Apple musi cos takiego miec, za dlugo robi ipody.

Pewnie ma ale nie sadze zeby pokazywali publicznie.  Zauwaz ze co jak co jak nawet Samsung Wave wyciekl 2 dni przed czasem. A produkty Apple tajemnica i to mimo ze Tim Cook nacodzien uzywa iPada

Data: 2010-02-25 18:34:54
Autor: Jurek
On 2010-02-25 11:32, Jan Strybyszewski wrote:

Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w
procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To
kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

Wróć do podstawówki i odwiedź panią od fizyki.

Data: 2010-02-26 10:47:14
Autor: Jan Strybyszewski
On 2010-02-25 11:32, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Tak oczywiscie.... i pewnei dlatego HTC Legend jest z jednego kawalka.
Ach ci tajwanczycy nie chodzili do szkoly nie to co Jurek z polskiego usenetu, moze zglos im swoje CV ?

Data: 2010-02-26 10:02:19
Autor: Szadzik
On 2010-02-25 11:32, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Już widzę jak to HTC robi telefon w jednym kawałku dlatego żeby był bardziej wytrzymały, hahaha.

Data: 2010-02-26 11:03:29
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

Już widzę jak to HTC robi telefon w jednym kawałku dlatego żeby był bardziej wytrzymały, hahaha.

Moze jednak sprawdzisz dlaczego HTC Legend ma obudowe w jednym kawalku.
Wlasnie po to by byl trwaly. Skoro Pan Prezes zaczal prezentacje od rzucenia nim to chyba to wazna cecha nie ?

Data: 2010-02-26 10:46:57
Autor: Grzegorz Lament
Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:03:29 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Moze jednak sprawdzisz dlaczego HTC Legend ma obudowe w jednym kawalku.
Wlasnie po to by byl trwaly. Skoro Pan Prezes zaczal prezentacje od
rzucenia nim to chyba to wazna cecha nie ?

Zapraszam Cię na jakąś strzelankę paintballową, strzelę Cię dwoma kulkami - jedną zimową, ktĂłra w takich warunkach jak teraz z pewnością się nie rozpadnie i jedną turniejową, dającą 100% gwarancję, Ĺźe się rozleci w kontakcie z Twoim ciałem. Urządzenia, ktĂłre rozpadają się przy upadku rozpraszają energię zderzenia, w  zamkniętych dochodzi do naprężeń i pęknięć. Dla mnie dowodem na to jest zaobserwowana liczba gejfonĂłw z pajęczyną na wyświetlaczu.

Data: 2010-02-26 11:03:47
Autor: Miroslaw L. Baran
Grzegorz Lament pisze:
> [...]

Zapraszam Cię na jakąś strzelankę paintballową, strzelę Cię dwoma kulkami - jedną zimową, ktĂłra w takich warunkach jak teraz z pewnością się nie rozpadnie i jedną turniejową, dającą 100% gwarancję, Ĺźe się rozleci w kontakcie z Twoim ciałem. Urządzenia, ktĂłre rozpadają się przy upadku rozpraszają energię zderzenia, w  zamkniętych dochodzi do naprężeń i pęknięć. Dla mnie dowodem na to jest zaobserwowana liczba gejfonĂłw z pajęczyną na wyświetlaczu.

Panowie, a może byście już przestali crosspostować na p.c.o.a?

Znudziło mi się oglądanie buców piszących o 'gejfonach' i onanizujących
się przy pomocy posiadanego modelu $ulubionego_telefonu $jedynie_słusznej_marki.

Jubal

--
[ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

     Gabriel: ''Jerry, come here. If you were a soul, where would you
                hide?''
     Jerry: ''The hell away from you.''

Data: 2010-02-26 12:53:42
Autor: Jan Strybyszewski
Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?

Zapraszam Cię na jakąś strzelankę paintballową, strzelę Cię dwoma kulkami - jedną zimową, która w takich warunkach jak teraz z pewnością się nie rozpadnie i jedną turniejową, dającą 100% gwarancję, że się rozleci w kontakcie z Twoim ciałem.

Ale po co komu  urzadzenie ktore sie rozpadnie ?  Pozatym chetnie zobacze te kulki wyposazone w LCD

Urządzenia, ktĂłre rozpadają się przy upadku rozpraszają energię zderzenia, w  zamkniętych dochodzi do naprężeń i pęknięć. Dla mnie dowodem na to jest zaobserwowana liczba gejfonĂłw z pajęczyną na wyświetlaczu.

Iphona ma wytrzymac do pewnego stopnia naprezen potem uszkadza sie wyswietlacz ktory jest sztywno zamocowany.  Jak uradzenie sie rozpadnie i pkyta glowna wyrwie z mocowania kiereszujac wyswietlacz ktory wylatuje przez okno. To zadna roznica.   Nie siedzisz w srodku urzadzenia by ci pochlanianie energi robilo roznice

Data: 2010-02-26 14:11:03
Autor: Andrzej Libiszewski

Szadzik pisze:

[...]

MoĹźe dla noĹźa...

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-02-26 15:25:25
Autor: Jurek
On 2010-02-25 11:32, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Powiesz na które prawo fizyki się powołujesz, czy kulisz ogon?

Data: 2010-02-25 20:45:32
Autor: Motylek
[...]

nie zgodze sie. Zgodnie z fizyka orzpadajace sie elementy rozpraszaja energie kinetyczna, a zestalona cegla przyjmuje cala energie na klate... i sie gnie ;)

Data: 2010-02-26 10:47:55
Autor: Jan Strybyszewski
Motylek pisze:
[...]

Odpadajace po wylamaniu .... tak wiem ... zaraz sie dowiem o crash testach. Tylko co mi po "telefonie zgniecionym do polowy"

Data: 2010-02-26 01:08:13
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:32:05 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

Pewnie "Mission Impossible" wg Ciebie - znajomej iPhone - wypadł z kieszeni
i trafił akurat nie przodem czy tyłem, ale krawędzią. Wysokość - około
metra. Efekt - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12cef2bd6289a838.html

Możliwe, że nieszczęśliwy przypadek, akurat wada tego konkretnego
egzemplarza. Nie neguję. Efekt jednak pozostaje efektem.

Mam Nokię E52. Walnęła z podobnej wysokości i też krawędzią. Zero śladu...

[ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na    ]
[ świecie, żeni się.                                              (Eminem) ]

Data: 2010-02-26 01:11:27
Autor: Motylek
Użytkownik Przemysław Ryk napisał:
[...]

LOL, humor sytuacyjny... kliknalem link, na zdjeciu wyswietlila sie reklama "Piekne zdjecie. Znajdz dla neigo ramke cyfrowa!" :)

Data: 2010-02-25 12:10:41
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm5drj$i9p$1@news.onet.pl...
[...]

SE wypadł mi z ręki walnął o betonowe schody i sturlał sie pół piętra w dół. Nawet obudowa nie pękła.

Data: 2010-02-25 12:13:45
Autor: Jan Strybyszewski
Czołem twardziele który tak rz uci Nokia ?

SE wypadł mi z ręki walnął o betonowe schody i sturlał sie pół piętra w dół. Nawet obudowa nie pękła.

Wiesz mi Ericsson T10 spadl klatka schodowa szybek 12 metrow i rozlecial sie ale ... po zlozeniu dzialal poza ukruszonym kawalkiem obudowy

Data: 2010-02-25 13:27:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hm5m5u$bfd$1news.onet.pl...
[...]

To czekamy na film z takiego testu iphona :-)

J.

Data: 2010-02-26 12:59:33
Autor: ALEX
W dniu 25-02-2010 13:27, J.F. pisze:

To czekamy na film z takiego testu iphona :-)

Za skromnie. Zobaczysz że iJanek zrobi test ze zrzucenia iP z "pekinu" i nawet ryski nie będzie. Ale ja i tak marzę że iJanek film o tym jak Job$ zrzuca iP z Burj Khalifa i na dole rozwala Abramsa, dla naprzykładu.

--
ALEX

Data: 2010-02-25 12:30:44
Autor: bagno

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hm5drj$i9p$1news.onet.pl...
[...]

Ja rzuciłem nokia 6210 w betonowa sciane (mocno). Troche jeden róg był
porysowany ale gdybym o tym nie wiedział to bym pewnie nawet nie zauważył. Trzeba było
tylko baterie założyć bo wypadła. Ale fakt, że takich telefonów już nie robią. Te nowe to
od używania potrafią się rozpaść.

Data: 2010-02-25 13:25:39
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm5drj$i9p$1news.onet.pl:

[...]

Tydzien temu moja Omnia II wyśliznęła mi się z rękawiczek przy wyciąganiu z kieszni kurtki. Spadła z około 1.5m na kafelki w tesco. Oczywiście klapka odpadła, bateria też wyleciała, ale po złożeniu wszystkiego do kupy działa nadal i o dziwo na telefonie nie ma ani śladu po upadku nawet najmniejszej ryski, wgniecenia... nic.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-25 14:39:46
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

A rzucilbys ja tak po prostu na ziemie ?
Pewnie ze 90% telefonow nawet nie poczuje upadku, ja jednak apelowalem o celowa robote a wtedy reka drzy prawda ?

Data: 2010-02-25 15:07:59
Autor: BaX
[...]

iphonem nie trzeba rzucać, wystarczy ze wypada z kieszeni i już robi się pajęczyna.

Data: 2010-02-25 15:09:40
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

A to bardzo ciekawe.... bo jak widac .... u mnie tak sie nei dzieje podobnie jak w tysiacach innych przypadkow. Wiec wybacz ale klamiesz....

Data: 2010-02-25 15:26:10
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm60fp$b1i$3@news.onet.pl...
A to bardzo ciekawe.... bo jak widac .... u mnie tak sie nei dzieje podobnie jak w tysiacach innych przypadkow. Wiec wybacz ale klamiesz....

Faktycznie...:
http://kahvipapu.com/blog/wp-content/uploads/2007/07/brokeniphone.jpg
http://www.iphoneblog.pl/wp-content/uploads/2009/06/iP-Crash-raport.jpg
http://timesbusiness.typepad.com/photos/uncategorized/2007/10/15/iphone_smashed.jpg
http://www.mardito.com/weblog/contenido/imagenes/iphone_crash.jpg
http://www.nationalwatercooler.com/nationalwatercooler/NationalWaterCooler/Entries/2008/7/30_G3_Catastrophe!.html

Data: 2010-02-25 15:32:38
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
[...]

Buhahah :) tos mnie rozbawil, Moze jeszcze wyciagniesz kotleta z Blenderem

Data: 2010-02-25 16:20:29
Autor: BaX

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hm60fp$b1i$3news.onet.pl...
BaX pisze:
[...]

Bredzisz, kłamał bym wtedy gdyby to co napisałem się nie stało, ale sie stało.

Data: 2010-02-25 17:57:36
Autor: Tomek

BaX pisze:
[...]

BaX, szkoda nerwów, Janek zrobił filmik o 2G, super, o ich wytrzymałości było wiadomo już tydzień po premierze, były filmiki, testy, chodniki, śrubowkręty na LCD, zero rys, zadrapań, ale Janek zapomniał o jednym.
Pokazał to na przykładzie jednego jedynego modelu telefonu, a chciałby w zamian, żeby wszystkie co do joty inne modele też takie byly.
Nie wystarczy mu podać kilka przykładów, że nokie też spadają na dywan i się śmieją. To muszą być wszystkie nokie, wszystkie SE i samsungi, wtedy pewnie dorównają iPhonowi. Temu jednemu. Sprzed 3 lat.

Data: 2010-02-26 08:38:39
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm5unp$4tr$4news.onet.pl:

Adramelech pisze:

[...]

A wyjasnij mi po co? Telefony służą akurat do czegoś innego niż rzucanie o glebe. Ale jak chcesz ... specjalnie dla ciebie mogę to zrobić. Mam do tego Panasonica SA6, i klasycznego Simensa ME45 Winter Edition. Chcesz skonfrontować mojego ME45 z "twoim" iphonem?;)))

Pewnie ze 90% telefonow nawet nie poczuje upadku, ja jednak apelowalem o
celowa robote a wtedy reka drzy prawda ?

A ty jak czesto celowo rzucasz o asfalt swoimi telefonami, przypomnij mi?

Moja omnia przeżyła upadek z 1.5m na płytki podłogowe i nic się jej nie stało. Nie mam zamiaru sprawdzać za którym razem się rozwali.
Pamiętam też że poprzednia Omnia(i900) wypadła mi raz z rąk na asfalt. Bestia nawet nie raczyła się wyłączyć, choć krawędzi obudowy zrobiło się małe wgniecenie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 10:02:21
Autor: Motylek
Użytkownik Adramelech napisał:

A ty jak czesto celowo rzucasz o asfalt swoimi telefonami, przypomnij mi?

Albo jak czesto siadasz na iPhonie? :)

Bo ja sie przyzwyczaulem nosic tel w tylnej kieszeni. I czesto neistety siadam na nim :) I zyje tak ze mna w symbiozie, on 110g, ja wiecej niz 70kg ;)

Data: 2010-02-25 17:20:55
Autor: grafi
Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?
"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

grafi

Data: 2010-02-26 08:30:57
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
grafi <grafi@poczta.one.pl> Odpowiedz na news:hm6bhm$917$1news.onet.pl:

"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

Tak przy okazji, mój fon z WM nie potrzebuje jakiegoś specjalnego guzika do przełaczania profili(chociaż mógłbym taką funkcje zmapować pod dowolny przycisk), bo profile zmieniają mi się automatycznie w zalezności od miejsca gdzie przebywam. W pracy dzwonek sie ścisza, w szkole dźwięk jest w wyciszony, i tylko aktywna wibra, w domu wibra jest wyłączona a głosność jest ustawiona na średnią. Po za domem(i wymienionymi miejscami) głośnośc ustawia się na maksa i włącza wibra. I to wszystko bez naduszenia żadnego guzika, całkowicie automatycznie. Czy iphone potrafi takie cos zrobić? Oczywiście zdaje sobie sprawe że jest to całkowicie zbyteczny dodatek, przecież wszystko ładnie można sobie ustawić naduszając jeden przycisk.
Tak samo automatyczne nagrywanie rozmów, po co, skoro mozna sobie zapamiętać całą rozmowe... Czyż nie tak?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 10:46:09
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

No i nie daj boze wejsc do kosciola po drodze ze szkoly z dzwonkiem na maska :)  Czy to fukncja OS ?   Tak sobie mysle ze fajnie gdyby to bylo z GPSem powiazane.

[...]

Tak oczywiscie nie zauwazyles jak zabraklo ci juz guzikow do zmapowania :)  Profile zmieniane "wedle godzin" to akurat jest wlasnie przypadek wodotrysku bez uzasadnienia chyba ze ktos jest uczniem i "pracuje" 8:00-8:45 z dokladnoscia do 1 sekundy

Data: 2010-02-26 10:15:37
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm85dv$c35$3news.onet.pl:

[...]

Strata energii. Profile są zmienia wg równych kreteriów, które mozna łaczyć bądź wykluczać. Zamiast GPS fon używa identyfikatorów nadajników operatora.

[...]

Dlatego profile zmieniają się automatycznie na podstwie mojej lokacji odczytanej ze BTSu operatora. A w iphone ile guzików może zmapować?
Możesz coś innego przypisać pod ten guzik zamiast zmieniania profili?

:)  Profile zmieniane "wedle godzin" to akurat jest wlasnie przypadek wodotrysku bez uzasadnienia chyba ze ktos jest uczniem i "pracuje" 8:00-8:45 z dokladnoscia do 1 sekundy

Mam jeden profil czasowy. Gdyby jestem w domu(co jest odczytywane z BTSa) po północy wyłacza się dźwięk w telefonie, aktywuje się o 6 rano. Oczywiście gdy o tej porze jestem po za domem to działa inny profil.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 11:16:09
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

Mozna nazwe aplikacji o ktorj mowa bo nie jest to czesc systemu.
Pewnie wkrotce bedzie i na Androida.

Mam jeden profil czasowy. Gdyby jestem w domu(co jest odczytywane z BTSa) po północy wyłacza się dźwięk w telefonie, aktywuje się o 6 rano. Oczywiście gdy o tej porze jestem po za domem to działa inny profil.

Zewnetrzna aplikacja, jaka ma nazwe. Ciekawe czy jest juz na Androida.

Data: 2010-02-26 10:32:55
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm8767$hrg$1news.onet.pl:

http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/about

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 10:43:27
Autor: Jan Strybyszewski
grafi pisze:
"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

Ale serio pytam, ktory inny telefon ma mechaniczny przelacznik profili ?

Data: 2010-02-26 12:50:04
Autor: BaX
[...]

Nokia? Wciskasz wyłącznik i wybierasz profi lub off.

Data: 2010-02-26 12:54:16
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Kluczowe slowo "wybierasz" ...

Data: 2010-02-26 13:08:26
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm8cu6$1ln$2@news.onet.pl...
BaX pisze:
[...]

SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wyłącza dźwięk.

Data: 2010-02-26 13:22:25
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

Data: 2010-02-26 13:26:54
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm8ej0$68h$1@news.onet.pl...
SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wyłącza dźwięk.

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

W starszych modelach był *.

Data: 2010-02-28 21:12:28
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
[...]

W C510 jest #, gwiazdka (prawy softkey) od zawsze byla do blokowania klawiatury

Data: 2010-02-26 14:17:52
Autor: Motylek
BaX pisze:
[...]

  a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

Data: 2010-02-26 15:01:57
Autor: BaX
[...]

Uzytkownicy iphona nie myśla, tam wszystko dzieje się bo tak. :D

Data: 2010-02-26 16:47:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czo�em twardziele kt�ry tak rzuci Nokia ?

"przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

dziekujemy ci Czobs za wynalezienie ko�a.
Ale serio pytam, ktory inny telefon ma mechaniczny przelacznik
profili ?
Nokia? Wciskasz wy��cznik i wybierasz profi lub off.
Kluczowe slowo "wybierasz" ...
SE ma. Przytrzymujesz * (albo #) i wy��cza d�wi�k.

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

  a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

Uzytkownicy iphona nie my�la, tam wszystko dzieje si� bo tak. :D

Bo tak Big Steve chce.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-26 20:01:16
Autor: Szadzik
Czołem twardziele który tak rzuci N okia ?
BaX pisze:

Uzytkownicy iphona nie myÂśla, tam wszystko dzieje siĂŞ bo tak. :D

Użytkownicy ipoo nie mogą myśleć, Jobs stwierdził, że jest to niepotrzebne zwykłemu użytkownikowi!

Data: 2010-02-28 21:14:56
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
BaX pisze:

Uzytkownicy iphona nie myÂśla, tam wszystko dzieje siĂŞ bo tak. :D

Użytkownicy ipoo nie mogą myśleć, Jobs stwierdził, że jest to niepotrzebne zwykłemu użytkownikowi!

Owszem iphona uzywa sie intuicyjnie bez potrzeby analizy semantycznej
Manuala. To straszne urzadzenia dziala ... dokladnie tak jak nakazuje logika

Data: 2010-02-28 21:13:38
Autor: Jan Strybyszewski
Motylek pisze:

# jesli juz.. faktycznie ale najpierw trzeba odblokowac klawiature

 a w ifonie wystarczy pomyslec i juz?

Pewnie dlatego w Windows Mobile jest mozliwosc odblokowaia klawiatury jak w iphonie :)  w Avili tez :)  Tak wiem "moda i marketing"

Data: 2010-03-01 09:56:00
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hmeiq5$2vs$3news.onet.pl:

Motylek pisze:

[...]

W WM dużo wczesniej niż powstał iphone odblokowywało się klawiature za pomoca ekranu dotykowego.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?