Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?

Data: 2010-02-25 12:30:44
Autor: bagno
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hm5drj$i9p$1news.onet.pl...
Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.

http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8  (2minuta)

Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

Ja rzuciłem nokia 6210 w betonowa sciane (mocno). Troche jeden róg był
porysowany ale gdybym o tym nie wiedział to bym pewnie nawet nie zauważył. Trzeba było
tylko baterie założyć bo wypadła. Ale fakt, że takich telefonów już nie robią. Te nowe to
od używania potrafią się rozpaść.

Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?