Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?

Data: 2010-02-25 13:25:39
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm5drj$i9p$1news.onet.pl:

Tym razem zobaczymy legendarny telefon, który zmienił świat czyli produkt firmy Apple - iPhone 2G. Będziemy w filmie rzucać iphonem o ziemie by zobaczyć. jego trwałość oraz co daje zamknięta sklejona obudowa. Oprócz tego kilka rozważań nad prostotą uzytkową interfejsu i postarm się wytłumaczyć dlaczegp iphone odniósł sukces.

http://www.youtube.com/watch?v=6L42mcdVzZ8  (2minuta)

Bart ty nie proboj wylamie ci sie klawiatura i rozleci ta twoja Nokia

Tydzien temu moja Omnia II wyśliznęła mi się z rękawiczek przy wyciąganiu z kieszni kurtki. Spadła z około 1.5m na kafelki w tesco. Oczywiście klapka odpadła, bateria też wyleciała, ale po złożeniu wszystkiego do kupy działa nadal i o dziwo na telefonie nie ma ani śladu po upadku nawet najmniejszej ryski, wgniecenia... nic.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-25 14:39:46
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

A rzucilbys ja tak po prostu na ziemie ?
Pewnie ze 90% telefonow nawet nie poczuje upadku, ja jednak apelowalem o celowa robote a wtedy reka drzy prawda ?

Data: 2010-02-25 15:07:59
Autor: BaX
[...]

iphonem nie trzeba rzucać, wystarczy ze wypada z kieszeni i już robi się pajęczyna.

Data: 2010-02-25 15:09:40
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

A to bardzo ciekawe.... bo jak widac .... u mnie tak sie nei dzieje podobnie jak w tysiacach innych przypadkow. Wiec wybacz ale klamiesz....

Data: 2010-02-25 15:26:10
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm60fp$b1i$3@news.onet.pl...
A to bardzo ciekawe.... bo jak widac .... u mnie tak sie nei dzieje podobnie jak w tysiacach innych przypadkow. Wiec wybacz ale klamiesz....

Faktycznie...:
http://kahvipapu.com/blog/wp-content/uploads/2007/07/brokeniphone.jpg
http://www.iphoneblog.pl/wp-content/uploads/2009/06/iP-Crash-raport.jpg
http://timesbusiness.typepad.com/photos/uncategorized/2007/10/15/iphone_smashed.jpg
http://www.mardito.com/weblog/contenido/imagenes/iphone_crash.jpg
http://www.nationalwatercooler.com/nationalwatercooler/NationalWaterCooler/Entries/2008/7/30_G3_Catastrophe!.html

Data: 2010-02-25 15:32:38
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
[...]

Buhahah :) tos mnie rozbawil, Moze jeszcze wyciagniesz kotleta z Blenderem

Data: 2010-02-25 16:20:29
Autor: BaX

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hm60fp$b1i$3news.onet.pl...
BaX pisze:
[...]

Bredzisz, kłamał bym wtedy gdyby to co napisałem się nie stało, ale sie stało.

Data: 2010-02-25 17:57:36
Autor: Tomek

BaX pisze:
[...]

BaX, szkoda nerwów, Janek zrobił filmik o 2G, super, o ich wytrzymałości było wiadomo już tydzień po premierze, były filmiki, testy, chodniki, śrubowkręty na LCD, zero rys, zadrapań, ale Janek zapomniał o jednym.
Pokazał to na przykładzie jednego jedynego modelu telefonu, a chciałby w zamian, żeby wszystkie co do joty inne modele też takie byly.
Nie wystarczy mu podać kilka przykładów, że nokie też spadają na dywan i się śmieją. To muszą być wszystkie nokie, wszystkie SE i samsungi, wtedy pewnie dorównają iPhonowi. Temu jednemu. Sprzed 3 lat.

Data: 2010-02-26 08:38:39
Autor: Adramelech
Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hm5unp$4tr$4news.onet.pl:

Adramelech pisze:

[...]

A wyjasnij mi po co? Telefony służą akurat do czegoś innego niż rzucanie o glebe. Ale jak chcesz ... specjalnie dla ciebie mogę to zrobić. Mam do tego Panasonica SA6, i klasycznego Simensa ME45 Winter Edition. Chcesz skonfrontować mojego ME45 z "twoim" iphonem?;)))

Pewnie ze 90% telefonow nawet nie poczuje upadku, ja jednak apelowalem o
celowa robote a wtedy reka drzy prawda ?

A ty jak czesto celowo rzucasz o asfalt swoimi telefonami, przypomnij mi?

Moja omnia przeżyła upadek z 1.5m na płytki podłogowe i nic się jej nie stało. Nie mam zamiaru sprawdzać za którym razem się rozwali.
Pamiętam też że poprzednia Omnia(i900) wypadła mi raz z rąk na asfalt. Bestia nawet nie raczyła się wyłączyć, choć krawędzi obudowy zrobiło się małe wgniecenie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-02-26 10:02:21
Autor: Motylek
Użytkownik Adramelech napisał:

A ty jak czesto celowo rzucasz o asfalt swoimi telefonami, przypomnij mi?

Albo jak czesto siadasz na iPhonie? :)

Bo ja sie przyzwyczaulem nosic tel w tylnej kieszeni. I czesto neistety siadam na nim :) I zyje tak ze mna w symbiozie, on 110g, ja wiecej niz 70kg ;)

Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?