Czolowka na na kask i nie tylko

Data: 2009-11-18 21:26:20
Autor: Dominik Mirowski
Czolowka na na kask i nie tylko
raviz wyklepal(a) :

Biore tez pod uwage zakup tanszej ale mocnej czolowki, ktora da sie
przymocowac stabilnie do kasku no i oczywiscie bedzie mozna ja nosic
bez kasku.

Mactronic HLS-K2 lub HLS-K4 - jedna i  druga ok 100 pln.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-11-18 21:48:06
Autor: Wojtek Paszkowski
"Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote in message news:he1la8$jv7$1opal.futuro.pl...

Mactronic HLS-K2 lub HLS-K4 - jedna i  druga ok 100 pln.

K2 ok, ale HLS-K4 to taka pierdulka do pogrzebania przy rowerze albo do namiotu. Po parunastu godzinach testowania w róznych okolicznosciach moge stwierdzic, ze do normalnej jazdy z róznych przyczyn nadaje sie tak srednio.

Natomiast rozmiar i waga sa fenomenalne, jako lampka awaryjna jest swietna, ewentualnie do podswietlania licznika czy mapy mozna ja wykorzystywac. Tylko troche irytuje tryb slaby, z boku sa dziwne refleksy dosc nieprzyjemne dla oczu na dluzsza mete.

pozdr

Czolowka na na kask i nie tylko